Aihe: Putkicombo (10-25w), yksi kanava ja reilusti headroomia
1 2 3
LaMotta
03.02.2019 13:59:33

Siitä hyvä pedaalialusta.
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1432533/fb
Särökanavaa ei kannata käyttää.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
iec
03.02.2019 18:20:38

LaMotta: Siitä hyvä pedaalialusta.
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1432533/fb
Särökanavaa ei kannata käyttää.

Ei ehkä viestikejun aloittajan tapauksessa, muuta muuten tuossa vahvistinmallissa on vallan oivallinen särökanava, ainakin mun mielestä. Yllättävän hyvä peli tuo Blackstar HT-20 on ja noita saa välillä melko edullisesti.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
LaMotta
03.02.2019 18:23:43

iec: Ei ehkä viestikejun aloittajan tapauksessa, muuta muuten tuossa vahvistinmallissa on vallan oivallinen särökanava, ainakin mun mielestä. Yllättävän hyvä peli tuo Blackstar HT-20 on ja noita saa välillä melko edullisesti.

Mulla on Ht 20 studio. Oli myös ht5R. En saanut särökanavasta hyvää soundia bändin kanssa. Särökanava ei myöskään syönyt mitään käytössä olleita säröjä.

Cleankanava sen sijaan syö.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
iec
03.02.2019 20:11:06

LaMotta: Mulla on Ht 20 studio. Oli myös ht5R. En saanut särökanavasta hyvää soundia bändin kanssa. Särökanava ei myöskään syönyt mitään käytössä olleita säröjä.

Cleankanava sen sijaan syö.

Pojalta löytyy tuo ht-20 ja en ole huomannut mitään ihmeellisiä ongelmia boostata särökanavaa ts:llä ja mxr:n eq:lla tai muulla vastaavalla. Toki tuota ei ole bändin kanssa kovin paljoa tyypitetty mutta hyvän kuuloiset Dream Theaterin soundit siitä tuntuu irtoavan Dimarzion Crunch Labin ja Liquifiren ryydittämänä. Ja clean-puoli toimii hyvin säröalustana myös.

Pari tuttua hieman napisi siitä ht5-mallista, että särö ei ole ihan sitä mitä halusivat. Ht20 tuntui olevan aika samanlainen särökanavan osalta kuin ht100. Siis ht100 OD2-kanava, eli se räyhäkkäämpi vaikuttaa olevan hyvin paljon sukua ht20:n kanssa.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)