santakasa 31.01.2019 12:01:43 | |
---|
Columbuksessa muuten aika jännäittävät ajat edessä, kun Pannari ei kauden aikana neuvottele Columbuksen kanssa jatkostaan vaan vasta kesällä ja Bobrovskyn suhteen ollut tosi hiljaista sopparin suhteen. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Uskoisin että Panarin vaihtaa maisemaa viimeistään trade deadlinen aikaan sillä tuskin Kekäläinen haluaa että käy ns. tavaresit ja leipämies hipsii kesällä toisaalle ilman mitään korvauksia. Vähän outo keissi sinänsä, eihän tuollainen voi olla vaikuttamatta joukkueen fiilikseen kun tietää että yks kärkijätkistä ei ole välttämättä niin sitoutunut hommaan mitä pitäisi olla ja toisaalta Panarin sahaa touhulla myös omaa oksaansa. Meinaan että jos olisin itse GM niin suhtautuisin vähintäänkin skeptisesti pelaajaan joka alkaa jo kesken sopimuskauden oireilemaan ja kertomaan julkisesti että ei ole varma haluaako enää jatkaa ko. organisaatiossa. Uskaltaako moiselle oikuttelijalle tarjota mitään 8v 80miltsiä-paperia jos sama käytös alkaa myöhemmin uudestaan? Ja Bobista oikeastaan täysin samat sanat. |
santakasa 31.01.2019 12:49:50 | |
---|
Näinpä. Kekäläinen vaikuttaa muutenkin aika tiukalta jäbältä, joka ei kumartele egoja vaan ajattelee sanojensa mukaisesti vain joukkueensa etua. Ehkäpä miehestä kertoo myös Tortorellan hankkiminen valmentajaksi. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Hetfield 02.02.2019 20:36:31 | |
---|
Kärpät jyrää tällä hetkellä, näinköhän menevät ylivoimaisesti mestaruuteen ilman sen kummempia vaikeuksia... Jokinenkin heti kolme syöttöpojoo paluussaan. Alright, alright, alright! |
Jag 02.02.2019 21:00:15 (muokattu 02.02.2019 21:00:52) | |
---|
Viasatin kanavat näkyy ainakin DNA:n kaapelissa tänä viikonloppuna avoimena kaikille. e. kohta alkaa montreal - new jersey meneillään philadelphia - edmonton |
Vaihtovirta 02.02.2019 21:39:57 | |
---|
McDaviddi edelleen aika poika. Puljujärvi edelleen aika hidas. Hyvin kyllä muuten pelaillu.. |
Hetfield 02.02.2019 22:02:36 | |
---|
Montrealissa suomalaisketju hyvällä pelipäälläm. Alright, alright, alright! |
Torniojaws 03.02.2019 21:30:30 | |
---|
Siellä ois nyt paikallisottelu menossa. Pulzu vs. Lehkonen. |
santakasa 04.02.2019 07:40:25 | |
---|
Vaihtovirta: McDaviddi edelleen aika poika. Puljujärvi edelleen aika hidas. Hyvin kyllä muuten pelaillu.. Oon kuullut huhua, että McDavid olisi kesällä menossa ykköskierroksella varauksella Edmontoniin keräämään korkoa tuleviin menestyvuosille Edmontonin organisaatiossa. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
aivokuolio 05.02.2019 21:44:01 (muokattu 05.02.2019 21:44:28) | |
---|
https://www.nhl.com/mapleleafs/news … hews-contract-extension/c-304500460 Dubas vältti Matthewsin kanssa "nylanderit" ja 5 vuoden jatkosoppari saatiin aikaiseksi jo nyt. Kova on vuosiliksa mutta kesto varmasti paljon lyhyempi mitä Leafsin suunnalta haluttiin. Jos ja kun Matthewsin kehitys jatkuu samanlaisena, kakskutosena voi huoletta nostaa Arizonalta 15 miljoonaan liksaa ja painella takaisin kotiin pelastamaan ko. organisaatio. Olettaen että Coyotes on tulloin vielä olemassa. Seuraavaksi sitten Marner. Taitaa painua lähemmäs 10 miljoonaa vuosiliksa tuossakin. |
santakasa 06.02.2019 06:57:03 | |
---|
KAmalia vuosipalkkoja nykyään supertähdillä. Ei siinä, kohta nähdään, onko ne jengit lähikausien mestareita, joilla on pari massiivisella vuosipalkalla pelaavaa superpelaajaa vai jengit, joilla on tasaisesti hyviä pelaajia pienemmillä palkoilla. Keskinendivari pelaa tällä hetkellä kamalan ristiin rastiin ja Chicago onkin enää kolmen pisteen päässä pleijareista. Jotain konferenssistakin kertoo, kun viimeisenä majailevat kuninkaalliset on kuuden pisteen päässä pleijareista. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Torniojaws 06.02.2019 19:40:11 | |
---|
aivokuolio: Olettaen että Coyotes on tulloin vielä olemassa. En kyllä usko, että NHL katsoo tuota hommaa paljoa pidempään. Voi olla 5 vuoden päästä tuo organisaatio Houstonissa ja pysyy samassa divisioonassa. |
Torniojaws 07.02.2019 00:50:57 (muokattu 07.02.2019 00:54:45) | |
---|
|
santakasa 07.02.2019 09:59:56 | |
---|
Aika ikävästä kyl osuu. Koivu tulee kanssa vähän tyhmästi tilanteeseen. Oikein tiedä, kattoko Thompsonin kääntyvän tai jotain vai tuliko tilanne sitten jotenkin ihan yllättäen? Minnesotalla tulee mielenkiintoset ajat. Vaikka Koivu nyt ei pelimoottori ole ollutkaan hetkeen niin se on syönyt ison ajan aina vastustajan parhaimpia vastaan. Siinä kanssa ollut hyvä sekä tärkeä lenkki joukkuetta. Muutenkin sentteriosasto on aivan laiha. Coyle siirtyy nyt keskelle ja siellä olis sellaset kuin Staal, Coyle, Rask, Erikson Ek/Hendricks. Ei hyvältä näytä. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Torniojaws 10.02.2019 15:03:55 | |
---|
Hihi, Little sanoo, että Laineen pitäisi laukoa enemmän (nykyisin 7-8 per ottelu). Ja sitten Little itse ei syötä Laineelle "koskaan" :D |
Rauzku 12.02.2019 11:48:15 | |
---|
Jumbo Joe tasoihin Salamin kanssa pisteissä. Nyt on Thorntonilla lupa alkaa yhteiskuntakriittiseksi someaktiiviksi. Audi Guatrolla Thaimaaseen |
HaloOfFlies 14.02.2019 21:20:12 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Anonymous-jazz 15.02.2019 02:03:53 | |
---|
Hetfield: Kärpät jyrää tällä hetkellä, No ei jyränny eilen :) kun sai turpiin Lukolta isän kädestä. Tosin kyllä mullakin pitkäveto kosahti tuohon matsiin ja tuli aivan puuntakaa tuo uinahdus. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Angra Mainyu 15.02.2019 08:05:49 | |
---|
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
Vaihtovirta 15.02.2019 21:58:21 | |
---|
Justiinsa taas ois näköjään viasatit ilmatteeks nähtävillä! Näyttäis olevan cmoretkin mutta sieltä nyt nykyään mitään kelvollista tule.. |