Aihe: Egotrippi
1 2 3 4 5
shuffle
02.09.2018 19:38:03
Egojen keikka huomenna suorana Hesarin kautta:

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005813192.html
Jucciz
26.11.2018 01:57:04
Hienolta kuulosti Tampere-talossa. Kiitokset bändille, orkesterille ja saliääniveijolle. Oli nautittava kokemus!
Jucciz
05.09.2019 01:11:39
Kappas, "Egotripin Knipi julkaisee ensimmäisen soololevynsä mukana muun muassa PMMP:n soittajakuntaa"

https://www.soundi.fi/uutiset/egotr … a-muun-muassa-pmmpn-soittajakuntaa/
shuffle
05.09.2019 08:55:48
Hieno homma. Olen aina tykännyt Knipin laulusta. Joskus tuli pohdittua että sellainen koksu olisi kiva missä olisi kaikki Knipin laulamat Egojen biisit. Jännä kuulla miltä kuulostaa mies ilman bändin kanssa tehtyjä kompromisseja. Skideinä 80-luvun alussa hengailtiin vuosia siinä lähes Knipin lapsuudenkodin alla kadulla, siinä missä ennen oli tien ylittävä korkea kävelysilta, mutta ei taidettu koskaan törmätä. Yks tyyppi meidän luokalta asui samassa talossa kuin Knipi.
Henri Henri Olavi
05.09.2019 09:08:20
AP: Olivat eilen Logomossa ja taustalla siis Turun filharmoninen orkesteri.
Erinomainen esitys; bändihän tietysti soittaa hyvin tiukasti ja uusissa sovituksissa oli minusta löydetty hauskaa uutta kulmaa sävellyksiin. Mainiota.

Tuon pohjalta oli viime viikolla Turun Konserttitalossa äänitykset. Hyvää matskua tulossa.
It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus!
shuffle
25.10.2019 13:45:44 (muokattu 25.10.2019 13:46:10)
Knipin soololla eka biisi on upea, mutta loput aika samankaltaisia. Eivät huonoja biisejä, mutta niin saman tyyppisiä että ikään kuin kuulostavat vähän samalta biisiltä. Biisejä ei ole hirveästi pyritty tekemään eri tyylisiksi tuotannolla. Vähän silleen että "mä nyt tässä akustisella heitän nää nopeesti", mikä ei todennäköisesti ole se oikea tarina todellisuudessa, sen musan tekemisestä tiedän, mutta vaikutelma on se. Itse olisin vienyt ehkä biisejä enemmän eri suuntiin. Mutta ihan hyvä debyytti:) Täytyy vielä kuunnella ajan kanssa uudelleen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)