ramionparas 20.01.2019 01:20:21 | |
---|
Saa nähdä mitä tulee levystä. Isoja odotuksia ei ole kun aikamoista tyylien sekoittelua vissiin on. Kaippa se ensimmäinen sinkku pian tulee. "Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..." |
vt1100 20.01.2019 20:08:09 | |
---|
Luultavasti bonarilevy taas parempi kuin itse pääteos. |
Flow 23.01.2019 03:50:33 | |
---|
ramionparas: Saa nähdä mitä tulee levystä. Isoja odotuksia ei ole kun aikamoista tyylien sekoittelua vissiin on. Kaippa se ensimmäinen sinkku pian tulee. Devin jossain Facebook videolla kertoi ettei tule sinkkua vaan dokumenttisarja jossa pikkuhiljaa paljastellaan asioita. |
Scrobble 23.01.2019 18:38:56 (muokattu 23.01.2019 18:44:53) | |
---|
Flow: Devin jossain Facebook videolla kertoi ettei tule sinkkua vaan dokumenttisarja jossa pikkuhiljaa paljastellaan asioita. https://www.youtube.com/watch?v=y4sJ8odko2Y Siinä ensimmäinen osa. edit. Aika perinteistä yhdentekevää Devin-höpötystä. |
Kampela77 29.01.2019 06:39:29 | |
---|
Mä en ole jotenkin herrasta saanut vielä kiinni. Onhan sillä paljon hyviä biisejä ja loistava laulaja ja persoonallinen hauska heppu, mutta jotenkin monissa biiseissä mua vaivaa se, että biisiin on tungettu liikaa tavaraa päällekkäin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
tomaattiorava 29.01.2019 11:52:31 | |
---|
No jopas, tuohon kivenheiton päähän logomoon tulossa marraskuussa. Liput kuuskybää.... |
Stoalainen 29.01.2019 17:49:33 | |
---|
tomaattiorava: No jopas, tuohon kivenheiton päähän logomoon tulossa marraskuussa. Liput kuuskybää.... Aijai, no nyt! I came here to drink milk and kick ass - and I just finished my milk. |
pehko 29.01.2019 20:21:43 | |
---|
tomaattiorava: No jopas, tuohon kivenheiton päähän logomoon tulossa marraskuussa. Liput kuuskybää.... Täytyy varmaan mennä, vailla hinta onkin taas aika suck on my salty chocolate balls. Mut kun se kerta on täällä niin helppoa kun ei tarvii säätää muuta kakkelia, kuten matkoja jne. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
tomaattiorava 29.01.2019 20:25:19 | |
---|
Mahtaakohan siellä olla jokin cirque du soleil-osaston lavaspektaakkeli? |
pehko 30.01.2019 18:47:23 | |
---|
tomaattiorava: Mahtaakohan siellä olla jokin cirque du soleil-osaston lavaspektaakkeli? Toivottavasti ei. =D "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
tomaattiorava 30.01.2019 19:21:54 | |
---|
pehko: Toivottavasti ei. =D Mä olin käsittäny että nää showt ois aika audiovisuaalisia. Tuommoseen hintaan tuskin pelkkä kvartetti vetää biisejä =P |
tomaattiorava: Mä olin käsittäny että nää showt ois aika audiovisuaalisia. Tuommoseen hintaan tuskin pelkkä kvartetti vetää biisejä =P onhan ne sen mies ja kitara akkarikeikatkin 50e. =P "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Tympee Huttunen 30.01.2019 20:27:15 | |
---|
tomaattiorava: No jopas, tuohon kivenheiton päähän logomoon tulossa marraskuussa. Liput kuuskybää.... Halpaa huvia. Hesoihin keikkaa katsoessa toi menee matkoihin ja safkoihin hetkessä. Lippu varaukseen ehdottomasti. Huippu keikkamesta jossa törkeän hyvät soundit. |
kouranka 06.02.2019 13:07:40 | |
---|
Tääl ois ylimääräinen lippu Savoyn keikalle 30.3. jos jotakuta kiinnostelee! http://www.facebook.com/isoauto |
pehko 07.02.2019 10:47:03 (muokattu 07.02.2019 10:50:01) | |
---|
Mitähän se tuolla logomossa soittelee? Koko Empath? Mitä jos se levy on ihan kauheata shaibaa? Onko nuo dokkaritkin vaan jotain korkealentosta läpäläpälätinää? Ei kyllä jaksa yhtään. Perkele "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Scrobble 07.02.2019 13:34:17 (muokattu 07.02.2019 13:34:34) | |
---|
pehko: Mitähän se tuolla logomossa soittelee? Koko Empath? Mitä jos se levy on ihan kauheata shaibaa? Onko nuo dokkaritkin vaan jotain korkealentosta läpäläpälätinää? Ei kyllä jaksa yhtään. Perkele Dokkarit on aika perusdevin-tyylistä eksistentialistista shittiä mutta olen kuitenkin varovaisen optimistinen levyn suhteen. |
ramionparas 08.02.2019 10:10:38 | |
---|
Mietityttää tuleeko levystä joku Deconstruction part 2? Vähiten kuunneltuin levy Devinilt johon ei ole kyl jaksanut palata moneen vuoteen. Kivoja juttuja löytyy, mutta kokonaisuus vaan liaan sekavaa menoa. Jotain klippejä soitellut niin hieman semmoiselta kuulosti nyt. "Jees. Hyvä muistaa... En oo käynyt täällä niin pitkään aikaan ettei oikein muista miten homma toimii..." |
Decadetroll 08.02.2019 16:24:37 | |
---|
En kyllä odota oikeastaan mitään tuolta empathilta. Eiköhän se ole nykydevyn tyylistä kuoromölinää poppiskertseillä, anneken ulinalla ja välillä lyödään iso vaihde silmään "raskaimmalla devinillä ikinä" ja sieltä tulee deconstruct-röpötystä. Sitten hymistellään vähän ambienttishittiä, missä ei ole mitään punaista lankaa. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
pehko 08.02.2019 17:47:39 (muokattu 08.02.2019 17:48:21) | |
---|
Decadetroll: En kyllä odota oikeastaan mitään tuolta empathilta. Eiköhän se ole nykydevyn tyylistä kuoromölinää poppiskertseillä, anneken ulinalla ja välillä lyödään iso vaihde silmään "raskaimmalla devinillä ikinä" ja sieltä tulee deconstruct-röpötystä. Sitten hymistellään vähän ambienttishittiä, missä ei ole mitään punaista lankaa. Niin. Tätähänne suuntaviitat aika pahasti näyttää. Kuoronauhotuksista ainakin on konkreettista näyttöä. Eikös se jossain sanonu että tämä on kaikkea mitä se on ikinä tehny. Eli...aika hyvin tuo miten asian kuvasit. Mä en edes tiedä, uskallanko panostaa vinyyliin ennen kuuntelua. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Decadetroll 08.02.2019 19:38:54 | |
---|
Itse ainakin kuuntelen eka spotifystä, sitten vasta harkitsen ostamista. Näin olen tehnyt jokaiselle levylle epicloud-pettymyksen jälkeen ja tähän mennessä on jäänyt levyt kaupan hyllylle. Ei vaan enää jaksa sitä samaa uudestaan ja uudestaan. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |