No keikka meni mutta silti jäin sanoja kaipaamaan. Kokeillaan siis vielä kerran.... löytyykö keneltäkään sanoja ? No kirjoitellaanpa levyltä kuunnellen ylös: Mä teen oikein ----------------- (duu du duu) A1: Niin moni haluu koettaa mua vähän parantaa. Niin moni sanoo mulle, sä et tuu koskaan oppimaan. B1: Mut tein mä sitten niin, tai tein mä sitten näin, aina se on jotenkin väärin päin. ||: Mä teen oikein, mmm, mä teen oikein vielä jonain päivänä, mä lupaan sen :|| (duu du duu...) A2: Sä katsot mua silmiin ja kysyt miksi vielä jään, vaikka mä oon valmis vaikka mihin lähtemään. B2: Mut lähden tai en, mä ihmettelen, ootsä siitä onneton vai onnellinen. ||: Mä teen oikein, mmm, mä teen oikein vielä jonain päivänä, mä lupaan sen :|| C: Mä nään taivaan, taivaan, tähdet ja kuutamon. Mä nään taivaan, taivaan, sinun silmissäsi se on. (soolo A+B) A3: Joo mä kyllä kuulen kaiken mitä puhutaan. On yhtä monta väärää ja yhtä monta oikeaa. B3: Ja täydellinen se yhtälö on vaikka sen vastaus on tuntematon (mut) ||: Mä teen oikein, mmm, mä teen oikein vielä jonain päivänä, mä lupaan sen :|| x4 Mä teen oikein. Mä teen oikein. Lupaan sen. (jne ad lib) (kiitokseksi vaivannäöstä voit vaikka kuunnella ja arvostella yhden biisin tuosta signaturesta löytyvän linkin takaa :) |