Simeonii 12.01.2019 16:50:24 | |
---|
Shredator: Onhan tuo hiukan monipuolisempi, mutta...Echorec meininki olisi toki plussaa. Näyttäisi olevan 599 dollaria, eli varmaan Timelinen/Big Skyn paikkeille hinta asettuu. Guitarworld ja Premierguitar ilmoittaa ainakin hinnaks 399 dollaria, joten houkuttelis tuohon hintaa kyllä päivittää. 599 kuulostaa kyllä hurjalta. |
petrip 12.01.2019 17:08:14 | |
---|
Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
arijuki 13.01.2019 22:16:32 | |
---|
"Music is my religion." - Jimi Hendrix |
rosberg 16.01.2019 07:17:45 | |
---|
Ei tossa kaikkea ole. Danelectro laittoi eilen tiedotteen kahdesta uudesta pedaalista. Fuzzi ja oktaavifutsi. Cream ja Red? Näytti herkulliselle vaikken Danoja enää ostelekaan. Vinnie Moore is more. |
|
ÄrGee 18.01.2019 15:58:42 | |
---|
TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
rosberg 18.01.2019 16:13:23 | |
---|
Ei ole aina pakko ostaa. Ruokangas on mahtava premium-tuottaja, joka ei tyydy kopioimaan muiden tekemisiä vaan pistää oman näkemyksen komeasti esille. Itse en tosin omista heidän kitaroitaan, enkä ole näplännytkään mutta nauharemontin kun teetän lespauliini, niin Ruokankaalle se lähtee. Vinnie Moore is more. |
ÄrGee 18.01.2019 16:33:32 | |
---|
rosberg: Ei ole aina pakko ostaa. Ruokangas on mahtava premium-tuottaja, joka ei tyydy kopioimaan muiden tekemisiä vaan pistää oman näkemyksen komeasti esille. Itse en tosin omista heidän kitaroitaan, enkä ole näplännytkään mutta nauharemontin kun teetän lespauliini, niin Ruokankaalle se lähtee. Sitä en kyseenalaistanutkaan, mutta tuossa on ennustettavissa pientä fiaskon makua. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
antikristus 18.01.2019 16:55:40 | |
---|
rosberg: Ei ole aina pakko ostaa. Ruokangas on mahtava premium-tuottaja, joka ei tyydy kopioimaan muiden tekemisiä vaan pistää oman näkemyksen komeasti esille. Itse en tosin omista heidän kitaroitaan, enkä ole näplännytkään mutta nauharemontin kun teetän lespauliini, niin Ruokankaalle se lähtee. Ruokangas on vissii vaa just lopettanu muitten ku omien tekeleiden huoltamisen aikataulusyistä. Asiaan! Fortinilta on tulossa nuppi tai kaks mut tarkempaa tietoa ei teaser päissään oo viel jaettu. Jackson-mies |
The Jack 18.01.2019 16:59:14 | |
---|
Mikko1978: Ei kai tämä suomalainen maailmanuutuus ole jäänyt vaille huomiota palstalla? https://www.guitarplayer.com/gear/t … electric-guitar-pickup-in-the-world Ei ole. Siitä oli puhetta pari kuukautta sitten Ruokangas-ketjussa. Mun piti morkata jo silloin sitä rumaksi, mutta en lopulta kehdannut. Ajattelin, että se etten itse voisi hyväksyä moista viritystä kitaraani ei tarkoita ettei mikki voisi soundata silti hyvältä. |
Mikko1978 18.01.2019 23:55:51 | |
---|
ÄrGee: Nyt sitten ei helvetti. Kallis, ruma, sekä monimutkainen viritelmä jossa ainoa kuuma asia on putket. Tietysti mainitsemalla putket sitä saa myytyä kaikenlaisille putkiuskovaisille. Mun mielestä on hienoa, että Suomessa on Juhan kaltainen mestari, joka kykenee tuottamaan korkealle arvostettua laatua. Ei halppiskitaroiden tekemiseen Suomessa ole muutenkaan oikein mahdollisuuksia. Itse pidän tuota visuaalisesti hienona. Pimeässä hehkuvat putket antavat maagisen visuaalisen efektin. En osaa pitää myöskään yhden aktiivimikin systeemiä kovin monimutkaisena. Uskovaiset... Et sitten mitään tylsempää kulmaa keksinyt? Putkella on oma soundinsa, sen pitäisi olla sullekin selvää. Pidän siitä, että Juha uskaltaa etsiä jotain uutta. |
Laulava Kylätohtori 19.01.2019 00:03:15 | |
---|
ÄrGee: Nyt sitten ei helvetti. Kallis, ruma, sekä monimutkainen viritelmä jossa ainoa kuuma asia on putket. Tietysti mainitsemalla putket sitä saa myytyä kaikenlaisille putkiuskovaisille. Kallis? Sulle varmaan, mutta ei se tarkoita, että se meille muille olisi. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
ÄrGee 19.01.2019 00:20:53 (muokattu 19.01.2019 00:24:03) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kallis? Sulle varmaan, mutta ei se tarkoita, että se meille muille olisi. Ruokankaan työ ja elektroniikka on varmasti kenelle tahansa suhteellisen kallis mihin tahansa muuhun sähkökitaran elektroniikkaan liittyvään vaihtoehtoon verrattuna. Ei edes tarvitse tietää oikeata hintaa tajutakseen sen. Putkella on oma soundinsa, mutta sen paikka ei ole sähkökitaran mikrofoneissa varsinkaan jos se on sijoitettu noin keskelle. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Laulava Kylätohtori 19.01.2019 00:23:31 | |
---|
ÄrGee: Ruokankaan työ ja elektroniikka on varmasti kenelle tahansa suhteellisen kallis mihin tahansa muuhun sähkökitaran elektroniikkaan liittyvään vaihtoehtoon verrattuna. Ei edes tarvitse tietää oikeata hintaa tajutakseen sen. Se kalleus on nimenomaan suhteellista ja siksi se ei ole kenelle tahansa kallista. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Mikko1978 19.01.2019 00:55:35 (muokattu 19.01.2019 01:13:25) | |
---|
ÄrGee: Putkella on oma soundinsa, mutta sen paikka ei ole sähkökitaran mikrofoneissa varsinkaan jos se on sijoitettu noin keskelle. Jaa. Miksi noin? |
Sarko 19.01.2019 03:09:58 | |
---|
Mielenkiintoisempi olisi mikrofoni, jossa olisi Proco Rat tuottamassa lmpöä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
trih 19.01.2019 08:22:15 | |
---|
Ruokangas on siis keksinyt laittaa putkietusen kitaraan ja kutsuu sitä putkimikrofoniksi? Henry Juszkiewicz laittoi digiefektit Firebird X:ään. Ja kaikki hurrasi, mahtava innovaatio. Seuraavaksi sitten kokonainen 4-kanavainen putkivahvari multiefekteineen kitaran sisään, mitä nyt virtalähde on kaapelin perässä lattialla. Mulle riittää kitaramikkinä Duncanin JB tai EMG-81, mutta olenkin tylsimys. |
hallu 19.01.2019 08:25:02 | |
---|
Mun mielestä tuo Ruokankaan uutuus on hieno kuin mikä. ensinnäkin kitara on kaunis kuin karamelli (kuten kaikki Ruokankaat), mutta näin jonkun videon tuosta putkikitarasta, niin sehän on todella monipuolinen kampe. Se mikki ei taatusti ole sattumalta siinä keskellä. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
hallu 19.01.2019 08:32:41 | |
---|
trih: ........ Henry Juszkiewicz laittoi digiefektit Firebird X:ään. Ja kaikki hurrasi, mahtava innovaatio. ................ Ei hurrannut, täälläkin kyseinen firebird sai melkoista ryöpytystä kalliista hinnastaan, rumuudestaan ja oikeastaan kaikesta. Tämä Ruokankaan haukkuminen on oikeastaan aika pientä siihen verrattuna. Firebird X osoittautui ilmeisesti melkoiseksi flopiksi koskapa ei kyseistä tuotteesta olla sen koommin kuultu. Se kertoo vain kuinka vaikea ala kitaran rakennus on innovaatioille. Silloin kun jengi ei hauku kokeilematta uutuuksia rumiksi, huonoiksi tai turhiksi, niin ne haukkuu Gibsonia siitä että mitään uutta ei innovoida ".... aina tää iänikuinen..... balaa lblaa blaa...." Ruokangas on kohonnut statuksessaan sille tasolle, jossa foorumipaskaa alkaa satamaan niskaan. Ja mun mielestä kritiikistä ei kannata puhua niin kauan kuin kukaan ei ole tuotetta kokeillut. Kokeilematta paskaa, ei ole mitään kritiikkiä. Ehkä voisi tutusta edes laitteen spekseihin ja arvioida onko edes sen ideasta mihinkään, niin siinä olisi enemmän pohjaa kritiikille kuin vain se, että "se on ruma" . "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
sustain65 19.01.2019 08:33:53 | |
---|
Onko jossain selitetty että mitä hyötyä tuosta putkietusen sijoittamisesta kitaraan on? Eikö ne putket muuten ole yhtään herkkiä hajoamaan tärinästä? |