pushead 16.07.2012 22:53:39 | |
---|
|
kaljataiteilija 17.07.2012 09:07:56 (muokattu 17.07.2012 09:13:39) | |
---|
Miestyyppiseen eli perinnölliseen hiustenlähtöön Gefinaa. Se ainakin pysäyttää etenemisen. Muut luontaiskauppojen huuhaat on rahantuhlausta. Varsinkin Viviscalit ja muut. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
LamaAjanElvis 25.08.2012 06:01:26 | |
---|
kaljataiteilija: Miestyyppiseen eli perinnölliseen hiustenlähtöön Gefinaa. Se ainakin pysäyttää etenemisen. Muut luontaiskauppojen huuhaat on rahantuhlausta. Varsinkin Viviscalit ja muut. siis vörkkiikö noi mössöt ihan oikeasti? Mun kaveri, siis tällä kertaa ihan oikeasti kaveri enkä minä salanimen takaa, pitää jo lippistä jumalauta päässään. Sillä on vielä letti jolla pärjäisi muuten koko elämän. Joskus kysyin ottamaan hattua päästä ja arvioin letin paksuuden mahdollista hoitoa varten, olin saada turpaani. Public enema 1 |
carnation 15.11.2012 22:00:49 | |
---|
Alkaa otsan seutuvilta jo hieman hiusraja vetäytyä, ikää karvan (heh) alle kolmekymmentä. Hieman ahdistaa, mutta tällaista se on. Onni onnettomuudessa on kuitenkin se, että kokonaan kalju sopii minulle hyvin - jo reippaasti yli kymmenen vuotta sitten hutaisin pään ensimmäistä kertaa alastomaksi ja sen jälkeen on mennyt jokunen vuosikin putkeen, että aina kerran viikossa tukka kokonaan pois. Vaivaton, helppohoitoinen ja esteettisestikin minulle ihan sopiva. Nyt kun alkaa luontainen kaljuuntuminen kohta iskeä kunnolla, niin vituttaa kun vaihtoehdot vähenevät. Olihan se ihan kiva parin vuoden kaljuna olon jälkeen kasvatella sitä tukkaakin välillä, vaan kohta viedään sekin ilo. Noh, George Costanza on monessa suhteessa idolini, joten miksei sitten tässäkin... http://upload.wikimedia.org/wikiped … tanza.jpg/246px-George_Costanza.jpg"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
markus16 16.11.2012 13:29:54 | |
---|
Kirka saatana! |
Funkånaut 17.01.2019 09:08:02 | |
---|
Hiusrajani se vaan jatkaa pakenemistaan. Kohta ollaan pisteessä, jonka jälkeen olen ajatellut vetäistä suosiolla sen parin millin siilitukan. Meinaan kun hiusraja alkaa kohta olemaan pulisonkien takana, niin kannattanee suosiolla vaan luovuttaa. Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia |
Kousi 17.01.2019 18:04:48 | |
---|
Funkånaut: Hiusrajani se vaan jatkaa pakenemistaan. Kohta ollaan pisteessä, jonka jälkeen olen ajatellut vetäistä suosiolla sen parin millin siilitukan. Meinaan kun hiusraja alkaa kohta olemaan pulisonkien takana, niin kannattanee suosiolla vaan luovuttaa. Eipä siinä, meikä joutunut pitään kaljua tai millin parin sänkeä jo reilun 5 vuotta, ja ikää vasta tuo sama 30 :) Onneksi kalju sentään sopii, muidenkin kuin itseni mielestä. Paras vaan on kun hyväksyy asian ja vetää kerralla kaikki pois, ja opettelee elämään uuden tyylin kanssa eikä jää liikaa murehtimaan asiaa. |
Funkånaut 17.01.2019 18:47:04 | |
---|
Kousi: Eipä siinä, meikä joutunut pitään kaljua tai millin parin sänkeä jo reilun 5 vuotta, ja ikää vasta tuo sama 30 :) Onneksi kalju sentään sopii, muidenkin kuin itseni mielestä. Paras vaan on kun hyväksyy asian ja vetää kerralla kaikki pois, ja opettelee elämään uuden tyylin kanssa eikä jää liikaa murehtimaan asiaa. Juu, harva on surullisemman näköistä ku selkeästi kaljuuntuva pitkätukka. Suoraselkäisempää se on vaan myöntää, että kutrit häipyvät ja toimia sen vaatimalla tavalla. Ei sillä, onneksi itsetunto ei ole kahdeksan täytettyäni ollut hiuksistani kiinni; karvoja ne vain ovat. Jos nyt venaisi vielä kevään alkamiseen asti, voisi siihen asti pitää vielä näitä karvoja lämmikkeenä. :) Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia |
Oletteko mitään lääkkeitä koittaneet esim rogainea? Kirk Hemmettihän oli melkeen kalju mutta sanoi, että tuo auttoi. Long live the King of Mercy. |