Juzzu 10.06.2004 14:19:54 | |
---|
Tiedoksi muille joilla vastaava käy, niin kannattaa hankkia sellainen korjaaja joka laittaa kaulalle nitroselluloosalakan (mitä lie onkin). No riippunee siitä mikä lakka kitarassa alunperin oli. Gibsoneihin nitroselluloosa, totta kai. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
madu 10.06.2004 14:34:42 | |
---|
No riippunee siitä mikä lakka kitarassa alunperin oli. Gibsoneihin nitroselluloosa, totta kai. Jep, tätä juuri tarkoitinkin. En osannut sitä sanoiksi pukea. :) |
madu 10.06.2004 20:46:34 | |
---|
Juu kitara meni siis kitarapajalle korjattavaksi ja samalla huoltoon ja säätöön. Yhteishintaa koko paskalle kielineen jaa säätöineen noin 150€. Ihan jopa kohtuullinen kun tuossa tehdään sellainen korjaus, että halkeama jää täysin näkymättömäksi. Koomista, että tuo hinta on sama kuin vakuutukseni omavastuu ;) |
Fortune 10.06.2004 20:59:38 | |
---|
Koomista, että tuo hinta on sama kuin vakuutukseni omavastuu ;) Yleensähän se on pari euroa alle :) You lucky bastard. Tuosta tulikin mieleen, että minun Giballani ei ole minkäänlaista vakuutusta (!) |
madu 10.06.2004 21:05:43 | |
---|
Yleensähän se on pari euroa alle :) You lucky bastard. Tuosta tulikin mieleen, että minun Giballani ei ole minkäänlaista vakuutusta (!) Onko sulla muuten kaula vielä ehjä, onhan kuitenkin LP:si jo miehen iässä? Itse tässä muuten päätin jo, että jos kuntoon tulee niin joko säilytän keikoilla, treeneissä, tauoilla jne. skittaa laukussa tai ostan samperi soikoon maahan pultattavan 30 kiloisen kitaratelineen jota ei voi kaataa :) |
Fortune 10.06.2004 22:27:39 | |
---|
Onko sulla muuten kaula vielä ehjä, onhan kuitenkin LP:si jo miehen iässä? Itse tässä muuten päätin jo, että jos kuntoon tulee niin joko säilytän keikoilla, treeneissä, tauoilla jne. skittaa laukussa tai ostan samperi soikoon maahan pultattavan 30 kiloisen kitaratelineen jota ei voi kaataa :) On ehjä, tuossa on se vahvikepaksunnos siinä kriittisessä kohdassa. Ja olen koettanut pitää sitä hellästi, olen ständinkin asettanut keikalla niin, että LP kaatuu kohti kitarakaappia eikä lattiaan saakka. |
Nonnih, nyt soiteltiin kitarapajalta ja korjaus on valmis. Sattuvasti tänään treenit niin pääsee testaan onko kepukka entisellään. Laitan vaikka huomenna kuvia miten korjaus onnistui jos jotakuta kiinnostaa. |
p130 22.06.2004 14:03:51 | |
---|
Laitan vaikka huomenna kuvia miten korjaus onnistui jos jotakuta kiinnostaa. Laita ihmeessä! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Lennu 13.03.2023 05:01:46 | |
---|
madu: Nonnih, nyt soiteltiin kitarapajalta ja korjaus on valmis. Sattuvasti tänään treenit niin pääsee testaan onko kepukka entisellään. Laitan vaikka huomenna kuvia miten korjaus onnistui jos jotakuta kiinnostaa. Laita toki. Tuossa olis nyt yksi ESP Eclipse vähän haikeana. Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net |
samiko 13.03.2023 07:47:07 | |
---|
Lennu: Laita toki. Tuossa olis nyt yksi ESP Eclipse vähän haikeana. 19 vuotta mennyt mutta huomenna sitten kuvia. |
basisti1971 13.03.2023 07:49:07 | |
---|
Moi. Lennu: Laita toki. :D Sydäntä lähellä olevan aiheen viestiketjua alusta lueskellessa ja aloitusvuotta vilkaistessani odotin kyllä jotain aivan toista henkilöä joko tutulla tai kevään kunniaksi ihkauudella nimimerkillä ;). Olisit reilun vuoden vielä odotellut niin olisi ollut hiano 2-kymppisnosto.
Lennu: Tuossa olis nyt yksi ESP Eclipse vähän haikeana. Peruskorjaushan tuollainen yhdestä puusta veistetyissä lapakulmallisissa mahonkikauloissa on, joten mikä tahansa taho tuosta kyllä suoriutuu. Asiakkaasta (ja joskus tekijästäkin) kiinni haluaako meikata näkymättömiin (minä esimerkiksi en moiseen korjaajana suostu) vai haluaako jättää jotain vinkkiä siitä että lapa/kaula on korjattu. T:Samuli |