Aihe: Löytyykö hääbändiä?
1 2
Tankoprinssi
22.06.2004 12:46:50

Elikkä ensi kesän (2005) morsian on lähestynyt minua keikkapyynnöllä (ei siis lähennellyt) mutta kun ko ajankohta 9.7.2005 on jo meillä "lukkoon lyöty", kuten muillakin hänen kysymillään bändeillä, niin lupasin auttaa tyttöä ensimmäisessä vastamäessä ja laittaa ilmoituksen myös tänne.

Joten jos teidän bändille sopisi hääkeikka 9.7.2005 Kerimäellä, niin ottakaapa yhteyttä ja tehkää tarjouksia osoitteeseen: Minna.turtiainen@savonlinna.fi
Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Mase
22.06.2004 12:54:26
En ihan tarkkaan tiedä, missä Kerimäki on, mutta kuulostaa, että Kehä III:n ulkopuolella.

sijainti selviää vaikka tuosta:
http://www.lahiliikuntapaikat.info/kerimaki_kuva_kartta.html
vanhami
22.06.2004 13:24:23
... ja 2004 kesällekkin haeskellaan vielä kovasti orkkia. Laittakaa tähän kontakteja, jos on vapaita vkl vielä tarjolla.
vanhami
22.06.2004 13:29:19
En ihan tarkkaan tiedä, missä Kerimäki on, mutta kuulostaa, että Kehä III:n ulkopuolella.

360km / sivu. Tarjosin aikaisemmin jo normaalin keikkaliksan ja normaalit kilometrikorvaukset päälle. ymmärrettävistä syistä meni varmaan hieman yli budjetin. ;)

Yksi tulevan kesän kysytyimjmistä viikonlopuista varmaan.

Mika
Pula-Aho
22.06.2004 13:37:28
... ja 2004 kesällekkin haeskellaan vielä kovasti orkkia. Laittakaa tähän kontakteja, jos on vapaita vkl vielä tarjolla.

Jou. 3.7.2004 tuli juuri kysely bänditorilaisille. Taitaa kaikki olla jo buukattuja.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
kuunsirppi
22.06.2004 15:14:15
Jou. 3.7.2004 tuli juuri kysely bänditorilaisille. Taitaa kaikki olla jo buukattuja.

joo, niin on. Mä laitoin tuolle kysyjälle vähän puhelinnumeroita tutuille muusikoille, jos vaikka joku vielä osaisi auttaa.

vastasin muuten kanssa tolle Kerimäen morsiolle, että en taida tarjota, kun tulee vähän turhan kalliiksi ja nyt meillä on jo tuo 9.7.2005 kans kiinni
baron
22.06.2004 18:48:45

Mikähän paikkakunta?

Kaukana kehä III:sta?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
kuunsirppi
22.06.2004 19:14:38
Mikähän paikkakunta?

Kaukana kehä III:sta?

Vantaalla. Laitoin sulle pikaviestin
baron
22.06.2004 19:21:18

Vantaalla. Laitoin sulle pikaviestin

Joo morsiankin ehti vastata.
Vielä täytyy tsekata, missä päin Suomea tai maailmaa mun lomailevat bändikaverit silloin on.
baron
22.06.2004 21:37:26

Ei morsiusparilla mitään ongelmaa ole.

Mä tunnissa polkaisin lomalle päästetyn bändini kasaan ja ilmoitin sen.

Nyt he haluavat harkita.

Sopii mun puolesta harkita vaikka loppuelämänsä.
JK
22.06.2004 22:41:45 (muokattu 23.06.2004 07:46:32)
Sopii mun puolesta harkita vaikka loppuelämänsä.

Näin sanoisin varmaan itsekin tuossa tilanteessa ja ihan tilaajalle itselleen.

Voi Helkkari! Jos todella on bändin tarve niin ei varmasti enää muita saa tähän hätään...

EDIT: Jotenkin tulee sellainen olo, että tässä koetetaan saada viime hetkellä bändi halvemmalla samoin kuin äkkilähtö etelän matkalle.. Jos tää kesä jatkuu tällasena niin eipä taida edes noita äkkilähtöjä olla tarjolla (matkalle siis)
OffTopicia suurelti, mutta matka varattu jo hyvissä ajoin ja lähtö 02.07. Ja varmasti on lämmintä.
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Rantsu
22.06.2004 23:17:28
Jos todella on bändin tarve niin ei varmasti enää muita saa tähän hätään...

Tarkoitat tietysti, että kun tarvitsevat bändiä ja paras on sattumoisin tarjolla, niin kumma jos vielä harkitsevat!
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
baron
22.06.2004 23:34:51 (muokattu 22.06.2004 23:35:37)

Tarkoitat tietysti, että kun tarvitsevat bändiä ja paras on sattumoisin tarjolla, niin kumma jos vielä harkitsevat!

Varmaan heillä on monta harkittavana, mutta en kesken lomani ollut varautunut mihinkään "tarjouskilpailuun", kuvittelin hyvää hyvyyttäni morsiusparia kaikkien muusikoiden puolesta hädässä auttavani, mutta soittelenpas lomallani pelkkää jaskaa enkä yhtä ainutta häävalssia.

Kyllä taas loman jälkeen häävalssitkin menee.
baron
23.06.2004 08:07:52

Kävi ilmi, että yhteystiedot olivat vain välittäjän, joka toimi morsiusparin puolesta ja jolla ei ollut valtuuksia muuta kuin hankkia infoa.

Tänä aamuna sähköpostissani oli viesti, että keikkatarjoukseni hyväksytty eli eilisiltainen puhelinkierrokseni lomaileville bändiläisilleni ei ollut turha.
työläinen
29.06.2004 00:45:35
Elikkä ensi kesän (2005) morsian on lähestynyt minua keikkapyynnöllä (ei siis lähennellyt) mutta kun ko ajankohta 9.7.2005 on jo meillä "lukkoon lyöty", kuten muillakin hänen kysymillään bändeillä, niin lupasin auttaa tyttöä ensimmäisessä vastamäessä ja laittaa ilmoituksen myös tänne.

Joten jos teidän bändille sopisi hääkeikka 9.7.2005 Kerimäellä, niin ottakaapa yhteyttä ja tehkää tarjouksia osoitteeseen: Minna.turtiainen@savonlinna.fi

No onhan siellä herranjestas bändejä Itä-Suomessakin.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
isojussi
29.06.2004 11:09:22
Joku soitteli eilen ja kyseli bändiä häihin 17.7.04

Rupee kohta oleen vaihtoehdotkin vähissä. Bänditorilaiset oli kuulemma kaikki jo gines...

Noitten viimetippalaisten pitäis varmaan ottaa matkatoimistosta äkkilähtö, niin alkais ja loppuis liitto samalla tavalla....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Fuzzy Boner
29.06.2004 11:12:14
Joku soitteli eilen ja kyseli bändiä häihin 17.7.04

Rupee kohta oleen vaihtoehdotkin vähissä. Bänditorilaiset oli kuulemma kaikki jo gines...

Noitten viimetippalaisten pitäis varmaan ottaa matkatoimistosta äkkilähtö, niin alkais ja loppuis liitto samalla tavalla....

kyllähän viime hetkelläki saa vaiks ketä häihinsä, mut voi tulla aika kalliiks...
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
isojussi
29.06.2004 11:34:51
kyllähän viime hetkelläki saa vaiks ketä häihinsä, mut voi tulla aika kalliiks...

Nääkin oli muistaakseni aikas pienet häät.

Pitäisköhän ens vuonna odotella viime tippaan ja lyödä heinäkuun lauantaipäivillä rahoiks....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
baron
29.06.2004 13:00:09

Teeppäs tarjous!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)