Aihe: Cradle of filth - Nymphetamine
1 2 3 4 5
TTV
01.11.2019 18:20:27
Tänään tuli vihdoin tuo Crueltyn re-mixattu ja re-masteroitu levy. Huomattavasti jylhempi ja raskaampi saundimaailma. Hyvin miksattu, joskin Danin äänen ois voinu nostaa hiukan enemmän pinnalle. Suosittelen Filthin ystäville.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Jeszse
01.11.2019 22:33:27
TTV: Tänään tuli vihdoin tuo Crueltyn re-mixattu ja re-masteroitu levy. Huomattavasti jylhempi ja raskaampi saundimaailma. Hyvin miksattu, joskin Danin äänen ois voinu nostaa hiukan enemmän pinnalle. Suosittelen Filthin ystäville.

Vähän pelottaa. Orkkiksessa oli just täydellinen saundi sen yleisfiilikseen.
Herrah
02.11.2019 14:02:49
Ihan paska idea
pitk
10.11.2019 22:21:41 (muokattu 10.11.2019 22:22:08)

Filthin rumpali Martin Skaroupka kävi fiittaamassa Waltarin syksyisellä Euroopan kiertueella Brnossa:

https://youtu.be/h9xRQylXRus

Melko kovaa tykitystä.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja ThE PhysicistS"
WolleForever
17.06.2020 22:23:49
Luulin tätä teininä (vuosikymmeniä sitten) tosi rankaksi musaksi, mutta systeri kuuntelutti mulla tätä ja tosi pal kevyempää kamaa tää on ku luulin.
Vähän sama juttu ku ala-asteel kovislikat uhos saavansa kattoo Murhasta tuli totta-ohjelmaa, ku meitsi meni petiin klo 19. Mutta sit aikuisena mulle selvis, et k.o sarjas Mummeli ratkoo rikoksia, eikä sarja oo mitenkään raju.
(Sori off topicit, oli vertailukohtana täs).
rocky0
18.06.2020 10:55:31
WolleForever: Luulin tätä teininä (vuosikymmeniä sitten) tosi rankaksi musaksi, mutta systeri kuuntelutti mulla tätä ja tosi pal kevyempää kamaa tää on ku luulin.
Vähän sama juttu ku ala-asteel kovislikat uhos saavansa kattoo Murhasta tuli totta-ohjelmaa, ku meitsi meni petiin klo 19. Mutta sit aikuisena mulle selvis, et k.o sarjas Mummeli ratkoo rikoksia, eikä sarja oo mitenkään raju.

Huh huh! Rankka stoori.
Herrah
18.06.2020 18:08:04
WolleForever:

Joo ei mitään
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)