korjaus tekstiin  

Malagan Viini        Väsyneenä kuulin paremmin oman äänen voiman aallon loivan liikkeen   mun eteen nousi vedenneito, valtasko mun pääni eilen juotu Malagan viini vai se illan viimeinen riimi   kun vetehinen tarras airoihin  heillutti, mä tartuin laitoihin   huojuin otin kiinni airoista en tiennyt vetehisen maagisista taidoista   me juotiin Sol de Málagaa  ei, ei se ollut mies, eikä kalakaan   me juotiin Sol de Málagaa  ei, ei se ollut mies, eikä kalakaan   mä tarjosin tupakka ja sikaria  se tikaria ja katos aaltoihin   nostin huulilleni Malagan viinin ja illan viimeisen riimin   mun eteen nousi vedenneito, valtasko mun pääni eilen juotu Malagan viini vai se illan viimeinen riimi   uit minuun kiinni kuin purjeet joita vesi nuoli taideteos joka syntyi ja kuoli   väsyneenä kuulin paremmin oman äänen voiman aallon loivan liikkeen   mun eteen nousi vedenneito, valtasko mun pääni eilen juotu Malagan viini vai se illan viimeinen riimi;    uit minuun kiinni kuin purjeet joita vesi nuoli taideteos joka syntyi ja kuoli    
      merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut.   -MR-  |