Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 523 24 25 26 2784 85 86 87 88
Rhapa
30.12.2018 16:52:48 (muokattu 30.12.2018 16:54:40)
carnation: Perjantaina Netflixissä uutta Black Mirroria.

https://www.indiewire.com/2018/12/b … ails-five-hours-footage-1202030410/

Varsinainen 5. kausi antaa odottaa itseään, mutta tulossa ensimmäinen Black Mirror -elokuva nimeltään Bandersnatch. Kyseessä lienee tämä interaktiivinen filmi, jossa pääsee itse vaikuttamaan tarinan kulkuun.

Oli kyllä aika meeh tuo bandersnatch. Tarina on todella heppoinen ja koko "leffa" perustuu lähinnä siihen, että saa mukamas valita. Mua olis oikeasti kiinnostanut enemmän sellainen päiväni murmelina tarina näissä puitteissa. Eli siis se pelinteko jne koodaus. Henkilöhahmot jäävät todella etäisiksi tuossa ja oikeastaan vain koko ajan odotti, et tää loppuis ja klikkaili siihen malliin, et nojos nyt menis kerralla. Eli se, et valitaan ei kyllä tuo mitään lisää leffaan, kun se valinta on käytännössä päätetty enivei sun puolesta. Ja jos tarinalla sitä yritettiin alleviivata (??), niin paska se silti oli. Hirveän sekava ja poukkoileva. Käytännössä ei tiedä mikä on unta, mikä on uusintaa jne. Kuha heitetään näennäistä valintaa katsojalle ja ollaan niin netflix oujee hightech badass uuuh. Nih.
jperala
31.12.2018 10:09:48
Jos kauhu kiinnostaa niin Haunting of Hill House, en tiedä löytyykö vielä.
zekeode
31.12.2018 16:54:38

Oho...Loppuvuodelle tuli vielä "Conan ilman rajoja" (Conan without borders - Season 1)

"Myöhäisillan keskusteluohjelman juontajana tuttu Conan O'Brien lähtee spesiaalissaan tien päälle levittämään huumorinsa ilosanomaa. "
Hetfield
31.12.2018 20:26:48

zekeode: Oho...Loppuvuodelle tuli vielä "Conan ilman rajoja" (Conan without borders - Season 1)

"Myöhäisillan keskusteluohjelman juontajana tuttu Conan O'Brien lähtee spesiaalissaan tien päälle levittämään huumorinsa ilosanomaa. "

Aika paljon eri mestoja se ehtikin lyhyessä ajassa kiertämään. Täytyypä tsekkailla.

Conanilla on muuten myös podcasti nykyään. Mm. Will Ferrell ja Bill Burr olleet jo vieraana. Mainoksia kesken ohjelman toki luetaan, mutta muuten ihan taattua laatua.

https://www.youtube.com/watch?v=E_Enyq_lB8s Burr
https://www.youtube.com/watch?v=C65x3MdM7T4 Ferrell
Alright, alright, alright!
ltg
01.01.2019 05:29:17
Rhapa: Oli kyllä aika meeh tuo bandersnatch. Tarina on todella heppoinen ja koko "leffa" perustuu lähinnä siihen, että saa mukamas valita. Mua olis oikeasti kiinnostanut enemmän sellainen päiväni murmelina tarina näissä puitteissa. Eli siis se pelinteko jne koodaus. Henkilöhahmot jäävät todella etäisiksi tuossa ja oikeastaan vain koko ajan odotti, et tää loppuis ja klikkaili siihen malliin, et nojos nyt menis kerralla. Eli se, et valitaan ei kyllä tuo mitään lisää leffaan, kun se valinta on käytännössä päätetty enivei sun puolesta. Ja jos tarinalla sitä yritettiin alleviivata (??), niin paska se silti oli. Hirveän sekava ja poukkoileva. Käytännössä ei tiedä mikä on unta, mikä on uusintaa jne. Kuha heitetään näennäistä valintaa katsojalle ja ollaan niin netflix oujee hightech badass uuuh. Nih.

Olen kanssasi eri mieltä.
Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers.
Jeszse
01.01.2019 20:06:50
Bluesmies: On kyllä mahtava leffa.

K-12, mitä vittua?!? :D K-16:kin aika aliarvio, ennemmin K-18.

Katoin tänään kans tän, mut en kyllä keksi perusteluja miksei 16 riittäis. 12 on aika alhaalla kyl.

Helvetin hyvän näköstä kyllä ku kuvaa tollasen leffan pelkällä luonnon valolla.
kyseinen
03.01.2019 13:09:40
Ed_Guy: Tämä oli kyllä kaunis elokuva. Vaati itsellä vain ympärilleen pimeän illan ja pullon viskiä toimiakseen täydellisesti.

Mä sammuin täydellisesti ihan ilman pimeyttä ja viskilekaakin, sen verran tylsä pätkä oli tämä The Revenant. En ole mikään ADHD-jonne, mutta jotenkin ei vaan lähtenyt.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
jassi
04.01.2019 14:38:52
Dogs of Berlin. Perkeleen kova!
Rhapa
06.01.2019 13:06:54 (muokattu 06.01.2019 20:47:25)
Making a murderer jos maistui, niin mielestäni ehkä jopa "parempi" tän tyylinen dokkarisarja oli innocent man. Tosin olen vasta puolet jaksoista katsonut. Mut tähän mennessä ei turhaa pitkittämistä ja asiat esitetään silti rauhassa ja järkevässä aikajanassa.

Edit. Katselin loppuun ja kyllä se vain hyvin pysyi kasassa. Vahva suositus tälle, jos murhamysteerit kiinnostaa.
Vaihtovirta
09.01.2019 21:24:09
jassi: Dogs of Berlin. Perkeleen kova!

Oli kyllä hyvä. Ainut nuo Jalla! Jalla!- huudot kävi viimeistään vikassa jaksossa hymyilyttää..:)

4/5.
Informaatiokameli
11.01.2019 10:34:51

jassi: Dogs of Berlin. Perkeleen kova!

On kyl yllättävän hyvä. Vähän käppää ja hölmöä välillä mutta ihan mainio.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Vaihtovirta
13.01.2019 22:29:01
Sunderland Till I Die on kyllä hyvä dokkarisarja, jota voi suositella vaikka ei niin pitäisikään futiksesta tai urheilusta.. Kertoo mielestäni ihan mielenkiintosesti kuinka tuollasta "keskisuurta" urheiluseuraa pyöritetään. Plus joukkueesta joka on niin paska, että ihan jo sen paskuuden takia vois ruveta kannattamaan..:)

4/5.
jperala
14.01.2019 08:46:34
Sex education, tuli naurettua ihan aidosti tuon sarjan jutuille
kyseinen
15.01.2019 17:30:46
Sunderland Till I Dien kehuja (jotka ovat olleet kyllä ihan hillittyjä) en oikein ymmärrä. Perusdokumentti ja vallan pinnallinen sellainen.

Samat sanat Murder Mountainiin, ei vaan lähtenyt missään vaiheessa. Ylitarjontaa näistä murhamysteereistä.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Rhapa
16.01.2019 17:46:53
kyseinen: Sunderland Till I Dien kehuja (jotka ovat olleet kyllä ihan hillittyjä) en oikein ymmärrä. Perusdokumentti ja vallan pinnallinen sellainen.

Mä luulen, et tuo kaipaa sitä omaa kiinnostusta jalkapalloon. Ja varsinkin englannin liigoihin. Itselle se toi ainakin mukavasti näkökulmaa joukkueen sisäisestä toiminnasta. Ja vaikka en kyseisen seuran fani olekaan, niin hiton mielenkiintoista nähdä mitä kulissien takana tapahtuu.
Kummiseta
16.01.2019 18:28:49
Onko kukaan katsonut tuota uusinta Narcoskautta loppuun? Kannattaako? Olen nyt jaksossa 5, ja ei vaan jostain syysta jaksa kiinnostaa, tykkasin aiemmista aivan helvetisti. Paraneeko meno tuosta 5. jaksosta eteenpain mainittavasti?
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Ali Boom Boom
16.01.2019 21:00:26
jperala: Jos kauhu kiinnostaa niin Haunting of Hill House, en tiedä löytyykö vielä.

Tämä toimi. Kahdessa illassa katsoin sarjan. Suosittelen lämpimästi.
Losing all hope is freedom.
carnation
16.01.2019 21:28:42
Perjantaina sitten Punisherin 2. kausi viikonlopun ratoksi.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Swan
16.01.2019 21:52:47
carnation: Perjantaina sitten Punisherin 2. kausi viikonlopun ratoksi.

Sitten voi alkaa heittää veikkauksia, montako päivää menee ennen uutista lopettamisesta.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)