Aihe: Kukkulan kuningas
1 2 3
*Rose*
20.06.2004 20:29:07 (muokattu 20.06.2004 20:30:36)
Kuka katsoi tänään kyseisen ohjelman? Mitä siinä lopussa oikein sanottiin, kun en nähnyt sitä loppua? Eli siis siinä kohdassa kun se poika oli hänen isänsä kaverin kanssa autossa?

Ja ettei tämä olisi ihan tyhmä kirjoitus, niin voitte myös kertoa mielipiteitänne kyseisestä sarjasta.
*Rose*
20.06.2004 20:29:56
Kuka katsoi tänään kyseisen ohjelman? Mitä siinä lopussa oikein sanottiin, kun en nähnyt sitä loppua? Eli siis siinä kohdassa kun se poika oli sen hänen isänsä kaverin kanssa autossa?

Ja ettei tämä olisi ihan tyhmä kirjoitus, niin voitte myös kertoa mielipiteitänne kyseisestä sarjasta.
lapio
21.06.2004 22:43:36

Kuka katsoi tänään kyseisen ohjelman? Mitä siinä lopussa oikein sanottiin, kun en nähnyt sitä loppua? Eli siis siinä kohdassa kun se poika oli hänen isänsä kaverin kanssa autossa?

Huonosti muistaa, mutta jotain tämän suuntaista:
Bobby: "Kauanko meidän pitäisi olla hänelle vihainen. (Hankille)"
Boomhauer: "En kyllä ole edes kovin vihainen. No ollaan muutama viikko."
Bobby: "Olette te herra Boomhauer viisas. Ei ihme, että isä aina siteraa teitä."
Boomhauer: "Siteeraako isäsi minua? Ehkä ollaankin vain pari viikkoa."

Tuosta jäi nyt, ehkä se pointti ja Boomhauerin suuri viisaus puuttumaan, mutta jotain tuollaista ne juttelivat.

Kukkulan kuningas on minusta vallan mainio sarja, yksi suosikki piirretyistäni.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
AP
22.06.2004 10:26:13
Boomhauer: "En kyllä ole edes kovin vihainen. No ollaan muutama viikko."
Bobby: "Olette te herra Boomhauer viisas. Ei ihme, että isä aina siteraa teitä."
Boomhauer: "Siteeraako isäsi minua? Ehkä ollaankin vain pari viikkoa."

Tuosta jäi nyt, ehkä se pointti ja Boomhauerin suuri viisaus puuttumaan, mutta jotain tuollaista ne juttelivat.

No kai se pointti oli kai siinä, että Boomhauer oli vallan imarreltu siitä että häntä siteerataan, ja sillä varjolla sitten ei jaksa niin kauaa pitää vihaa... loppukevennys, sanoisin.
K100 #7
leather rebel
22.06.2004 13:27:20
Boomhauer on mun suosikkihahmo tossa sarjassa.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Stain
22.06.2004 14:03:15
Tuo sarja on jotenkin masentava.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Eddie
22.06.2004 17:55:32

No kai se pointti oli kai siinä, että Boomhauer oli vallan imarreltu siitä että häntä siteerataan, ja sillä varjolla sitten ei jaksa niin kauaa pitää vihaa... loppukevennys, sanoisin.

Hmm...

Minä ymmärsin taas asian niin, että Bobby keksi itse siteerausjutun saadakseen nopeammin isänsä ja Boomhauerin takaisin sopuun.
"If you like metal, you´re my friend."
AP
22.06.2004 19:19:24
Hmm...

Minä ymmärsin taas asian niin, että Bobby keksi itse siteerausjutun saadakseen nopeammin isänsä ja Boomhauerin takaisin sopuun.

Hmm. Ehkäpä. On se pirua että jostain piirretystäkin saadaan tulkintoja revittyä.
K100 #7
NHR
22.06.2004 19:36:51

Totta, ainakin johonkin Simpsoneihin ja South Parkiin verrattuna. Toisaalta siitä tuskin on mitään niin hulvattoman hauskaa yritettykään tehdä. Tyyli on hieman erilainen.
AP
22.06.2004 19:44:02
Ja mä en taas siedä South Parkia lain. Simpsonit on yksi suosikki, mutta tää KK menee paremman puutteessa.
K100 #7
Nimismies
22.06.2004 21:31:27

Totta, mutta silti hyvä.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
toxic
23.06.2004 03:05:42
Boomhauer: "En kyllä ole edes kovin vihainen. No ollaan pari viikkoa."
Boomhauer: "Siteeraako isäsi minua? Ehkä muutama viikko riittää."

HAhHAHhhhAH Olipas vekkuli juttu!
jannu
23.06.2004 03:26:55
Boomhauer on mun suosikkihahmo tossa sarjassa.

Sama täällä. Bomhauer on loppujen lopuksi myös sarjan ainoa oikeasti sympaattinen hahmo.
Jormaz
23.06.2004 15:03:17
Sitä mä vieläkin ihmettelen että miten se Hankin kapea virtsaputki on syyllinen siihen ettei ne voi saada enempää lapsia? Menikö se Bobbyn siittämisen jälkeen tukkoon vai mitä..?
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Jormaz
04.07.2004 16:08:04
Tänään tulleessa jaksossa ilmeni että Hankin selkävaivat johtuvat siitä ettei Hankilla ole persettä! :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
lapio
04.07.2004 19:57:33

Tänään tulleessa jaksossa ilmeni että Hankin selkävaivat johtuvat siitä ettei Hankilla ole persettä! :)

"Hank take my ass!" Hoho.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
FlatOutFucked
04.07.2004 20:48:34
Kukkulan kuningas on loistosarja. Pilkkaa hyväntahtoisesti amerikan omenapiirakanpurijoita.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
herb
04.07.2004 21:34:56 (muokattu 05.07.2004 06:10:22)
Totta, ainakin johonkin Simpsoneihin ja South Parkiin verrattuna.

Minua kyllä masentaa enemmän Simpsoneiden nykytila. Kukkulan Kuningas on sen sijaan on mainio; Boomhaueria enemmän naurattaa mm. Dalen salaliittoteoriat ja pettävä vaimo sekä Billin yleinen naiivius (esim. usko siihen, että hänen eronnut vaimonsa palaa vielä joskus takaisin) ja muu surullisen keski-ikäisen äijän epätoivo.

Nauhalta tulee joskus katseltua noita vanhempia jaksoja, ja niissä on monesti mainioita juttuja. Esim. eräässä jaksossa Hankilla ja Peggyllä on niin kiire töihin, etteivät he muista valmistaa Bobbylle aamupalaa, ja tämä innostuu syömään paketillisen Grandma's aamumuroja. Mennessään sitten kouluun vahvassa sokerihumalassa, Bobbylla on kovia keskittymisvaikeuksia ja hänelle diagnosoidaan välittömästi ADD, tuo amerikkalaisten nuorten muotisairaus, ja hänelle aletaan syöttää kemikaaleja. Bobby palautuukin eräänä päivänä ihan normaaliksi, ja Hankin ja Peggyn ylistäessä lääketiedettä, hän kertoo ihmetellen ettei ole jaksanut ottaa pillereitä pariin päivään, koska niistä tuli niin kummallinen olo. Loistavaa, nauratti. Samantapaista hienoa piikittelyä tulee usein myös South Parkissa, jossa simppelisti ajattelevat lapset ovat ainoita, jotka jaksavat osoittaa tervettä logiikkaa aikuisten sairaassa maailmassa.
85423321
04.07.2004 23:00:29
Tää on kyllä nerokas sarja.
You don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than the slowest man running from the bear.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)