Aihe: Musiikkia päihdekuntoutujille
1 2 3 4 5
EP
25.12.2018 21:00:49
mondo: Musa puhukoon puolest,hyvää soitantaa ja pulinat pois.

Kyllä, vaikka en mä ole Juicesta ainakaan koskaan erityisemmin tykännyt, oikeestaan päin vastoin.
Jotain hyvääkin tosin..
The 1
26.12.2018 23:49:07
Tänään kun Juice elokuvan ovat monet nähneet vaikka itse sitä en koska halusin olla pois fiktiosta halusin olla mukana kertomassa oman osani "Juicesta"
Asiaan mitä Q kysyi mitä ovat musiikkia päihde kuntoutujalle?
Minä olin kerran katkolla koska sydämmeni löi tyhjää,minut tunnistettiin siellä ja minulta kysyttiin haluatko päästä eroon alkoholista? -Kyllä haluan sanoin ja niin minua vietiin pois sieltä salista missä oli soittajia jotka oli etelässä ollessaan joutuneet juomisen takia hengevaaraan. Minä sain paikan Helluntailiikkeen katkolta viikoksi ja pääsin elämään taas kiinni.
The 1
27.12.2018 00:08:25
Vielä siihen katkoon miten kuitenkin meitä kohdellaan eri tavoin kerron esimerkin.
Olimme ensikerran ruokailussa missä oli tiedotus tilaisuus meille uusille kymmenelle asukkaalle. Hoitaja tuli ja toivotti meidät tervetulleeksi tänne ja laittoi levyn soimaan.
Levy soi hiljaa taustalla ja hän kertoi siitä miten kaikki voi saada pelastuksen ,levy loppui ja hän kysyi meiltä kuka tunnisti tämän levyn? Olin ainoa joka viittasi vastaa vaan jos tiedät hän sanoi ,Luulen että kyseessä on Tasavallan Presidentti tai Jukka Tolonen hän vain katsoi minua ei muuta.
Arkka
27.12.2018 00:19:41

The 1: Vielä siihen katkoon miten kuitenkin meitä kohdellaan eri tavoin kerron esimerkin.
Olimme ensikerran ruokailussa missä oli tiedotus tilaisuus meille uusille kymmenelle asukkaalle. Hoitaja tuli ja toivotti meidät tervetulleeksi tänne ja laittoi levyn soimaan.
Levy soi hiljaa taustalla ja hän kertoi siitä miten kaikki voi saada pelastuksen ,levy loppui ja hän kysyi meiltä kuka tunnisti tämän levyn? Olin ainoa joka viittasi vastaa vaan jos tiedät hän sanoi ,Luulen että kyseessä on Tasavallan Presidentti tai Jukka Tolonen hän vain katsoi minua ei muuta.

Pakko kysyä, minkälaista reaktiota odotit? Ja kohtelusta sen verran, että etkö ollut vapaa lähteen katkolta helvetin perseeseen? Ja joskus on vaikea arvioida juttuja ja jos kyse on siitä, niin ymmärrän.
The 1
27.12.2018 00:23:35
Minä siinä sitten toipiskelin enkä tehnyt muuta mitä sitä muuta oli mukava nukkua viileässä huoneessa ja opin kohta talon tavoille. Meillä oli seinällä päivä ohjelma jota piti noudattaa tarkasti. Kerran oli taas akupuktiota ja sitä musiikki terapiaa kiva tyttö sanoi mulle ota sinäkin vähän piikkiä korvaasi ja kuunellaan musiikkia,minä en nyt halua kuunnella mitään musiikkia laitetaan vaan sitä vitaa vie musiikkia niin eiköhän tämä mies hoitaja oli kuullut että tunnen Rainer Firiimannin ja hän oli sen fani siitä se alkoikin varsinainen terapiatunti
The 1
27.12.2018 00:32:01
Arkka minä olin kerrankin paikassa mistä minusta pidettiin huolta en olisi lähtenyt kirveelläkään sieltä pois mutta kun oli pakko.
The 1
27.12.2018 00:34:27
Kun minä pääsin sinne itkin ensin ja toisen kerran että vielä joku välittää ihmisestä.
The 1
27.12.2018 00:46:08
Ai miten vältin muut sairaalassa,kerroin heti tilanteeni lääkärille joten oli verho edessä ja minut vietiin sieltä salaa pois katkolle toivomuksestani mutta voi mies parkoja jotka joutuivat jäämään sinne tarinoineen minulla kävi tuuri syytä siihen en tiedä
The 1
27.12.2018 00:52:27
Toverit maksakaa se viikko siitä muistakaa se se on pieni raha kun tekee kipeää,silloin
pekkajau
27.12.2018 01:01:25
Kävin tänään katsomassa Juice-elokuvan. Lopun jo arvasin jo ennen kuin elokuva alkoi. Kaikissa näissä suomalaisista legendoista tehdyissä elokuvissa on ollut aina sama loppu. Kukaan ei ole voittaja.
Hätä keinot keksii!
pekkajau
27.12.2018 01:06:28
Seuraavaksi tulee varmasti elokuva Laila Kinnusesta.
Hätä keinot keksii!
The 1
27.12.2018 01:08:28
Minä en juonut keikalla mutta halusin juoda muutaman aina keikan jälkeen että sai nukuttua sitten kun lopetin niin oli normi perjantai ja otin kaljat ja soittelin vanhoille soittokavereille josta he suuttuivat aivan vitusti nyt kuule loppu soittelut ja minä vaan kiusasin sitä vaan taas soitellaan että olisi ,,,
The 1
27.12.2018 01:09:43
Terve Pekkajui
The 1
27.12.2018 01:11:13
Minulta voitte kysyä mitä vaan olenhan tietomies
Arkka
27.12.2018 01:16:52

The 1: Minulta voitte kysyä mitä vaan olenhan tietomies

The 1: Minä en juonut keikalla mutta halusin juoda muutaman aina keikan jälkeen että sai nukuttua sitten kun lopetin niin oli normi perjantai ja otin kaljat ja soittelin vanhoille soittokavereille josta he suuttuivat aivan vitusti nyt kuule loppu soittelut ja minä vaan kiusasin sitä vaan taas soitellaan että olisi ,,,

Voisko sun ongelma olla huomionkipeys sun omasta mielestä? (mulla on tuo ja kuulostaa samanlaiselta)
pekkajau
27.12.2018 01:27:11
Lonely Rider ratsasti Tonton ja Pecos Bilin kanssa autiomaassa. Olivat ratsastaneet kolme päivää ilman juomista ja sitten Lonely Rider kysyi Tontoilta: "Paljonko Tonto on 2+3?" Tonto vastasi välittömästi: "Neljä!" Lonely rider ampui välittiömästi Tonton ja matka jatkui! Kahden päivän päästä Lonely Rider kysyi Pecos Bililtä: "Paljonko on 2+4?" Pecos Bill mietti hetken ja vastasi:"En tiedä!" Matka jatkui ja kahden päivän jälkeen Pecos Bill kysyi Lonely Riderilta: "Miksi ammuit Tonton?" Lonely Rider vastasi: "Hän tiesi liikaa!"
Hätä keinot keksii!
The 1
27.12.2018 01:36:04
Sama kun viimeinen toivomus oli että mitä sitä viimeiseksi toivot,jos sais sitä onnea ja silloin ovikello soi ja soittaja oven aukasuun ja siinä oli nainen ovensuussa ja kaunis kun mikä tervetuloa tervetuloa peremmälle vaan nainen tuli heti ja istui basistin syliin voi voi kuinka olet kaunis ja katseli hänen kasvojaan ja huomasi otsassa pisteen,ja alkoi raaputtamaan sitä ja hän voitti siitä auton
The 1
27.12.2018 01:38:45
Keikka huumori ei kuole koskaan ja jutut paitsi niilta joilla niitä ei ole
The 1
27.12.2018 01:41:36
Pekkajui mukavaa kun olit kehissä moro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)