Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl MLX
1
najidliz
25.12.2018 02:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään mitään hajua, josko jostain löytyisi helmiäisvalkoisia Pearlin MLX-rumpuja? 10", 14" ja 20" koot ja pitkät lugit? Jos löytyy, niin mä ostan!
 
JanneO
03.01.2019 12:18:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Onko kenelläkään mitään hajua, josko jostain löytyisi helmiäisvalkoisia Pearlin MLX-rumpuja? 10", 14" ja 20" koot ja pitkät lugit? Jos löytyy, niin mä ostan!
 
Mä jotenkin luulen ettei tuota MLX:ää ole valmistettu helmiäisvalkoisena, voin toki olla väärässä? Mut pitkälugisena tuota valmistettiin ainakin vuonna 1987 ja sen aikaisessa kuvastossa ainoat valkoiset tuolle sarjalle on artic white.
 
Tuon helmiäisvalkoisen koodi on #400 white marine pearl. Sitä löytyy vaahtesettinä ainakin tuolta 90-luvulta, mallimerkinnällä RetroSpec, mutta ei pitkälugisena.
Ja vuodelta -86 löytyy helmiäisvalkoinen nimellä New Marine Pearl, mutta silloin ei ole ollut pitkälugisena.
 
Mutta siis toki on mahdollista että noita on ollut olemassa tai sitten setti on myöhemmin päällystetty tuolla helmiäisvalkoisella.
Multa löytyy itseltä tuo RetroSpec-setti tuolla värillä #400 ja nyt tuolla torilla on koivurunkoinen masters-setti tuolla samalla värillä.
 
greene
03.01.2019 20:48:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Mä jotenkin luulen ettei tuota MLX:ää ole valmistettu helmiäisvalkoisena, voin toki olla väärässä? Mut pitkälugisena tuota valmistettiin ainakin vuonna 1987 ja sen aikaisessa kuvastossa ainoat valkoiset tuolle sarjalle on artic white.
 
Tuon helmiäisvalkoisen koodi on #400 white marine pearl. Sitä löytyy vaahtesettinä ainakin tuolta 90-luvulta, mallimerkinnällä RetroSpec, mutta ei pitkälugisena.
Ja vuodelta -86 löytyy helmiäisvalkoinen nimellä New Marine Pearl, mutta silloin ei ole ollut pitkälugisena.
 
Mutta siis toki on mahdollista että noita on ollut olemassa tai sitten setti on myöhemmin päällystetty tuolla helmiäisvalkoisella.
Multa löytyy itseltä tuo RetroSpec-setti tuolla värillä #400 ja nyt tuolla torilla on koivurunkoinen masters-setti tuolla samalla värillä.

 
Oli MLX:ää ainakin vähän aikaa abalone-kuviolla mustana ja valkoisena: https://www.pearldrummersforum.com/ … one-finish-anyone-remember-this-one
 
najidliz
07.08.2019 13:53:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Mä jotenkin luulen ettei tuota MLX:ää ole valmistettu helmiäisvalkoisena, voin toki olla väärässä? Mut pitkälugisena tuota valmistettiin ainakin vuonna 1987 ja sen aikaisessa kuvastossa ainoat valkoiset tuolle sarjalle on artic white.
 
Tuon helmiäisvalkoisen koodi on #400 white marine pearl. Sitä löytyy vaahtesettinä ainakin tuolta 90-luvulta, mallimerkinnällä RetroSpec, mutta ei pitkälugisena.
Ja vuodelta -86 löytyy helmiäisvalkoinen nimellä New Marine Pearl, mutta silloin ei ole ollut pitkälugisena.
 
Mutta siis toki on mahdollista että noita on ollut olemassa tai sitten setti on myöhemmin päällystetty tuolla helmiäisvalkoisella.
Multa löytyy itseltä tuo RetroSpec-setti tuolla värillä #400 ja nyt tuolla torilla on koivurunkoinen masters-setti tuolla samalla värillä.

 
Juu kyllä niitä on ollut. Todella harvinaisia tosin, kun niitä valmistettiin kai vain vuosina 92-93.
 
JanneO
08.08.2019 10:48:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

greene: Oli MLX:ää ainakin vähän aikaa abalone-kuviolla mustana ja valkoisena: https://www.pearldrummersforum.com/ … one-finish-anyone-remember-this-one
 
Ok, no sehän selittää asian miksi sitä ei tuolla white marine pearlin nimellä löydy.
 
Mikael
11.08.2019 21:13:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina välillä itellekin tulee vahvat MLX-fiilikset. Tosin Liquid Amber -värisenä :D
 
Fuzz is Clean!
AP
12.08.2019 11:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

greene: Oli MLX:ää ainakin vähän aikaa abalone-kuviolla mustana ja valkoisena: https://www.pearldrummersforum.com/ … one-finish-anyone-remember-this-one
 
Uijjjui. Nyt tuli nostalginen olo: kaappasin jostain messuilta aikoinaan kauan sitten Pearlin esitteitä ja just tämänkin. Noita kuvia tuli silloin katseltua ja haaveiltua.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
JanneO
13.08.2019 09:53:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Juu kyllä niitä on ollut. Todella harvinaisia tosin, kun niitä valmistettiin kai vain vuosina 92-93.
 
Onko sulla tuo kiikarissa vain värin takia?
 
najidliz
04.12.2019 12:54:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Onko sulla tuo kiikarissa vain värin takia?
 
Lähinnä juu värin puolesta, mutta myös erinomaisen soundin takia!
 
jazzmies
31.12.2019 09:06:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Lähinnä juu värin puolesta, mutta myös erinomaisen soundin takia!
 
Kenellähän lie se Kuoppiksen setti vajaan 30 vuoden takaa? Samilla itsellään?
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
JanneO
03.01.2020 10:47:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Lähinnä juu värin puolesta, mutta myös erinomaisen soundin takia!
 
Multa löytyy tuplasetti tuolla värillä, mallimerkiltään Pearl Masters Retrospec, joka on vaahterasetti. Tosin toinen basari on uudempaa masterssia, mutta samalla värityksellä, sekä 8" tomi on päällystetty MLX.
jos kiinnostaa, niin hierotaan kauppaa noista ;)
 
Mikael
30.01.2020 11:13:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Kenellähän lie se Kuoppiksen setti vajaan 30 vuoden takaa? Samilla itsellään?
 
Ai että, tästä tulee lämmin muisto mieleen: Kun ekan kerran näin KW:n livenä ikäänkuin vahingossa Natsalla niin ihastelin tietty heti ensin rumpusettiä, joka oli just samanlainen väriä myöden, minkä olin itse juuri faijalta lainatuilla rahoilla hankkinut. Toki sitten kun soitto alkoi niin leuka loksahti ja jäi tuoppikin juomatta kun hämmästelin vaan menoa :D
 
Fuzz is Clean!
najidliz
19.02.2020 16:18:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Kenellähän lie se Kuoppiksen setti vajaan 30 vuoden takaa? Samilla itsellään?
 
Ei oo Samilla. Se oli lainasetti MS Audiotronista, ja sen jälkeen kun Sami sen sinne palautti, niin ei oo silläkään mitään hajua, minne se sen jälkeen on kadonnut.
 
najidliz
19.02.2020 16:19:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Ai että, tästä tulee lämmin muisto mieleen: Kun ekan kerran näin KW:n livenä ikäänkuin vahingossa Natsalla niin ihastelin tietty heti ensin rumpusettiä, joka oli just samanlainen väriä myöden, minkä olin itse juuri faijalta lainatuilla rahoilla hankkinut. Toki sitten kun soitto alkoi niin leuka loksahti ja jäi tuoppikin juomatta kun hämmästelin vaan menoa :D
 
Ei sulla sattuis olla sitä settiä enää?
 
najidliz
28.02.2020 09:50:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin. Löysin kyseisen setin, ja se on nyt mulla. Kiitti kaikille avusta!
 
lefthand
29.02.2020 19:58:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnea setistä, laita kuvia .
 
Kiitos ja kumarrus!! Elä ota , soittaja, siitä kahvia, se on ihmisille tarkoitettu....aidosti koettu!!
Mikael
06.03.2020 16:44:42 (muokattu 06.03.2020 16:45:29)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Ei sulla sattuis olla sitä settiä enää?
 
Näh. Möin sen pois muistaakseni 1998 tai 1999 kun ostin mun nykyisen Gretsch-setin :D
 
Noniin. Löysin kyseisen setin, ja se on nyt mulla. Kiitti kaikille avusta!
 
Wow! Onnea. Oispa hienoa nähdä kuvia!
 
Fuzz is Clean!
najidliz
21.04.2020 16:12:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wow! Onnea. Oispa hienoa nähdä kuvia!
 
Jees! Laittelen ensi viikolla vaikka kuvia tänne. Kyseessä siis juuri SE alkuperäinen setti, millä Kuoppis veteli Kingstonissa aikanaan, ja III-levyn äänityksissä.
 
najidliz
30.04.2020 14:08:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin!
 
Kauan olin näitä ettinyt, ja viimeinkin ne on mulla. Täysin priima-kunnossa, paria wrapin halkeamaa ja lievää kellastumista lukuun ottamatta. Sehän kuuluu vain asiaan!
 
Tuolta linkistä pääsette katsomaan kuvia ko. setistä! :)
 
Mukavaa vappua kaikille!
/erik
 
https://drive.google.com/open?id=1WCieR505-xqPREWHmRSuQsUF11zfyNri
 
jazzmies
30.04.2020 15:05:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

najidliz: Noniin!
 
Kauan olin näitä ettinyt, ja viimeinkin ne on mulla. Täysin priima-kunnossa, paria wrapin halkeamaa ja lievää kellastumista lukuun ottamatta. Sehän kuuluu vain asiaan!
 
Tuolta linkistä pääsette katsomaan kuvia ko. setistä! :)
 
Mukavaa vappua kaikille!
/erik
 
https://drive.google.com/open?id=1WCieR505-xqPREWHmRSuQsUF11zfyNri

 
Tämä on tarina!
 
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «