Zed 05.12.2018 16:34:07 | |
---|
33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio |
locoloco 08.12.2018 15:14:21 | |
---|
God of war napsi vuoden peli palkinnon game of the year gaalassa!!. menikö teidän mielestä oikeaan kohteeseen? |
tomaattiorava 08.12.2018 19:40:03 | |
---|
locoloco: God of war napsi vuoden peli palkinnon game of the year gaalassa!!. menikö teidän mielestä oikeaan kohteeseen? Kyllä ny RDR2:lle moiset pystit kuuluis. GoW oli nastaa mäiskettä mutta replay-arvoltaan aika pyöree nolla. Oli siinä muitakin juttuja mitkä pisti v*tuttaan mutta tappelu oli niin hyvin tehty että antaa paljon anteeks. |
Tuomoo 09.12.2018 00:02:58 | |
---|
Sääh, ajattelin että nyt vihdoin ja viimein aloitan Fallout 3:n pelaamisen, mutta en saa koko paskaa käynnistymään Steamista ollenkaan. Tein kaikki leikit ja temput joita netistä löysin, mutta ei, ei käynnisty. Poistin koko paskan ja aloin lataamaan uudestaan, mutta ladattavaa 7,9 gigaa. Sääh. |
ÄrGee 09.12.2018 01:02:22 | |
---|
locoloco: God of war napsi vuoden peli palkinnon game of the year gaalassa!!. menikö teidän mielestä oikeaan kohteeseen? No miksei... olihan se mahtava, vaikka en ole muita tämän vuoden pelejä pelannutkaan :D Päräytin viimein The Last Of Us:n läpi, oli hieman liian putkijuoksumainen mutta muuten hyvä. Uudelleen pelaamisen arvo on erittäin alhainen, joten kakkosta odotellessa, sen pitäisi tulla kesällä 2019. Tai onhan siinä lisäosa ja normaalista korkeammat vaikeustasot, mutta... TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Rhapa 09.12.2018 10:08:15 | |
---|
Tuomoo: Sääh, ajattelin että nyt vihdoin ja viimein aloitan Fallout 3:n pelaamisen, mutta en saa koko paskaa käynnistymään Steamista ollenkaan. Tein kaikki leikit ja temput joita netistä löysin, mutta ei, ei käynnisty. Poistin koko paskan ja aloin lataamaan uudestaan, mutta ladattavaa 7,9 gigaa. Sääh. Ajattelin new vegasia tempoa herkkumodeilla mut enhän mä osannut laittaa siihen yhtikäs mitään modia. Raivostuttavaa huomata olevansa totaalisen käsi jossain tällaisessa. Ei vain riitä hermot katsomaan tuntien tutoriaaleja "yo yo guys this is how you do it" tubesta. |
tomaattiorava 09.12.2018 12:01:51 | |
---|
ÄrGee: Tai onhan siinä lisäosa ja normaalista korkeammat vaikeustasot, mutta... Kyä se left behind ny kannattaa pelata, kauaa nokka tuhise. |
Jormaz 09.12.2018 15:08:10 | |
---|
tomaattiorava: Kyllä ny RDR2:lle moiset pystit kuuluis En sille kyllä mitään pystiä antais. Itseään toistava, päältä kaunis mutta todella tylsä ja pitkästyttävä tekele. Näin joutuu sanomaan kun peli on melkein loppuun kaluttu. Aluksi fiilis oli toki ihan erilainen. Mikään peli ei mielestäni aiemmin ole yhtä pahasti pitänyt pelaajaa näin lyhyen talutushihnan päässä. Pelissä on myös aivan käsittämättömiä suunnittelumokia ja bugeja mitä ei tän tason peleissä voi olla jos on yhtään testattu. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Welho-77 09.12.2018 15:50:29 | |
---|
Kerennyt tota RDR2:sta vähän pelailemaan jo. Nyt alkoi chapter 2. Ärsytti kun oli se peuran metsästys. Sen jälkeen ajattelin et meen metsästää huvikseen toisen ni hevonen ja ukko kuoli sääolosuhteisiin. Ihan jees graffat mutta en itse mitään wow-efektiä saa. Ykkösessäkin mun mielestä ihan ok graffat. Arvostan enemmän hyvää peliä kuin graffoi. Se tossa ärsyttää, että jos "loottaat bodyn". Niin sitten ei ole enää ase kädessä ja se tarvii aina uusiks ottaa. Kiksejä en myöskään saa loputtomista vankkuriajeluista. Long live the King of Mercy. |
Tuomoo 09.12.2018 23:53:18 | |
---|
No niin, sainhan sen Fallout 3:n pyörimään. Uudelleenasennus ja pientä kikkailua niin toimii näemmä myös Win 10:llä. |
Torniojaws 10.12.2018 14:39:11 | |
---|
Rhapa: Ajattelin new vegasia tempoa herkkumodeilla mut enhän mä osannut laittaa siihen yhtikäs mitään modia. Raivostuttavaa huomata olevansa totaalisen käsi jossain tällaisessa. Ei vain riitä hermot katsomaan tuntien tutoriaaleja "yo yo guys this is how you do it" tubesta. Helpoitenhan tuo hoituu mod managerilla, esim. Fallout Mod Manager (FOMM): https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/36901/ Joka on siis erillinen ohjelma, jota kautta ensin lisätään modit listaan, ja sitten siitä peli käyntiin. Pitäisi toimia heittämällä. |
Scrobble 10.12.2018 14:47:51 | |
---|
tomaattiorava: Kyllä ny RDR2:lle moiset pystit kuuluis. GoW oli nastaa mäiskettä mutta replay-arvoltaan aika pyöree nolla. Oli siinä muitakin juttuja mitkä pisti v*tuttaan mutta tappelu oli niin hyvin tehty että antaa paljon anteeks. Itse suon palkinnon God of Warille ihan vain sen takia että RDR2 taistelu ja tehtävien rakenne on sitä samaa geneeristä rockstar-shittiä mitä se on aina ollut. Olisiko heidän aika edes vähän innovoida kyseisillä osa-alueilla pikku hiljaa? Eittämättä RDR2:n maailma, tarina ja äänimaailma olivat aivan loistavia kyllä. |
tomaattiorava 10.12.2018 17:40:45 | |
---|
Mulla oli GoW:ssa pirusti hankaluuksia navigoinnin suhteen. Kartta oli epäselvä ja vähän väliä sai ravailla iät ja ajat ihan hukassa ennenkuin pääsi hommiin. Lisäks mulla ei ollu ikinä mitään raaka-aineita millä upgreidaa kamoja vaikka mielestäni aika hyvin paikat läpi kalusin. Sitten kun tarina oli pelattu niin kävi tosi vaikeeks löytää mitään tekemistä (eli tappeluita) kun joka paikasta oli kaikki jo murhattu eikä pahikset respawnaa lainkaan, ehkä ois tuohon voinu souls-peleistä ottaa vähän mallia... Siinä mun isoimmat ongelmat pelin suhteen. |
ÄrGee 10.12.2018 19:53:11 | |
---|
tomaattiorava: Mulla oli GoW:ssa pirusti hankaluuksia navigoinnin suhteen. Kartta oli epäselvä ja vähän väliä sai ravailla iät ja ajat ihan hukassa ennenkuin pääsi hommiin. Lisäks mulla ei ollu ikinä mitään raaka-aineita millä upgreidaa kamoja vaikka mielestäni aika hyvin paikat läpi kalusin. Sitten kun tarina oli pelattu niin kävi tosi vaikeeks löytää mitään tekemistä (eli tappeluita) kun joka paikasta oli kaikki jo murhattu eikä pahikset respawnaa lainkaan, ehkä ois tuohon voinu souls-peleistä ottaa vähän mallia... Siinä mun isoimmat ongelmat pelin suhteen. Siinähän ne kartan markerit liikkuvat kartassa dynaamisesti siihen suuntaan mihin pitäisi mennä. Kartta on tarkoituksella tehty suurpiirteiseksi, mikä pakottaa pelaajan tutkimaan paikkoja ilman että näkee kaiken etukäteen liian yksityiskohtaisesti. Raaka-aineita on rajallisesti, ja jokaista haarniskaa ei kai voi edes tehdä. Ja joo, tuo re-spawn toimii vain joissakin paikoissa peliä. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Rhapa 11.12.2018 16:39:50 | |
---|
Torniojaws: Helpoitenhan tuo hoituu mod managerilla, esim. Fallout Mod Manager (FOMM): https://www.nexusmods.com/newvegas/mods/36901/ Joka on siis erillinen ohjelma, jota kautta ensin lisätään modit listaan, ja sitten siitä peli käyntiin. Pitäisi toimia heittämällä. Tuota yritin. Epäonnistuin siinäkin ja vitutuskäyrä oli niin korkealla siinä vaiheessa, et ei vaan enää jaksanut. |
ÄrGee 11.12.2018 17:51:14 | |
---|
RDR2 ja Shadow Of The Colossus tuli hankittua tänään vähän niin kuin joululahjaksi taloon. Pääsee vihdoin toteuttamaan unelmaa lainsuojattomana cowboyna olemisesta :) TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
Milkop 18.12.2018 15:11:34 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop: Tätä lienee pakko testata: https://www.pcgamer.com/fallout-new … -fallout-game-youll-play-this-year/ Vau. Pitänee ottaa myös viimein New Vegas pois muovikääreestä :D Huono tapa nykyisin, kun aina kun kiinnostaa jokin peli niin tulee avattua Youtube ja katsottua jokin playthrough vähän kuin elokuvana. Viimeksi tuo uusi Call of Cthulhu, joka näytti aika ässältä! Alien: Isolation toimi myös hyvin "leffana". |
M4ss3 m/ 19.12.2018 06:44:37 (muokattu 19.12.2018 06:45:11) | |
---|
ps. tykitellään |
Burn 19.12.2018 14:28:53 | |
---|
Torniojaws: Alien: Isolation toimi myös hyvin "leffana". Pelinä kans! varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |