Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: the Hives
1 2 3 4 5
jukedog
26.05.2004 11:16:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Hivesin uusi levy ilmestyy heinäkuussa
 
Ruotsalaisyhtye The Hives julkaisee odotetun uuden levynsä heinäkuun 19. ja juhlistaa sitä uppoutumalla maailmaa halkovaan jättikiertueeseen. Villit rokkarit ehtivät kesäturneellaan myös Suomeen ja esiintyvät Seinäjoen Provinssirockissa kesäkuun 19.
 
The Hivesin uudesta levystä ei vielä ole tippunut paljon tietoa, mutta tiettävästi yhtyeen tyylitietoinen punkahtava rock on saanut rinnalleen 80-lukuisia new wave -vaikutteita.
 
Kiertue alkaa klubikeikalla Lontoossa, siihen sisältyy festivaalikeikkoja Saksassa, Roskildessä ja Norjan Quart-festareilla, jonka jälkeen yhtye suuntaa Atlantin tuolle puolen. Yhdysvalloissa The Hives heittää 12 keikan klubikiertueen rannikolta rannikolle, jonka jälkeen matka jatkuu elokuun alussa Japaniin. Kiertue päättyy festarikeikkoihin Euroopassa.
 
Vuonna 1993 Ruotsissa perustetun The Hivesin debyytti-ep Oh Lord! When ? How? ilmestyi 1995 ja esikoisalbumi Barely Legal vuonna 1997. Hivesin kansainvälinen läpimurto tuli vuoden 2000 Veni, Vidi, Vicious -albumilla, joka kuitenkin levisi maailmalle hiljalleen ja löi kunnolla läpi vuosien 2001 ja 2002 aikana.
 
God Created Woman, But the Devil Invented the Blues... -TYLA-
depe
26.05.2004 11:26:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se kyllä hienon näköistä, kun Kylie Minogue ratsastaa rodeota alusvaatteisillaan The Hivesin Hate to Say I Told You So:n tahtiin...
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Dunga
26.05.2004 11:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mielenkiinnolla odotan seuraavaa levyä. Hienoa olisi myös nähdä provinssissa jos aikataulu natsaa.
 
Valmiina...ottaa slipoverin poois...ottaa sukat poois...ottaa housut poois...olkaa hyvä, kiitos. IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Juugeli
26.05.2004 17:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se kyllä hienon näköistä, kun Kylie Minogue ratsastaa rodeota alusvaatteisillaan The Hivesin Hate to Say I Told You So:n tahtiin...
 
Toiseen kertaan jo joudun tämän korjaamaan.
Biisi on siis Main Offender.
 
Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3
mr_b
27.05.2004 13:32:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole mikään hurja fani, mutta mieleen tulee MTV:n Video music awardsit 2002, jossa The Hives todella pyyhki lattiaa kaikilla muilla esiintyjillä tavalla, jota olen nähnyt aika harvan artistin tekevän. Iggy Pop tulee mieleen jostain European Music Awardsista... The Vines oli aika laimea tuon jälkeen, vaikka näin jälkikäteen katsottuna niin on sekin ihan helvetin hyvä show.
 
Voipi katsoa muuten tuolta, tosin aika paska ääni: http://www.mtv.com/onair/vma/2002/videohighlights.jhtml
 
"I know you'd want us to play more but that's all we have time for so you can turn off now..." :-)
 
Before I talk I should read a book.
juhajuha
22.06.2004 00:11:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen median edustajana päässyt kuulemaan tuota levyä ja voin kertoa että väkevää soitantaa on luvassa. Minä kun luulin, että edellisestä levystä ei voi paljon enää parantaa...
 
Mikä on kun ei ahrista?
aivokuolio
22.06.2004 01:07:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen median edustajana päässyt kuulemaan tuota levyä ja voin kertoa että väkevää soitantaa on luvassa.
 
liekkö tämä yllätys kenellekään.
 
itse "löysin" hivesin tuossa kolmisen vuotta sitten, veni vidi vicious on todella yksi hurjimpia garagepunk-levyjä koskaan. välillä tosiaan päästään lähelle sitä sonicsien hulluutta, ja sehän ei ole ihan vähän se.
 
sinänsä harmittaa että bändin suosio räjähti muutama vuosi sitten(ei siis mitään 'tämä on MINUN bändini'-asennetta) koska sehän meinasi automaattisesti lisää kiertueita, lisää viivästyksiä ja lisää odotusta uuden pitkäsoiton suhteen. noh, äijillä oli sentään pokkaa tehdä levy huolella valmiiksi eikä stressata aikatauluista, joten eiköhän sieltä aika timanginen lätty ole läjähtämässä.
 
Dunga
22.06.2004 09:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

välillä tosiaan päästään lähelle sitä sonicsien hulluutta, ja sehän ei ole ihan vähän se.
 
Totta, mutta silti ollaan vielä NIIN kaukana. Ei Pellen ääni pääse lähellekään Roslien selkäpiitä riipivää rääkymistä.
 
Koittivat heittää mua jollain muusinuijalla... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
aivokuolio
06.12.2004 20:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tämä esille siitä syystä, että The Hives tänään Conan O'Brienissa livevieraana, eli Subtv:lle toosa siinä yhdentoista pintaan.
 
Rattata
06.12.2004 22:38:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tämä esille siitä syystä, että The Hives tänään Conan O'Brienissa livevieraana, eli Subtv:lle toosa siinä yhdentoista pintaan.
 
Onneksi tulin vielä vilkaisemaan tätä aluetta ennen kuin koneen suljen. Kiitos tästä muistutuksesta.
 
wewwie
07.12.2004 00:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi tosiaan olla vaikeaa parantaa edellisestä levystä. Ainut negatiivinen palaute on se, että the hivesin musiikki aiheuttaa pakkoliikkeitä mutta tämä on kuulemma aika yleistä...
 
"Vanhemmille se oli pettymys;he kai toivoivat minun päätyvän musainnostuksen kautta jonnekkin Savonlinnan taidelukioon" Marko Annala - Mokoma
Kakemakeväke
07.12.2004 09:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpas tämä esille siitä syystä, että The Hives tänään Conan O'Brienissa livevieraana, eli Subtv:lle toosa siinä yhdentoista pintaan.
 
Vetivät keskiverto-Conan-esiintyjää paremman show. Mukava meno.
 
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
Tarva
07.12.2004 09:34:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conania katsoessa tuli hieman pettynyt olo, koska mielestäni Hives ei ole pystynyt uusiutumaan millään tavalla. Musiikillisesti, imagollisesti ja esiintymiseltään täysin samaa touhua kuin aikaisemminkin.
Fanaattisimmille faneille (joihin en kuulu) varmaan sopii hyvin, ettei bändi ole vaihtanut linjaansa.
 
Ilmainen viina on valkoisen miehen surma.
Tympee Huttunen
07.12.2004 09:50:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hives oli ainoa näistä uuden aallon The *'s-yhtyeistä, joka sai uusimmalle levylleen edes yhden hyvän biisin.
Rattata
07.12.2004 10:41:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hivesin livemeininki saa aina meikäläisen hyvälle tuulelle, myös eilisessä Conanissa vaikkei parastaan vetänytkään. Eli hyvä meininki. Ja Hives kuuluu myös niihin bändeihin joiden en edes odota uudistavan musiikkiaan. Vaatetus edelliseltä levyltä on muuttunut, sama taattu meininki säilynyt ja hyvä niin.
 
Feggy
07.12.2004 11:15:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hivesin livemeininki saa aina meikäläisen hyvälle tuulelle, myös eilisessä Conanissa vaikkei parastaan vetänytkään. Eli hyvä meininki. Ja Hives kuuluu myös niihin bändeihin joiden en edes odota uudistavan musiikkiaan. Vaatetus edelliseltä levyltä on muuttunut, sama taattu meininki säilynyt ja hyvä niin.
 
Kyllä se uusi levy on minusta selvästi erilainen kuin edeltäjänsä. Garage-vaikutteet ovat huomattavasti vähemmällä ja tilalla on sellaista nykivää spastisuutta enempi. Ja sovittamaan ovat oppineet ovelammin.
 
Less is more.
aivokuolio
07.12.2004 11:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hives oli ainoa näistä uuden aallon The *'s-yhtyeistä, joka sai uusimmalle levylleen edes yhden hyvän biisin.
 
Väität siis että esim. nämä kaks suurinta(The White Stripes & The Strokes) eivät tehneet uusimmille levyilleen yhtä ainutta hyvää biisiä? Aikamoista provosohailua, vai? ;)
 
Nita Nitro
07.12.2004 11:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta Reptile ja Seven Nation Army on ihan onnistuneita rokkibiisejä...
 
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
Tympee Huttunen
07.12.2004 11:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väität siis että esim. nämä kaks suurinta(The White Stripes & The Strokes) eivät tehneet uusimmille levyilleen yhtä ainutta hyvää biisiä? Aikamoista provosohailua, vai? ;)
 
Kieltämättä vähän provoilua. Ei minua kyllä koskettanut Strokesin uudelta juuri mikään. Kuten ei myöskään The Vinesin. Molemmat taisivat olla myös melkoisia pettymyksiä myynniltään (varsinkin Vinesin uutukainen). White Stripes on mielestäni eri tasolla Strokesien ja Vinesien kanssa muutenkin.
Feggy
07.12.2004 12:12:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä vähän provoilua. Ei minua kyllä koskettanut Strokesin uudelta juuri mikään. Kuten ei myöskään The Vinesin. Molemmat taisivat olla myös melkoisia pettymyksiä myynniltään (varsinkin Vinesin uutukainen). White Stripes on mielestäni eri tasolla Strokesien ja Vinesien kanssa muutenkin.
 
Vinesin uusin onkin huono. Strokesin uusi on ihan hyvä, muttei niin hyvä kuin eka levy.
 
Less is more.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «