J.Nikkanen 30.11.2018 12:59:04 | |
---|
Tympee Huttunen: Kyllähän kirkkaus ja kolina voi flateillakin tulla. Onhan Steve Harrisin plätkyttely osin juuri flatwoundia. Kun osaa, niin osaa. Steve Harris ei osaa. Soittotatsi on kyllä flateilla mahtava. Kuka mistäkin tykkää, itse en niin välitä. |
Räbbänä 02.12.2018 22:13:49 | |
---|
Tympee Huttunen: Kyllähän kirkkaus ja kolina voi flateillakin tulla. Onhan Steve Harrisin plätkyttely osin juuri flatwoundia. Kun osaa, niin osaa. Soittotatsi on kyllä flateilla mahtava. Presarissa Roton Harrisit ja femmassa Daddarion pinnoitetut. Flattibassolla viime ajat kyllä enempi tullutkin soiteltua liukkaan tuntuman myötä, vaikka aika rouheet Harrisitkin vielä on aiempiin Thomastikeihin verrattuna. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
jperala 15.12.2018 14:38:09 | |
---|
|
jukkajylli 15.12.2018 15:27:42 (muokattu 15.12.2018 15:28:31) | |
---|
Tympee Huttunen: Kyllähän kirkkaus ja kolina voi flateillakin tulla. Onhan Steve Harrisin plätkyttely osin juuri flatwoundia. Kun osaa, niin osaa. Soittotatsi on kyllä flateilla mahtava. Mun mielestä sen Harrixen soitto kuulostaa aivan kamalalta. Mun mielestä sen soittotatsi on surkea. Stidi alla. |
Thefish 16.12.2018 02:14:11 | |
---|
jukkajylli: Mun mielestä sen Harrixen soitto kuulostaa aivan kamalalta. Mun mielestä sen soittotatsi on surkea. Kilkatikalkati lätkynplätkyn. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
Tympee Huttunen 16.12.2018 08:25:55 | |
---|
Thefish: Kilkatikalkati lätkynplätkyn. Kuulostaa ihanalta. Jos toi menis vaikka eestä ja sit ceehen ja siitä deehen. Biisi vois pohjautua historiaan: vaikka Valentin Konosen viimeiseen olympiakävelyyn, joka taisi jäädä kesken, mutta laatta sentään lensi useasti. |
Kefiiri 16.12.2018 09:58:31 | |
---|
Tollastahan rokkisoiton pitää ollakin kuin Harriksella. Kuka juntti vaan pystyy vetään tarkasti ja puhtaasti, onhan näitä nähty, mutta kuka semmoista jaksaa kuunnella? En ole musiikin asiantuntija. |
jperala 16.12.2018 10:07:19 | |
---|
Kefiiri: Tollastahan rokkisoiton pitää ollakin kuin Harriksella. Kuka juntti vaan pystyy vetään tarkasti ja puhtaasti, onhan näitä nähty, mutta kuka semmoista jaksaa kuunnella? Kuunnelkaa vaikka Kornin basistia, melkoista kilkatusta. |
Tympee Huttunen 16.12.2018 11:14:59 | |
---|
jperala: Kuunnelkaa vaikka Kornin basistia, melkoista kilkatusta. Siinä myös paras basisti bändiinsä, vaikka ei vissiin kovin teknisesti loista. Ei varmaan kaikkien mielestä edes soundillisesti. Hieno joululahja sulla muuten kuusen alla. |
jperala 16.12.2018 12:16:16 | |
---|
Tympee Huttunen: Siinä myös paras basisti bändiinsä, vaikka ei vissiin kovin teknisesti loista. Ei varmaan kaikkien mielestä edes soundillisesti. Hieno joululahja sulla muuten kuusen alla. Juu kyllä mies on siinä paikkansa löytänyt. Kiitos kehuista, vaikuttaa ihan soittimelta. |
J.Nikkanen 16.12.2018 12:52:05 (muokattu 16.12.2018 12:53:00) | |
---|
Thefish: Kilkatikalkati lätkynplätkyn. Mutta kyllä se IrMassa menee vallan ok, itseasiassa olen diggaillut Harriksen riuhtomista jossain kohtaa kovastikkin, sopii kyseiseen bändiin loppupeleissä kuitenkin helvetin hyvin ja on iso osa bändin saundia. Esmeks Powerslave albumi on rautaa Harrisin bassoineen kaikkineen ja Losfer Words (Big Orra) on helvetin kiva biisi pompotella. edit: kännykällä kirjoittelu on yhtä helvettiä |
Thefish 16.12.2018 17:57:38 | |
---|
J.Nikkanen: Mutta kyllä se IrMassa menee vallan ok, itseasiassa olen diggaillut Harriksen riuhtomista jossain kohtaa kovastikkin, sopii kyseiseen bändiin loppupeleissä kuitenkin helvetin hyvin ja on iso osa bändin saundia. Esmeks Powerslave albumi on rautaa Harrisin bassoineen kaikkineen ja Losfer Words (Big Orra) on helvetin kiva biisi pompotella. Juu, kyllähän tuo lätty ilmestyessään oman soittouran alkumetreillä tuli aika tarkasti läpi tahkottua. Helposti lähestyttävä hevibassottelu teki Harriksesta monen teini-ikäisen soittimenomistajan sankarin, itseni mukaanluettuna. Aikansa kutakin. "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
Löytyykö kotimaasta mustia plektrasuojia 7enderin jazz bassoon mistään ? jotain tarvikkeita löytänyt ainoastaan ja niissä maininta että ei välttämättä ole yhteensopiva aitojen kanssa. EDIT: löytyi jo !! |
Kefiiri 19.12.2018 09:11:41 | |
---|
Älä nyt hyvä mies mustaan bassoon mustaa pleksiä laita :( En ole musiikin asiantuntija. |
jperala 19.12.2018 09:16:07 | |
---|
Kefiiri: Älä nyt hyvä mies mustaan bassoon mustaa pleksiä laita :( Itse lähtisin siitä ajatuksesta että soittimesta tehdään sen näköinen kun itse haluaa :) |
anapena 19.12.2018 11:43:31 | |
---|
jperala: Itse lähtisin siitä ajatuksesta että soittimesta tehdään sen näköinen kun itse haluaa :) Kai siinä sentään jokin valkoinen raita reunassa menee? TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
jperala 19.12.2018 11:48:32 | |
---|
anapena: Kai siinä sentään jokin valkoinen raita reunassa menee? Jep (ei virhettä) |
Kefiiri 19.12.2018 11:52:41 | |
---|
No sovitaan että se raita auttaa tekemään ratkaisusta hyväksyttävän ;) En ole musiikin asiantuntija. |
jperala 19.12.2018 11:54:42 | |
---|
Kefiiri: No sovitaan että se raita auttaa tekemään ratkaisusta hyväksyttävän ;) Arvostan tätä ja antamaasi tukea tekemääni valintaa kohtaan. |
jperala 19.12.2018 19:29:26 | |
---|
Ei tarvinnut vaihtaa mustaa, ei ollut edes lähellä istuakseen paikalle :) tarviiko joku ? |