Ai helvetti, kun tuli hieno Tulilintu torille... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1418003 Tällaista himoinnut jo kauan, vaikka vähän luulen, että en tee sillä mitään. Sanokaapas joku jotain viisasta tästä. Onko hinta kohdillaan, mitä kriittistä pitää ottaa huomioon Firebirdiä ostaessa? Onko nuo minihumpparit hyvät ja rakenteeltaan aidot? Mitä muuta? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Suurvisiiri69 10.12.2018 17:48:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ai helvetti, kun tuli hieno Tulilintu torille... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1418003 Tällaista himoinnut jo kauan, vaikka vähän luulen, että en tee sillä mitään. Sanokaapas joku jotain viisasta tästä. Onko hinta kohdillaan, mitä kriittistä pitää ottaa huomioon Firebirdiä ostaessa? Onko nuo minihumpparit hyvät ja rakenteeltaan aidot? Mitä muuta? Itellä yks ollu ja se body tuntuu todella kankealta, isolta ja jotenki hankalalta. Vaikka oon Jacksonin Kellyn kroppaan tottunu. Jos Kellyä ja Firebirdiä vertais, niin Kelly olis maata pitkin kulkeva ja mutkiin imeytyvä aerodynaaminen urheiluauto ja Firebird olis vanha traktori jostain 40-luvulta ja siinä on pyörien tilalla kolmion muotoiset laatikot. 666 ja heviä saatana. |
MadMatt 11.12.2018 09:26:22 | |
---|
|
Attew 06.02.2019 15:47:30 (muokattu 06.02.2019 22:43:12) | |
---|
Voi juku. Tiiättekö sen tilanteen kun torille tulee kiinnostava kitara ja laitatte pikaviestiä tarjoten hieman alle pyyntihinnan. Sitten makustelette kitaraa ja päädytte siihen moodiin, että se on pakko saada. Myyjä käynyt mnetissä, muttei vastannut. Kylmä hiki. Uusi pikaviesti, tarjoa täysi pyydetty hinta. Mitä jos se menikin jo? Ei auta kuin odotella. Nimim. Kaverilta kuulin. Edit: Sain sen! Päivittelen ostolankaan kuhan saan hyppysiini sen. |
Laulava Kylätohtori 06.02.2019 16:05:07 | |
---|
Attew: Voi juku. Tiiättekö sen tilanteen kun torille tulee kiinnostava kitara ja laitatte pikaviestiä tarjoten hieman alle pyyntihinnan. Sitten makustelette kitaraa ja päädytte siihen moodiin, että se on pakko saada. Myyjä käynyt mnetissä, muttei vastannut. Kylmä hiki. Uusi pikaviesti, tarjoa täysi pyydetty hinta. Mitä jos se menikin jo? Ei auta kuin odotella. Nimim. Kaverilta kuulin. :D Tämä on kyllä. Sitä vastausviestiä odotellessa ruoskii itseään, miksei vaan ostanut suoraan pyyntihintaan. Samalla on varma siitä, että myyjä on siinä odotellessa saanut ostotarjouksen pyydettyyn hintaan. :D Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Attew 06.02.2019 16:19:09 | |
---|
Laulava Kylätohtori: :D Tämä on kyllä. Sitä vastausviestiä odotellessa ruoskii itseään, miksei vaan ostanut suoraan pyyntihintaan. Samalla on varma siitä, että myyjä on siinä odotellessa saanut ostotarjouksen pyydettyyn hintaan. :D Neljä tuntia kestin, ennen ku oli pakko korottaa tarjousta. |
Shredator 14.02.2019 09:15:54 | |
---|
Vahvistin-GAS nostaa päätään...Olisko se Mesa TC-50 vai Bogner Ecstasy? Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
hallu 14.02.2019 18:26:53 | |
---|
Shredator: Vahvistin-GAS nostaa päätään...Olisko se Mesa TC-50 vai Bogner Ecstasy? Miksi? katsoin kamalistaustasi, niin sulla on jo kaikki mitä ihminen voi toivoa. Uskaltaisin väittää, että tosta ei pääse enää muuta kuin alaspäin. Tai tietty jos et myy mitään, vaan ostat uuden vahvarin....... siinä tapuksessa mitä kursailet, ota molemmat :-) "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
Krice 14.02.2019 19:19:10 | |
---|
Audient Sono, jos se on hyvä. Tuohan on interface ja kitaravahvistin yhdessä paketissa, kaikki toimii ilmeisesti dsp:n avulla joten latenssia ei pitäisi olla. Hintakaan ei ole kovin tuskallinen, jos vaan toimii ja on tarpeeksi yksinkertainen meitä kitaristeja ajatellen. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2019 20:56:08 | |
---|
hallu: Miksi? katsoin kamalistaustasi, niin sulla on jo kaikki mitä ihminen voi toivoa. Uskaltaisin väittää, että tosta ei pääse enää muuta kuin alaspäin. Tai tietty jos et myy mitään, vaan ostat uuden vahvarin....... siinä tapuksessa mitä kursailet, ota molemmat :-) Kyllä mä olen tehnyt jo vuosia sitten johtopäätöksen, että Shredatorin ostomotiivit ovat ihan jotain muuta kuin tarve. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Laulava Kylätohtori 14.02.2019 20:59:08 | |
---|
Krice: Audient Sono, jos se on hyvä. Tuohan on interface ja kitaravahvistin yhdessä paketissa, kaikki toimii ilmeisesti dsp:n avulla joten latenssia ei pitäisi olla. Hintakaan ei ole kovin tuskallinen, jos vaan toimii ja on tarpeeksi yksinkertainen meitä kitaristeja ajatellen. Rahoita se myymällä se sun shoreline gold mulle - mnetin ystävähintaan tietysti. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Shredator 14.02.2019 21:52:10 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllä mä olen tehnyt jo vuosia sitten johtopäätöksen, että Shredatorin ostomotiivit ovat ihan jotain muuta kuin tarve. :) Hihi. Kyllä tuohon kokoelmaan vielä muutama mahtuu. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
paskiaispaska 25.02.2019 10:04:12 | |
---|
Nonni... Nyt alko sit aivan käsittämätön combokuume! Osais vaan päättää, mark v, bogner goldfinger, shiva, friedman ruint... 1x12 pitäis olla, eikä sais painaa mitään miljoonaa kiloa(roadking 2x12). Musamaailmassa saattais päästä kaikkia muita paitsi mesaa testaamaan :P |
ibnz 25.02.2019 13:38:42 | |
---|
paskiaispaska: Nonni... Nyt alko sit aivan käsittämätön combokuume! Osais vaan päättää, mark v, bogner goldfinger, shiva, friedman ruint... 1x12 pitäis olla, eikä sais painaa mitään miljoonaa kiloa(roadking 2x12). Musamaailmassa saattais päästä kaikkia muita paitsi mesaa testaamaan :P Häpeilemätön mainos tästä - mun rectoverb on a) Mesa, b) 1x12 ja c) paras :> Huomenna sitten! |
paskiaispaska 25.02.2019 14:31:46 | |
---|
ibnz: Häpeilemätön mainos tästä - mun rectoverb on a) Mesa, b) 1x12 ja c) paras :> Bändikaverilla on jo yks sellanen, ni en pystyis yhtää nokittamaan sillä tässä pienessä kilpavarustelukamarunkkauksessa :D |
hallu 25.02.2019 17:14:12 (muokattu 25.02.2019 17:16:17) | |
---|
paskiaispaska: Nonni... Nyt alko sit aivan käsittämätön combokuume! Osais vaan päättää, mark v, bogner goldfinger, shiva, friedman ruint... 1x12 pitäis olla, eikä sais painaa mitään miljoonaa kiloa(roadking 2x12). Musamaailmassa saattais päästä kaikkia muita paitsi mesaa testaamaan :P Jos kevyt pitää olla, niin Bluetone se lienee ihan ykkönen roudattavuuden saralla. Mulla on itselläni yksi Mesa markIV kombo 1x12 joka painaa semmoiset 30kg eli se on mitoiltaan pikkuruinen räkkilevyinen, mutta se on sellainen humppanoppa, että tuntuisi kuin olisi tehty lyjystä ja se pikkuinen kotelo kyllä onkin ihan täynnä rautaa. Soundi siinä kyllä on vertaansa vailla, mutta selän tuhoaja se noin muuten on. Sahautin siitä nuppi+kaapin juuri siksi, että pystyy edes kahdessa osassa kuskaamaan sitä. E: se mun kombo on sikäli hauska, että se on pieni ja siinä on vain yksi kantokahva siinä päällä, niin joku pöljä vielä luulee että sitä voi kantaa kuin matkalaukkua :-D . Hauska katsoa ihmisten ilmeitä kun joku tottumaton touvvaa siihen kahvaan kiinni ja meinaa nostaa :-D "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
VIPMetal 25.02.2019 17:27:07 | |
---|
Gääs kasvaa päivä päivältä: Onko Friedman BE-OD paras hotrodded-marshall-in-a-box? Tosiaan puhtaan putkarin (Valve Jr 5w/EL-84) eteen tulis... |
LaMotta 25.02.2019 18:57:28 (muokattu 25.02.2019 18:59:36) | |
---|
VIPMetal: Gääs kasvaa päivä päivältä: Onko Friedman BE-OD paras hotrodded-marshall-in-a-box? Tosiaan puhtaan putkarin (Valve Jr 5w/EL-84) eteen tulis... Ei minun mielestäni. Olen kokeillut noin kuutta marshall in boxia. Yksi niistä on myynnissä. Friedmanin myin pois jo aiemmin. E: No ehkä se riippuu siitä mitä soittaa ja millä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 25.02.2019 19:31:05 | |
---|
LaMotta: Ei minun mielestäni. Olen kokeillut noin kuutta marshall in boxia. Yksi niistä on myynnissä. Friedmanin myin pois jo aiemmin. E: No ehkä se riippuu siitä mitä soittaa ja millä. Juu, itse ajattelen, että noiden paremman tason samantyylisten paremmuus riippuu paljon siitä, mikä se muu kalusto on. Toinen on parempi toisella kaapilla, kitaralla ja vahvarilla ja toinen toisen. Eli tässäkin toimii se vanha totuus, että toki netissä voi asioista keskustella, mutta itse se pitää omilla kamoilla kokeilla. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Shredator 25.02.2019 19:38:21 | |
---|
VIPMetal: Gääs kasvaa päivä päivältä: Onko Friedman BE-OD paras hotrodded-marshall-in-a-box? Tosiaan puhtaan putkarin (Valve Jr 5w/EL-84) eteen tulis... Se on yksi parhaista, mutta hiukan ranttu käytettävästä vahvistimesta. Kantsii testata myös esim. Crunch Box tai Wamplerit. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |