waukku 25.05.2004 20:00:15 | |
---|
Onkos täältä lähössä sakkia iloon? Onkos liput jo hommattu? Keskustelkaa, hehkuttakaa!! Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Mufasa 26.05.2004 15:50:09 (muokattu 26.05.2004 15:50:39) | |
---|
Itse olen lähdössä parin kaverin kanssa paikan päälle. Ainakin Sentenced, Nasum, Viikate ja Mokoma pitäisi tarkastaa. Lippu on jo hankittu hyvissä ajoin. |
carnath 28.05.2004 19:21:29 | |
---|
Kyllä vaan, oikein kivoja bändejä tulossa. Liputkin on jo hommattu. "You see, it's all clear, you were meant to be here... From the beginning" |
Numbie 29.05.2004 12:02:06 | |
---|
On kyllä aivan loistavat bändit tänä vuonna, pakkohan sinne on mennä. Menisin tosin vaikka ei olis yhtään ees kuunneltavaa bändiä. Näitä odotan ehkä eniten: The Soundtrack of Our Lives Gluecifer Auf Der Maur Mokoma Mannhai Danko Jones |
Blenderhead 30.05.2004 13:59:26 | |
---|
Juu. Töminä odotuttaa kovasti, mutta on siellä rokin puolellakin niitä ehdottomia sakkeja. Lippua ei vielä ole, mutta huomenna käyn kun rahaa saan. KEsän kohokohtahan se on....varsinkin kun vieressä on. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
vaiktutus 03.06.2004 22:30:33 | |
---|
The soundtrack of our lives olisi kyllä mahtavaa nähdä ja onhan siellä muitakin mukavia yhtyeitä, kuten Viikate ja Kotiteollisuus. Missäs meinaatte yöpyä? Siellä on kuulemma jonkinlainen koulumajoitus, onko kenelläkään kokemuksia? Olisi kyllä hyvä, jos voisi ostaa vain yhden päivän lipun. Behemot on elegantti elefantti |
kuutamo 04.06.2004 10:31:11 | |
---|
Enpä taida mennä. Mielestäni tänä vuonna huonoimmat bändit koskaan. Ei mitään näkemisen arvoisia paitsi ehkä Auf Der Maur, mutta ei pelkästään yhen bändin takia kiinnostaa maksaa kalliista lipuista. Ehkäpä tuonne Metelli-klubille tulee kumminkin mentyä liput kun ovat vain 10. |
Kostello 07.06.2004 11:48:39 | |
---|
Soundtrack Of Our Lives vetänee paikalla. Muut bändit on mulle varsin mitäänsanomattomia. |
kede 07.06.2004 20:59:41 | |
---|
Ja liput myyty loppuun jo päiviä sitten :) |
kimmo 08.06.2004 09:17:38 | |
---|
Ei ole vielä loppuunmyyty. Todennäköisesti näin tulee käymään, mutta toki kaikki on mahdollista. |
Paijukainen 11.06.2004 18:35:30 | |
---|
Tulossa ollaan, ja YUP,SMG:n Antti Lehtinen, Soul Captain Band, DJBB ja Egotrippi vetää ainakin paikan päälle! Ja koulumajoituksia on yleensä kutsuttu "helpoiksi vaihtoehdoiksi", suihkut ja kaikkee, ja kun otat korvanappikset mukaan niin ei huonetoveritkaan(suurin riesa) enää häiritse, ja oma tyyny tietenkin! muuten ei öisin nukuta. Suosittelen tätä vaihtoehtoa. .. |
strange(r) 11.06.2004 19:17:35 | |
---|
Mä menen ainakin kattomaan näitä keikkoja: YUP Auf Der Maur Giant Robot Soul Captain Band Jukka Poika & Jenkkarekka Quinressence Scandinavian Music Group Puppa J & Tasottavat Jazzgangsters Promoe |
-memmu- 11.06.2004 22:51:11 | |
---|
harmittaa kamalasti kun en tuonne pääse, koska olisin cradle of filthin halunnut nähdä. ja tuskakin prkl samaan aikaan. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Ja liput myyty loppuun jo päiviä sitten :) Tänään sai vielä lipun Oulusta. Kaikki Iloitsemaan vaan! |
Jabbe 22.06.2004 00:06:57 | |
---|
Tulossa ollaan! Lippuja ei ole mutta mitäpä niillä kun tuolla on "töissä"... ;) Tulee kyllä kovat festarit pakolla. Varsinkin kun bändejä ihan hyvin. Katsomaan vois mennä: Don Johnson Big Band Giant Robot Soul Captain Band Jukka Poika & Jenkkarekka Quintessence Scandinavian Music Group (jää tosin luultavasti väliin aikataulusyistä) Jazzgangsters Maija Vilkkumaa Kaucas Rinneradio Mariska Apulanta + Suloklubin Tiktak ja Absot Perhana, tuollahan on muuten tosiaan paljon hyviä bändejä!! Kotimaisia tosin mutta mikäpä sen parempaa.. jees! Ja niin, miittiä tietty kehiin, taitaa olla backstagella jo suunnitteilla joten sinne... Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Vanalkar 22.06.2004 03:53:41 | |
---|
Metellissä käyn, ehkä. Katsoo nyt jaksaako. Insomnium olisi mielenkiintoinen nähdä taas. Toimii ehkä paremmin tuolla klubilla kuin sunnuntaina päivällä (2002). Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting. |
Nimismies 22.06.2004 17:43:13 | |
---|
Kah, Jabbellahan on samat orkat pykälässä kuin minulla. Sopii vallan mainiosti :) Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Jabbe 22.06.2004 19:32:02 | |
---|
Kah, Jabbellahan on samat orkat pykälässä kuin minulla. Sopii vallan mainiosti :) Jees. Eiköhän tota muutenkin tuu porukassa hengailtua.. :) Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
aivokuolio 23.06.2004 17:34:48 | |
---|
nytpä ainakin on myyty loppuun, katsokaa vaikka http://www.ilosaarirock.fi itse jätän pippalot väliin, menen mielummin moikkaamaan kavereita ja rilluttelemaan tammerfesteille. |
AER 23.06.2004 22:35:44 | |
---|
Ilosaareen mennään... vaikka on melkein 700 km Joensuuhun niin kyllä se on todella hienoa päästä sinne. Liputkin tuli tilattua pari päivää sitte (onneks ei vielä silloin ollut loppuunmyyty). Onhan siellä hyviä bändejä... about 15 semmosta hyvää, en nyt jaksa luetella. Mutta sinne ollaan menossa!! -Antti |