Aihe: Bändin nimeksi - ??
1 2 3 4 5122 123 124 125 126151 152 153 154 155
EP
29.11.2018 12:36:38
Tero & Tremolos
EP
01.12.2018 07:18:11
Tanssioorkesteri Sugardaddys
EP
02.12.2018 18:18:56
Kaisu Puuskajaskari yhtyeineen
sonorman
02.12.2018 18:22:19
Jaro & Jullikykkönen
sonorman
02.12.2018 18:23:27
Alli & Tuskanparahdukset
riff
02.12.2018 21:11:09
Moderaattori & poistatämäpuuaivojenketju (ptpak)
Mode & Pliis!
Mode & Miksi tämä on? (Mto)
Banni & The1 (keikkaa vitusti)
HMKAS (humppamuusikoiden kuolleet aivosolut)
Kyynisyys on realismia.
EP
03.12.2018 16:57:39
Lauri & Ledlamppu
Tanssiorkesteri Loisteputki
Heikki & Hehkulanka
Thomas Alva & Hehkulamppu
sonorman
04.12.2018 20:23:35
Lassi & Ilmavaivaiset
EP
05.12.2018 11:51:58
Klaus & Kronikka
Veksi
05.12.2018 21:03:53
Teuvo ja Tuusannuuska
EP
06.12.2018 05:59:58 (muokattu 06.12.2018 06:01:17)
Anonymous-jazz & Harmonikat
Veksi
06.12.2018 09:13:12
Ami & Vaginaorkesteri
WanhaWetäjä
06.12.2018 10:41:04

Esko Perse & Kotisukkelat tai EePee & Apukerholaiset...
Voi vttu tätä palstan alennustilaa, kun lukee juttuja 10-15 vuoden takaa niin tulee ikävä noita aikoja, silloin täällä pyöri vielä ihan oikeitakin muusikoita, nyt "kapellimestarina" hyörii EP ja komppiryhmässä on enää muutama vanha hörhö.

Satunnaiset palstalla vierailijat kuten Jucciz ja Riff eivät kuulu tähän EP:n johtamaan ryhmään, he ovat todistetusta ja edelleen oikeita muusikoita eikä mitään satuhahmoja. Itse kuulun ryhmään takana loistava tulevaisuus, enää ei keikoille kelpaa vaikka rahkeet riittäisivätkin mutta ei kyllä ole mitään suurta kaipuutakaan ammattimaiseen soittamiseen, keikka sillon tällön on toki ok.

Tämän säikeen saisi todellakin lukita, ei järjen häivää.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
artope
06.12.2018 10:45:16 (muokattu 06.12.2018 10:49:13)

Haitarijatsi & Nyt män tunteisiin

Joo & mää & yks hörhö ei ammattilainen

Arto & Apukoulun apualaluokka
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
06.12.2018 12:10:58
WanhaWetäjä:

Itse kuulun ryhmään takana loistava tulevaisuus, enää ei keikoille kelpaa vaikka rahkeet riittäisivätkin mutta ei kyllä ole mitään suurta kaipuutakaan ammattimaiseen soittamiseen, keikka sillon tällön on toki ok..

"Se surullist on kertomaa.." Missähän vois olla vika?
sonorman
07.12.2018 19:15:51
Niinpä tämä yksi umpikyrpä joka täällä nimittelee ja vittuilee muille, ottaisi livenä vartin nokoset helposti mutta kun netin kautta on kätevä ja helppo vittuilla ja ROHKIAA voi ressukkaa.
WanhaWetäjä
08.12.2018 02:29:28

sonorman: Niinpä tämä yksi umpikyrpä joka täällä nimittelee ja vittuilee muille, ottaisi livenä vartin nokoset helposti mutta kun netin kautta on kätevä ja helppo vittuilla ja ROHKIAA voi ressukkaa.

En tiedä (toki aavistan) kenestä puhut mutta aika ressukka olet itse kun nimimerkin takaa huutelet "viisauksiasi". Taidat olla oikeen kunnon turakainen, täh?
Mä olen täällä sentään ihan omalla nimelläni "vittuilemassa" palstan pöhlökustaille, ei pahalla ;-)
sonorman
08.12.2018 11:44:57
Nimimerkin takaa itsekkin vittuilet mutta kyllä se loppuu,jos sulla on noin paha psyyke ongelma kannattaisi ottaa ammattiapua (?).Sinun kannattaa miettiä miksi ei ole keikkaa eikä kelpaa mihinkään, kukaan toinen ei täällä itke niin kuin sinä.Keikkaa on sopivasti (minulla) eikä tarvii vittuilla ja itkeä täällä. Sinun kohdalla olisi parempi ollut kun olisit ollut läikkänä lakanalla kuin että pyörii paskana maailmalla olisi poistunut ja selvinnyt ongelma yhdellä pesulla.Nuoruudessa olin tuurailemassa ammatti bändeissäkin ja nimi solisteilla kai siellä sitten oli sinunlaisiasi kusipäitä joita piti minunlaisen ei ammattilaisen tuurata ja kukaan ei valittanut.Sinä valitat aina kun olet käynyt tuuraamassa jostain kun omasta mielestäsi olet niin erinomainen paska.JOSSAIN SULLA MÄTTÄÄ PAHASTI HANKI APUA.Yksinkertainen neuvo jos edes tajuat.
WanhaWetäjä
08.12.2018 14:42:38

sonorman: Nimimerkin takaa itsekkin vittuilet mutta kyllä se loppuu,jos sulla on noin paha psyyke ongelma kannattaisi ottaa ammattiapua (?).Sinun kannattaa miettiä miksi ei ole keikkaa eikä kelpaa mihinkään, kukaan toinen ei täällä itke niin kuin sinä.
Juu ei, ihan omalla nimelläni täällä olen enkä mitään itke, nämä kuviot on ammattimaisesti nähty ja koettu eikä niihin ole suurta kaipuuta vaikka mieluusti teen keikan sillon tällön, jatkuva kiertäminen on nuorempien hommaa.

Keikkaa on sopivasti (minulla) eikä tarvii vittuilla ja itkeä täällä.
Missä bandissa/bandeissa mahdat soittaa?

Sinun kohdalla olisi parempi ollut kun olisit ollut läikkänä lakanalla kuin että pyörii paskana maailmalla olisi poistunut ja selvinnyt ongelma yhdellä pesulla.
Aikamoista, veikkaan että tuo sopii myös itsesi kohdalle, sen verran sekavalta kaverilta vaikututat.

Nuoruudessa olin tuurailemassa ammatti bändeissäkin ja nimi solisteilla kai siellä sitten oli sinunlaisiasi kusipäitä joita piti minunlaisen ei ammattilaisen tuurata ja kukaan ei valittanut.
Näissä kuvioissa on ollut aina se huono puoli että mistään ei saisi olla mitään mieltä, perseennuolijoita riittää ja jos ei itse kuulu siihen joukkoon niin vittumaisen miehen maineen saa helposti.

Sinä valitat aina kun olet käynyt tuuraamassa jostain kun omasta mielestäsi olet niin erinomainen paska.
Luetun ymmärtämisessäsi on jotain pielessä, pääsääntösesti olen tykännyt tuurauksista ja tykkään edelleen, haastetta on riittänyt, on joutunut treenaamaan tosissaan mutta ihan ok noista on selvitty.

JOSSAIN SULLA MÄTTÄÄ PAHASTI HANKI APUA.
Sitä samaa suosittelen sinulle, kaikella ystävyydellä vaikutat todellakin hieman epätasapainoiselta ja agressiiviselta persoonalta.

Yksinkertainen neuvo jos edes tajuat.
Eiköhän tämä ole tässä, pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa ja kieltämättä hieman epäkorrekteja kommenttejani, kusipääksi en lähde kuitenkaan ketään haukkumaan nettikirjoitusten perusteella.

Kaikki kirjoitukset, joissa on asiattomuuksia, kirosanoja, henkilökohtaisia loukkauksia ja muita hyvän tavan vastaisia asioita poistetaan.
Ote palstan säännöistä, kannattaa lukea, itse kunkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)