Qsine 02.11.2018 17:33:12 | |
---|
Heips! En muista tällaista aihetta täällä ainakaan vähään aikaan käsitellyn. On siis tulossa keikka, jossa pitäisi laulaa pari-kolme kappaletta eri ikäisille päihdekuntoutujille. Tilannehan on keskimääräistä hienovireisempi: en usko, että ne ihmiset yleisössä liiemmin haluavat rypeä ongelmissaan nonstop. Näin ollen tuoppinijäljet ja bellmanit on hyvä jättää pois. Tiukan sihdin ovat tähän saakka läpäisseet Sä kuulut päivään jokaiseen, Release Me ja Dont Fence Me In, joissa mahdolliset symboliikat jätetään kuulijalle. Irwinin ja Juha Vainion tuotannosta voisi löytyä myös sopivaa esitettävää. Olisiko kappale-ehdotuksia, tai vastaavia keikkakokemuksia: mikä on toiminut (tai ei)? http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi www.google.com/+JanneKuusinen http://www.mikseri.net/user/Qsine https://twitter.com/Janne6nen |
artope 02.11.2018 17:35:32 | |
---|
Qsine: Heips! En muista tällaista aihetta täällä ainakaan vähään aikaan käsitellyn. On siis tulossa keikka, jossa pitäisi laulaa pari-kolme kappaletta eri ikäisille päihdekuntoutujille. Tilannehan on keskimääräistä hienovireisempi: en usko, että ne ihmiset yleisössä liiemmin haluavat rypeä ongelmissaan nonstop. Näin ollen tuoppinijäljet ja bellmanit on hyvä jättää pois. Tiukan sihdin ovat tähän saakka läpäisseet Sä kuulut päivään jokaiseen, Release Me ja Dont Fence Me In, joissa mahdolliset symboliikat jätetään kuulijalle. Irwinin ja Juha Vainion tuotannosta voisi löytyä myös sopivaa esitettävää. Olisiko kappale-ehdotuksia, tai vastaavia keikkakokemuksia: mikä on toiminut (tai ei)? Soita The1:lle... :) "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Prophet 02.11.2018 18:14:15 | |
---|
Pikku kemisti, Tip-tip tippuu, Kihniön kipakkaa. |
Anonymous-jazz 02.11.2018 19:08:47 | |
---|
Juicen viidestoista yö mm. kertoo parin viikon ryyppyputkesta. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
mondo 02.11.2018 20:30:17 | |
---|
Ehkä otin ehkä en. M.Nykänen |
Prophet 02.11.2018 21:40:52 (muokattu 02.11.2018 21:41:31) | |
---|
|
basisti1971 03.11.2018 14:58:08 | |
---|
Moi. Anonymous-jazz: Juicen viidestoista yö mm. kertoo parin viikon ryyppyputkesta. Vaikkeivät toki samanlaisesta taidepläjäyksen statuksesta nautikaan, "Mummon sekomehu" "Pilvee, Pilvee" ja "Labradorinnoutajan vapaapäivä" olisivat kenties mun valintoja Leskisen tuotannosta. Jokaista noista on tullut soiteltua, ja ainakin humalaisiin uppoaa kuin... Mietin jonkin aikaa miksi päihdekuntoutuville pitäisi soittaa päihdeaiheisia biisejä, mutta kuinka ollakaan, mietiskellessä tuli mieleen kun eräs entinen kaveri kertoi vuosikymmententakaisen mielisairaalakeikan yleisötoiveiden kärkeen kiilanneen "Kun Hämärtää" ja "Juodaan Viinaa (, tullaan viisaammiksi)". T:Samuli |
Kefiiri 03.11.2018 18:36:10 | |
---|
Pitääkö ohjelmiston jotain kautta alleviivata sitä, että yleisö koostuu päihdekuntoutujista, vai voisiko vaan ylipäätään ajatella mistä ihmiset pitävät (ja kenties jättää Sepi Kumpulaisen "Kännissä on kiva olla" pois)? En ole musiikin asiantuntija. |
EP 03.11.2018 18:38:25 (muokattu 03.11.2018 18:40:29) | |
---|
|
The 1 01.12.2018 04:36:01 | |
---|
Morjensta kaikille jotka ovat juoneet kun on ollut pakko keikan jälkeen saada pää taas takaisin. Siinä ollaankin semmosessa asiassa kuten Ilveksen vamentaja Jouko Myrrä sanoi kun sen tietää saa kiekon. |
The 1 01.12.2018 04:39:55 | |
---|
The 1: Morjensta kaikille jotka ovat juoneet kun on ollut pakko keikan jälkeen saada pää taas takaisin. Siinä ollaankin semmosessa asiassa kuten Ilveksen vamentaja Jouko Myrrä sanoi kun sen tietää saa kiekon. Olen alkoholisti sillälailla että menen peliin ja juon siellä muutaman ja sitten baariin ja otan muutaman ja on mukavaa olla kännissä,silloin. |
The 1: Olen alkoholisti sillälailla että menen peliin ja juon siellä muutaman ja sitten baariin ja otan muutaman ja on mukavaa olla kännissä,silloin,luulen että olen aika normi ihminen joka viettää iltaa mutta ei mennä teräviin! |
EP 01.12.2018 19:15:05 (muokattu 01.12.2018 19:17:44) | |
---|
The 1: Morjensta kaikille jotka ovat juoneet kun on ollut pakko keikan jälkeen saada pää taas takaisin.. Niinpä, tilanne aika monella kun on vielä adrenaliinia veressä ja untakaan ei heti saa. Olen alkoholisti sillälailla että menen peliin ja juon siellä muutaman ja sitten baariin ja otan muutaman ja on mukavaa olla kännissä,silloin,luulen että olen aika normi ihminen joka viettää iltaa.. Aika normi juttu paitsi niillä jotka eivät juo tai ovat lopettaneet. |
mondo 01.12.2018 19:47:26 | |
---|
Montako on muutama? |
artope 01.12.2018 20:14:58 | |
---|
The 1: Olen alkoholisti sillälailla että menen peliin ja juon siellä muutaman ja sitten baariin ja otan muutaman ja on mukavaa olla kännissä,silloin. Ilves onkin ihan paska. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
The 1 23.12.2018 23:56:59 | |
---|
Minä opettelin aikanaan juomaan koska päässäni soi ne keikat mitä oli vedetty hyvät ja huonot. Hyvät oli kamalimpia koska olit suosittu ja päässä kohisi. Keikat hoidettiin aina selvinpäin viimeiseen keikkaan saakka. -Sitten kun lopetti soittamisen ja alkoi vapaus ja otit ne kaljat ja soitit kavereille olit juoppo yht,äkkiä. Soittajat on vittumaista sakkia niinkuin solistit toisilleen heti puukkoa selkään kun paikka aukee oli sitten Kirka tai jätkä. |
The 1 23.12.2018 23:59:24 | |
---|
Kommenttiani voi arvostella että minua! |
EP 24.12.2018 13:19:33 | |
---|
The 1: Minä opettelin aikanaan juomaan koska päässäni soi ne keikat mitä oli vedetty hyvät ja huonot. Hyvät oli kamalimpia koska olit suosittu ja päässä kohisi. Keikat hoidettiin aina selvinpäin viimeiseen keikkaan saakka. -Sitten kun lopetti soittamisen ja alkoi vapaus ja otit ne kaljat ja soitit kavereille olit juoppo yht,äkkiä.. Sä oot sitte niin ku Tapsa Rautavaara. Sehän kerto joskus, että oli porukan lähes ainoo selvä keikoilla ja että myöhemmin piti ottaa kavereita kiinni. |
Anonymous-jazz 25.12.2018 12:08:21 (muokattu 25.12.2018 12:09:35) | |
---|
Rautavaaran Tapsahan totesi kanssa, että kuinka "Tässä ammatissa pääsee vetämään päänsä täyteen ilmaiseksi joka päiva jos vain haluaa". Epäilemättä... A-valinnasta taisi lähteä Tapsan matkaan usein kulkurin iltatähti = Yhden tähden jallu. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
mondo 25.12.2018 15:37:05 | |
---|
The 1: Kommenttiani voi arvostella että minua! Musa puhukoon puolest,hyvää soitantaa ja pulinat pois. |