mufaza 20.06.2004 20:03:25 | |
---|
Elikkäs, olisin tässä hankkimassa uutta settiä kun tuo Basixen urho on jo pikkuhiljaan menneen ajan tuulia. Nyt olen sitten selvittänyt kolmen eri setin hinnan ja sitten tuli eteen se päätös etten osaa päättää mikä noista. Setit olisivat tällaisia: Yamaha Maple Custom: Kolme etutomia 8", 10" ja 12". Kaksi kelluvaa lattiatomia 14" ja 16". Snarea en muista.. joka nyt harmittaa ja sittten 22" basari. Pellit olisi Sabian en muista mikä Sabian mutta 10" Splash, 14" Haitsut, 16" Crash ja 17" Crash. 18" China ja 20" Ride. Sitten Taman Iron Cobran Rolling Cliden käytetty tuplis. Tätä settiä olen hankkimasta Fasulta. Hinta: n.5700€ Pacific Mx500: Kolme etutomia 8", 10" ja 12". Kaksi kelluvaa lattiatomia 14" ja 16". 22" basari ja Pearlin Wood Snare. Pellit on Sabian joku käsin tehty paketti 10" Splash, 14" Haitsut, 16" Crash, 17" Dark Crash 18" China ja 20" Ride. Lisäks ois DW uus tuplis. Tää setti olis Musamaailmasta. Hinta: n.4000€ Tama Starclassic Maple: Kolme etutomia 10"x8"/12"x9" / 14"x11". Kaksi lattitomia 16"x16" & 16x18". Basari 22"x18" ja Tama Artwoodin snare 5½. ZtX Zildjian 10" Splash, 14" Haitsu, 16" Crash, 17" Dark Crash, 18" China ja 20" Ride. Taman ständit ja Taman Iron Cobra Power Clide tuplis. Tämä setti olisi Levytukusta. Hinta: n.5000-6000€ Eli noista kolmesta setistä pitäisi valita paras mahdollinen, mutta mikä. Toivoisin että voisitte antaa omia mielipiteitänne asiasta. |
totomiettinen 20.06.2004 20:10:58 | |
---|
Starclassic Maplen pöntöt, se IC, vaikka just power glidena. Mut symbaalit vaihtasin. En muista oliko niitä paljon, mutta jos oli, niin ota vähän, mutta laatua. Tämähän nyt oli täysin minun kommentti ja varma on, että jos porukka tähän rupee enemmän vastaileen, niin sota syttyy väistämättä. Mut ota Tamat, jooko? Joohan? heh :) |
mufaza 20.06.2004 20:55:08 | |
---|
No oli vähän ajatuksena kyl ottaa Tamat. Mitä peltejä suosittelisit sitten? Ku ei oikeen ole näistä pelleistä niin tietoa/kokemusta. |
Mikko A 20.06.2004 21:03:35 | |
---|
Neuvoisin, ettet osta koko paskaa samasta paikasta vaan etsit yhdestä paikasta rummut, toisesta pellit ja vaikka vielä kolmannesta hardwaren jos tarpeen. Siksi, että saat halvemmalla eikä tarvi tyytyä kaikessa juuri sen yhden paikan rajoitettuun valikoimaan. En osaa enkä halua sanoa, mikä noista seteistä sun pitäis ottaa, mutta a) älä tyydy niihin Zildjianin ZXT:hen kun kerran Sabianin käsintaottujakin (HH/HHX ilmeisesti) mietit ja b) jos ostat Pacificit niin harkitse edes jonkin muun valmistajan (tai tietysti oikeita DW:tä) hardwareja koska nuo Pacificit vaikuttavat aika heppoisilta. Voi olla tukevia, mutta ei ehkä kestä käyttöä. Laajempaa käyttökokemusta mulla ei niistä ole, mutta eivät antaneet järin laadukasta vaikutelmaa. I hate your sex! |
totomiettinen 20.06.2004 21:33:45 | |
---|
No oli vähän ajatuksena kyl ottaa Tamat. Mitä peltejä suosittelisit sitten? Ku ei oikeen ole näistä pelleistä niin tietoa/kokemusta. En tiedä noitten zxt:iden hintaa, mutta vaikka zildjianin avediksen haitsu (joko new beat tai quick beat), avedikselta tai a-customilta (ehkäpä K:ta) ride. No niitä pitää tietty kokeilla ja epäilenpä, että toi zxt ei ole ihan noissa hinnoissa. Mut hyvä sääntö ois että panostais hyvään haikkaan ja rideen. Ne ois tärkeimmät pellit. |
anzelmosm 20.06.2004 22:14:27 (muokattu 20.06.2004 22:15:26) | |
---|
No oli vähän ajatuksena kyl ottaa Tamat. Mitä peltejä suosittelisit sitten? Ku ei oikeen ole näistä pelleistä niin tietoa/kokemusta. MEINL ,,/ paras hinta-/laatusuhde kautta linjan.. ;) E: melko hintahtava tuo: ,,/ ku "keno" ei toimi.. x) |
-Reaper- 20.06.2004 22:20:40 | |
---|
Osta tamat ja siihen sitten pelleiksi Paisteen Dimensios Reflectoreja! Nuo Reflectorit on kyllä aika hinnakkaita verrattuna zxt sarjaan, mutta ne on kans hyviä! Rock´N´Roll!! |
Paas 20.06.2004 22:24:42 | |
---|
Jos levytukussa tulet asioimaan niin kannattaa harkita meinlin symbaaleja. Päärjäävät hyvin "suurille" valmistajille. Laadukkaita peltejä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
mustakaapu_3 20.06.2004 22:36:29 | |
---|
Ota yamahat tai starclassicit! Pacificit ovat kuitenkin ns. pienemmän budjetin sarja. Peltejä kannattais varmaan katella just erikseen... Komppisektio elää terveempää elämää! |
lkx 20.06.2004 22:41:20 | |
---|
Taman kannut ja Sabianin pellit. There is no spoon... |
Triskal 20.06.2004 22:43:14 | |
---|
Minä ottaisin tuon Yamahan paketin. Se näyttää pakettina todella hyvältä. Mitä tuohon Taman settiin tulee, en luota noihin ZXT:ihin. Luonnollisesti jos saat kinuttua pakettiin toiset pellit noiden zilkkojen tilalle, niin sama se minulle. Tosin jos tuo Pacificin setti on kokovaahteraa niinkuin nuo muut, minusta tuntuu, että ottaisin ilman muuta. Ainakin olisin varma peltisatsista, eivätkä Pacificit millään muotoa huonoja voi olla. Jos pakettien kokoonpanoissa on neuvottelun varaa, tekisin aivan eri valintoja, mutta jos pitää noista kolmesta valita, niin Yammu tai Pasi. |
officer 21.06.2004 08:42:03 | |
---|
No starclassicit tietysti! Aijaijaijai..... Tsekkaa samalla meinliltä byzance-sarja jos laatua haet, irtoavat "keskikastin" peltien hinnalla, mutta väittäisin että laatu on sieltä yhtä yläpäästä kuin sabianin/zildjianin parhaissa sarjoissa. |
Outkast 21.06.2004 11:01:58 (muokattu 21.06.2004 11:04:04) | |
---|
Itse kyllä ostaisin Premierin Artist Birchit ne eivät paljoa kustanna ja ai,ai,ai ku ovat makiat. Ja sitten Sabianin pellinkit ja Yamahan tellinkit. E: Jos noista pitäis valita nii yamahat, mutta rokki hommii ostasin ennemmi Absolute Maplet. |
ninos 21.06.2004 21:12:27 | |
---|
sanoisin vaan että sellomammametsomaaro! PULU |
Niskamies 21.06.2004 21:28:19 | |
---|
Ottaisin Yamahat, mutta kun hevihemmolta vaikutat (tomien määrä), niin mielummin ehkäpä Recording Customit. Mua ei myöskään noi Sabianit oo hirveesti vakuuttaneet, joten kipinkapin Levytukkuun ja hakemaan Byzancet. Tai Millbrookkiin hakemaan Staggit. Tai vaikka Soitinlaineelle hakemaan Paisteet. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
No starclassicit tietysti! Aijaijaijai..... Tsekkaa samalla meinliltä byzance-sarja jos laatua haet, irtoavat "keskikastin" peltien hinnalla, mutta väittäisin että laatu on sieltä yhtä yläpäästä kuin sabianin/zildjianin parhaissa sarjoissa. Niin byzancehan on tällä hetkellä Meinlin top of lineä ku ooak:t jäi poies. |
DimensionZ 23.06.2004 19:07:24 | |
---|
Yamahat ehdottomasti. Mutta kannattaa enneku ne Sabianit ostat käydä testaamassa muitakin symbaaleita, pääasiassa Meinlin Byzancea. Itse ainakin tykästyin niihin enemmän kuin Sabianin AAXiin. ''He jumped right out of a building!!'' |
vassago 23.06.2004 23:09:14 | |
---|
Mä ostaisin Kumut ja pari hyvin valittua peltiä. |
miän vain 24.06.2004 10:02:08 | |
---|
Yamahat tai Tamat. Ja ne käsin tehdyt Sabianit - tai sitten ne toiset Sabianit, jos malli ei ole B8, B8 pro, Pro tai XS20. ZXT:tä ei missään nimessä. Näin täälläpäässä. |
Drummer666 24.06.2004 13:28:07 | |
---|
No oon kaa sillä linjalla että jammut tai tamat... Notta perkele nyt tuli ittelleki kauhee hinku ostaa uuret runput...perskele... "Sillä mikä nuoruutta hienompaa olis, sillon kaljakin helpommin kolisi !"
Klamydia - Nykyajan nuoriso |