PJS 05.06.2004 11:22:30 | |
---|
seuraavaks varmaan zen cafe jää 20 vuoden 'tauolle', apulannan Toni Wirtanen siirtyy kokopäiväiseksi tv tähdeksi ja pop-tuottajaksi sipe jatkaa soolouraa ja tuukka jatkaa videoiden parissa, cmx tekee taiteellisessa mielessä tinkimättömän päätöksen lopettaa, kotiteollisuuden jengi kuolee maksakirroosiin, t rautiainen tajuaa olevansa liian vanha rokkikuvioihin...kaikki kotimaan parhaat bändit lopettaa. "Vitut yleisöstä!"
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
pikkupeikko 05.06.2004 16:47:18 | |
---|
ihan kamalaa. ei sitä jotenkin tajua. ei ne saa. ei mikään orkesteri pysty siihen mitä ne on tehny, ne on ihan suomen ykkösnimiä. ja maailman kans. ei helvetti. minä kun olen vielä niin pikkunen etten ole ehtiny kovin montaa vuotta yhtyettä kuunnella. ja ensimmäisen keikankin niiltä näin vasta rakkauden gansterit -kiertuella. ja nyt ne menee lopettamaan, eieieieieiei. kyllähän sitä mietti, että mikä mättää kun ei uutta levyä tule sitten millään. mutta jotenkin kuitenkin ajatteli että ne jossain vaiheessa tekee ihan helvetin kovan levyn taas. mutta ei sitten. eipä ole erityisemmin mitään bändiä jota niin mielellään menisin katsomaan kuin tehiksiä. vittu. masentaa tällänen paljon. jyväskylän lutakossa ne näin ekan kerran. ja myös viimeisen. yh. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
kurdt 06.06.2004 15:46:22 (muokattu 06.06.2004 15:47:24) | |
---|
Kyllä vituttaa. Reilusti yksi Suomen parhaimmista bändeistä ever. Lupausta tullut rankutettua aika pari kertaa ja hyvältähän se kuulostaa, erilaiselta. Nooh, ihmettelinkin jo että missähän se Tehiksen seuraava levy viipyy, mutta ei viivy enää. Masentaa kyllä hieman, yksi piristys voisi kyllä olla uutinen siitä, että Apulanta hajoaa ja jäsenet ovat päättäneet muuttaa maan alle ja hävitä näkyvistä lopullisesti. |
myrtonen 07.06.2004 15:58:38 | |
---|
Hmmm... Ei paljoo sheikkaa ainakaan mua. Noh, eihän ne Tehiksen levyt mihinkään häviä vaikka bändi häviääki. Perkele. |
Juha86 07.06.2004 19:34:41 | |
---|
No, eihän tässä paljoa menetetä. Jäähän meille pikku g ja royal family. No ei, toi oli läppä =) Oikeasti on kyllä harmi, kun kotimaiset pidempään soittaneet bändit tekee itsemurhia. Tässä tapauksessa mua nyt ei niin kismitä, tehosekoittimen tuotannosta kun lähinnä "hetken tie on kevyt" ja "maailma on sun" lämmittää mieltä. Tärkeintä on että Apulanta ei laita pillejä pussiin. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Juha86 07.06.2004 19:39:05 | |
---|
Masentaa kyllä hieman, yksi piristys voisi kyllä olla uutinen siitä, että Apulanta hajoaa ja jäsenet ovat päättäneet muuttaa maan alle ja hävitä näkyvistä lopullisesti. Mitäs tää nyt on? Mitä sulla apista vastaan on? Tekeehän ne nyt sentäs paljon parempaa musaa kuin tehis koskaan. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
aivokuolio 07.06.2004 23:54:06 | |
---|
Mitäs tää nyt on? Mitä sulla apista vastaan on? Tekeehän ne nyt sentäs paljon parempaa musaa kuin tehis koskaan. huoh. voinet poistua. |
Juha86 08.06.2004 00:00:51 | |
---|
huoh. voinet poistua. Poistu sä vaan keskenäs.. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
laulava_hamsteri 12.06.2004 02:04:27 | |
---|
aivan kauheeta freedom's just a other word for nothin' left to lose |
Tellervo 14.06.2004 12:16:16 | |
---|
Levyillä musiikki elää ikuisesti, mutta Tehiksen livemenoa tulee ikävä. No sepä just. Mutta jospa nuo tosiaan kyhäisivät uusia bändejä kasaan ja niistä saisi jotain korviketta. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Waldemar O Toy 14.06.2004 19:11:55 | |
---|
No sepä just. Mutta jospa nuo tosiaan kyhäisivät uusia bändejä kasaan ja niistä saisi jotain korviketta. Voihan sitä jotenkin yrittää korvata, mutta jos nyt vakavissaan puhutaan niin Tehosekoitinta ei vaan VOI korvata. "Rakkaus on loputon hauta." |
vanttera 14.06.2004 21:05:52 | |
---|
Lauantaisella DBTL-keikalla ainakin tunnelma oli hurmoksellinen. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Tämän takia on pakko mennä nyt ankkarokkiin. Mitäs muuten veikkaatte, tuleeko arska kepittämään viimeiselle keikalle? Itse pidän tuota lähes 100% varmana... Kitara on tyhmä!!! |
aivokuolio 22.06.2004 01:09:34 | |
---|
Tämän takia on pakko mennä nyt ankkarokkiin. Mitäs muuten veikkaatte, tuleeko arska kepittämään viimeiselle keikalle? Itse pidän tuota lähes 100% varmana... korkeintaan pariin vikaan biisiin, jos niihinkään. hanski on muuten pistänyt uuden pumpun pystyyn, jossa ovat mukana myös ainakin tero ja juha. bändin nimi on the peace band, ja se soittaa hanskin tekemiä biisejä. hanski on myös itse laulajana. matin uudessa bändissä on mukana mm. lehtivihreistä tuttu ben aaron aka. jani törmälä. |
Medication 22.06.2004 09:09:19 | |
---|
Onko näillä pumpuilla vielä kotisivuja? |