Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Spin Underground Records ja Työkokeilu
1
morfin_mafer
21.11.2018 19:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Olen ottanut Työkokelijan levy-yhtiölleni TE-keskuksen toimesta ja sen on Spin Underground Records. Ja hän on nyt lähellä työllistyä oikeasti musiikialalle Studioon joka ei ole minun vaan uusi Työkokeilupaikka.
 
Yksi kaveri vielä haluaa Työkokeiluun, koska saa sillä uskottavuutta muuttamiseen Porista Tampereelle vuokrakämppään.
 
En pysty työllistään ketään oikeasti, koska yrityksen tulot ovat alle ALV/YEL-rajan per vuosi.
 
Mitä mieltä?
 
Vessajono
21.11.2018 20:43:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä meininki.
 
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
morfin_mafer
22.11.2018 08:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla on yritykseni varoilla ostettu tuhansien EUROjen kotistudio missä harjoitella musiikin tekemiseen liittyviä työjuttuja. Tai itse asiassa Studioon on mennyt rahaa jo 30000 €.
 
simohovari
08.01.2019 14:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä ketju
 
njuh
musamies
08.02.2019 20:47:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kysyt siitä näkökulmasta, onko ihan asiameininki, niin näkisin, että se ratkaisee onko meininki muuten hyvä ja pääseekö työkokeilijat tekemään jotain heitä kiinnostavaa.
 
Itse lähtisin studioon muusta näkökulmasta kuin rahan takia - oleellista olisi tehdäänkö siellä jotain, johon itsellä annettavaa ja mielenkiintoa.
 
Se on sitten oma laajempi kuvionsa onko työkokeilu mitenkä toimiva yhteiskunnallisen tai työhön liittyvän osallistumisen väylä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «