Laulava Kylätohtori 06.11.2018 21:19:40 | |
---|
Vesihiisi: Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä kuin kytätä torin hintoja? Tämä irvokas ketju kerää aina samat kärpäset paikalle. Joka mimmi ja jannu tietää ihan tarkkaan mitä on ostamassa ja millä hintaa. Visionne hinnoista ovat yleensä sen puolet mitä T-kauppa tarjoaa. Menkää paneen, helpottaa oloa. Näkökulmat vastaa sitä että arvottaa ihmisen rinnanympäryksen tai munapituuden mukaan. Soittopeleissä voi olla muustakin kyse. Kuten myös ihmisissä. Kuinka moni teistä hankintapäälliköistä on ikinä ostanut mitään täältä? Tämä ketju edelleen ilmentää vastenmielisintä laitaa tällä foorumilla. Todennäköinen vastaus: "Kyllä kai täällä keskustella saa ja ilmaista mielipiteitään". Say no more. Tämä näkökanta nousee täällä vähän väliä pinnalle, eikä se nyt ihan väärääkään ole. Varsinkin, kun täällä ulistaan nykyään luvattoman usein aidon vintagekaman hinnasta, mitä ei voi hinnoitella tuumannin kertoimilla. Toisaalta taas, jos pyytää vanhasta bulkkikamasta enemmän, mitä uusi maksaa posteineen, niin kyllä sen vittuilun pitäisi mennä ihan toiseen osoitteeseen kuin siitä täällä huomauttavalle. Meinaan, jos uusi maksaa tonnin, torin keskiarvo on 600 ja joku pyytää 1500 ja hinta on puolivittuilevaan sävyyn peruskallioon hakattu, niin tiedä sitten, mitä siitä oikein pitäisi ajatella... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Snapo 07.11.2018 11:55:06 (muokattu 07.11.2018 11:55:21) | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Shredator 07.11.2018 12:42:22 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Lifelover 07.11.2018 14:21:33 | |
---|
Shredator: Emmä kyllä omastani luopuisi edes tuohon 1200e hintaan. 3120:t on parhautta ja niitä liikkuu alihintaan. No en nyt tiedä alihinnasta... Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos etsii japanilaista laatu-RG:tä kahdella humpparilla niin 1200-1500 euron hintaan saa jo uuden RG652:n jossa on hyvin samankaltaiset speksit + mätsäävä lapa ja reunalistat. Jos ihan välttämättä haluaa 4mm vaahterakannen niin sitten tietysti täytyy hankkia vanha RG3120 tai vastaava. No love for killer babies |
Snapo 07.11.2018 15:20:36 | |
---|
Shredator: Emmä kyllä omastani luopuisi edes tuohon 1200e hintaan. 3120:t on parhautta ja niitä liikkuu alihintaan. Tästä päästään tuohon viereiseen ketjuun, kamat jotka ei toiminut sinulle. Muinoin hommasin 3120:n ja mulla alko nopeasti ranne kipeytymään ohuen mutta leveän kaulan myötä. Lisäksi vaahterakansi taisi olla liian paksu kerta soundi oli epämiellyttävän kirkas. Usein noita on nähnyt 700-800e pyynteihin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
MaxDamage 16.11.2018 10:40:26 | |
---|
|
Get the best and fuck the rest. |
Seba 16.11.2018 11:51:34 | |
---|
|
Seba 16.11.2018 11:55:45 | |
---|
Eiks tääkin nyt hieman turvoksissa ole? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1408859Taisin myydä omani custom mikeillä 600€ No, se ehkä meni vähän halvalla, toki oma tupakkibursti stankkukin meni 1600 missä oli myös custom mikit ja orkkikset mukana. |
tuskiz 16.11.2018 16:28:32 | |
---|
Rassikkaan ilmoitusten postaaminen tähän ketjuun on vähän niinkuin huijausta eikä sitä lasketa. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
Gary the pine 21.11.2018 20:56:09 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Kefiiri 21.11.2018 21:17:46 (muokattu 21.11.2018 21:21:20) | |
---|
Ymmärtääkseni tuollaiseen tarjoa-ilmoitukseenkin täytyy merkitä hinnan paikalle jokin summa. Mitä itse laittaisit? Kysymyksen muotoilu saattaa vaikuttaa riidan haastamiselta. Se ei ole tarkoitus. Ihan vilpittömänä kysyn, kun en itse osaisi päättää. En ole musiikin asiantuntija. |
18is9 22.11.2018 08:15:43 | |
---|
Kefiiri: Ymmärtääkseni tuollaiseen tarjoa-ilmoitukseenkin täytyy merkitä hinnan paikalle jokin summa. Mitä itse laittaisit? Kysymyksen muotoilu saattaa vaikuttaa riidan haastamiselta. Se ei ole tarkoitus. Ihan vilpittömänä kysyn, kun en itse osaisi päättää. No ymmärtääkseni tuommoisia tarjoa-ilmoituksia ei pitäisi postata torille, joten kysymys sinällään on ihan aiheeton. Siihen pitää laittaa se summa jolla haluaa laitteen myydä. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Gary the pine 22.11.2018 08:48:52 | |
---|
Kefiiri: Ymmärtääkseni tuollaiseen tarjoa-ilmoitukseenkin täytyy merkitä hinnan paikalle jokin summa. Mitä itse laittaisit? Kysymyksen muotoilu saattaa vaikuttaa riidan haastamiselta. Se ei ole tarkoitus. Ihan vilpittömänä kysyn, kun en itse osaisi päättää. Jos pitäis semmonen ilmoitus raapustaa, niin käyttäisin ehkäpä sitä perinteistä euroa, kaikki yli sen on tarjouksia. Tulin, näin, paskoin housuun. |
TTV 09.12.2018 11:29:33 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Vainottu 09.12.2018 16:58:18 | |
---|
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
askomiko 09.12.2018 17:15:12 | |
---|
Olen iloinen että joskus 2004 aloittamani ketjun suora perillinen elää ja voi hyvin! Mutta onko tosiaan vasta kuudes kierros menossa?! Aika huonoja olette nillittämään! On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Corto 09.12.2018 17:25:37 | |
---|
askomiko: Olen iloinen että joskus 2004 aloittamani ketjun suora perillinen elää ja voi hyvin! Mutta onko tosiaan vasta kuudes kierros menossa?! Aika huonoja olette nillittämään! Eka demo oli paras. More Gary, Less Paul |
Tympee Huttunen 10.12.2018 07:10:54 | |
---|
Vainottu: Nyt on aika kova hinta puolivalmiista kitarasta. Ei ehkä kuitenkaan ole "pikku duunauksen jälkeen 3000€ kitara". https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1418065 Omaan silmään pisti vihjaus, että talla olisi väärässä paikassa, jos kerran ysisetillä ei intonaatiota saa kuntoon. Noi on hankalia kohteita, kun tyyppi voi olla käyttänyt kalliita materiaaleja ja lukemattomia tunteja, mutta sitten kuitenkin jotain uupuu. Mutta kai näissäkin markkinat sanelee ehdot ja hiljalleen hinta laskee. |
Perza 10.12.2018 09:22:51 | |
---|
Tympee Huttunen: Omaan silmään pisti vihjaus, että talla olisi väärässä paikassa, jos kerran ysisetillä ei intonaatiota saa kuntoon. Noi on hankalia kohteita, kun tyyppi voi olla käyttänyt kalliita materiaaleja ja lukemattomia tunteja, mutta sitten kuitenkin jotain uupuu. Mutta kai näissäkin markkinat sanelee ehdot ja hiljalleen hinta laskee. Siis kylähän tämä hinta on jo aivan naurettava. Ehkä toimii ehkä ei. Ihmeellistä myös, että joku maksaa kitarasta 3000€ ja jättää sen kesken? |