Aihe: Huuli halki soittamalla
1 2
JS
09.06.2004 09:20:43 (muokattu 09.06.2004 09:21:07)
Harjoittelin tässä aamulla hampailla soittamista (olen tätä kyllä ennenkin harrastanut eikä mitään vastaavaa ole tapahtunut) ja tunsin yht' äkkiä jotakin kosteaa leuallani. Sormella kokeiltuani totesin kosteuden vereksi ja vilkaisu peiliin varmisti asian. Onnistuin (en kyllä ymmärrä miten) saamaan alahuuleeni parin sentin pituisen viiltohaavan.

Jos jollekin muulle on käynyt näin, niin tuntisin oloni huomattavasti vähemmän tyhmäksi jos viitsisit kokemuksesi tänne kirjata. Arvostaisin myös tietoja taisteluhaavani arvioidusta paranemisajasta (prkl porukat luulevat varmaan käsien tärisseen partahöylän kanssa tjsp).
"mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus
Pande
09.06.2004 10:03:42 (muokattu 09.06.2004 10:09:54)

Hoho, mulla tosin ei ole tähänhätään sulle teetä ja sympatiaa, vaikka olen joskus (tietysti) kokeillu myös tätä hampailla soittamista ja se tuntu niin ikävältä hampaissa etten aio kokeilla enää koskaan, enkä suosittele kenellekään, eiköhän noita ilmaisuvoimaisia esiintymiskikkoja riitä muutenkin tarpeeksi :)

Mitä jos teippais plektran vaikka kieleen, kielihän on ihmisruumiin vahvin lihas... *suunnittelee rumaa & pahaa maailmanvalloitusstrategiaa*

Niin ja konitohtorismi- puolesta voin sanoa senverran että huulessa olevat haavat paranee nopeasti jos et päästä sitä tulehtumaan (riippuu tietty myös haavan laadusta). Jos sussa on masokistin vikaa niin desinfioi sitä varmuudenvuoksi esim. neo-amiseptilla. No, joku sisar hento valkoinen varmaan antaa tähänkin parempia neuvoja jos on tarpeen. :)
If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.
JS
09.06.2004 10:10:22
Mitä jos teippais plektran vaikka kieleen, kielihän on ihmisruumiin vahvin lihas... *suunnittelee rumaa & pahaa maailmanvalloitusstrategiaa*

Ei kannata, teippi maistuu pahalta. Älä kysy :)
k_laakso
09.06.2004 11:44:11

Vahvin lihas kokoonsa nähden, ei muuten...
"Do you trust who I trust me, myself and I."
leather rebel
09.06.2004 12:05:37

Joo, jumppais kitaran kanssa sitä kieltä, ni emäntäkin tykkäisi.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Juutas
09.06.2004 13:04:15
Ei saa pahastua mikäli olen väärässä, mutta käsittääkseni
ei se Henkkakaan oikeasti hampailla soittanut... =) Eli
kitara vain siihen sopivasti suun eteen sen näköisesti
että näykkiminen alkaa ja sitten infernaalisia ääniä
esim. vasemmalla kädellä (Henkan tapauksessa siis
oikealla). Testattu ja toimii! =)
JS
09.06.2004 13:57:38

Kyllä Ynkkä ainakin pikkaa hampailla. On yhessä jaappanin- livessä sen verran läheltä kuvaa että näkyy ihan selvästi että näin se äijä vaan tekee.

Huulen paranemiseen asti pitänee tyytyä pään takana soittamiseen (mulla tulee muuten sitä niska kipeeksi)...
Feggy
09.06.2004 15:37:51

Ja sitten vaan Townshendia matkimaan, niin menee käsikin sijoiltaan. Saman tien. Kitara olis hyvä saada katu-uskottavaksi matkimalla Teenage Fanclubia, jonka Norman juoksi edestakaisin Ruisrockin lavaa ja veti kitaraa piuhasta perässä.

Kyllä se siitä.
Less is more.
Keppis
09.06.2004 15:58:18
On väärin leikkiä Jumalaa!
Tilutus on sairasta.
Jimi
10.06.2004 13:41:38

Oon kyl nähny ku henkka ja vaughan soittaa ihan hampailla ku on kuvattu siitä vierestä ja sen näkee kyllä.
Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä?
Kampela77
10.06.2004 13:46:37
Oon kyl nähny ku henkka ja vaughan soittaa ihan hampailla ku on kuvattu siitä vierestä ja sen näkee kyllä.

Ja kyllä sen kuulee myös levyiltä usein, milloin henkka nyhtää kieliä hampailla.
zepeteus
10.06.2004 23:10:28
hahaha...osanottoni haaverin johdosta! Jees, onpa tullut näykittyä itsekin hampailla, vaan kun on tuo purukalusto hieman epätasaista sorttia, niin vaikeaa on ollut.

Liekö tuo kielten hampailla vetäminen itseen päin se yleinen tapa vai ei..mutta se ei itselläni ainakaan onnistu. Ylä-etuhampailla "puskeminen" toimii minulle paremmin, mutta siinä saattaa mennä ikenet helläksi..puhumattakaan mahdollisesta turhan rajusta kiilteen poistosta.

Oman kielen käyttö pikkaukseen on monin verroin hellävaraisempi toimenpide, jos vain on ne kitaran kielet ok (!), mutta oikein kunnon perkussiivista pikkausta ei saa aikaiseksi. Kaipa se pleku kielessä olisi asiaa...siinäpä ideaa, onhan niitä sormiplekujakin jos minkä sorttista. :D
WahWah
21.06.2004 19:37:20
Helpoiten hampailla minä ainakin soitan niin, että nypin ylähampaitten kahdella etummaisella hampaalla kieliä mikkien välistä.Eikä ole koskaan ollut reikiä hampaissa!

Vanhat kielet ei maistu kovin viettelevältä kaiken hien ja shaitin takia.(maistettu on)
Olispa aika ilkeetä, jos kävis niinkuin tuolle musen Matt Bellamylle, että löis oman naamansa verille ja keskeyttäs keikan tuon takia(en tiiä yrittikö se soittaa hampaillaan kuitenkaan).

Parane pian.....
Kolme mummoa ajoi tandemilla ja keskimmäinen keuli
WahWah
21.06.2004 19:39:14
Taas yks juttu mitä ei pianolla voi tehä!: )
Kolme mummoa ajoi tandemilla ja keskimmäinen keuli
PoLFus
21.06.2004 19:55:07

olet taitava.

*respect*
[polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi
Joees
21.06.2004 23:14:51
Hehe, soitin kerran koululla penkkareissa hampailla Shakiran Objectioniin soolon. En siis kokonaan sitä sooloa mutta jonkin tovin. Jostain perkeleen syystä koulussa olisi aina pakko vetää niskan takana mutta poikkesin siitä. Shit happens ;) Miten tämä liittyi asiaan - no oli täsä hampaita.

Ei, en ole huulta telonut vielä.
Groooove is in heart!
KTR
21.06.2004 23:26:26
Soittakaapas kitaraa selän takana hampaillanne.
zepeteus
22.06.2004 02:49:30
Soittakaapas kitaraa selän takana hampaillanne.

Sekin ihme nähtäisiin taatusti, mutta kun nuo tekarit alkavat olla pois muodista... :D
Chrissie
22.06.2004 15:31:45

Miten ihmeessä saa teipin pysymään kielessä?? Maalarinteippi ei ainakaan pysy eikä tavallinen, puhumattakaan roudarinteipistä.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)