Kefiiri 07.11.2018 23:18:52 | |
---|
J.Nikkanen: Ei ole täällä juuri mainittu, vielä vähemmän näkynyt. Minä näin, mutta en muista missä :( En ole musiikin asiantuntija. |
hallu 07.11.2018 23:22:39 | |
---|
Juzpe: Joka kerta ei vaan jaksa/ huvita kuvata milloin mistäkin jonninjoutavasta aiheesta videota, jossa näyttää esimerkein miksi on jotain mieltä, varsinkin kun niistäkin toistaitoiset näppäimistösoturit tuppaa sanomaan "no joo, mutta oisin ite kyllä...."Siihen kun sanot että kamera käteen ja kuvaamaan, niin kamera menee hukkaan lopullisesti. Mä oon edelleen sitä mieltä, että aika helvetin paljon enemmän annan arvoa sellaisten henkilöiden mielipiteille, joilla on jotain muutakin näyttöä osaamisestaan kuin omakehu. Kitaransoitolla ja paskanpuhumisella on mm. se ratkaiseva ero, että ne on eri asioita. Kuka täällä on kehunut itseään? kuka täällä on syyttänyt muita paskan puhumisesta? jos asia on jonninjoutava, niin miksi lähteä lainkaan äiväämään siitä? senkun vaan ohitat jonkun "paskapuheet". Mutta jos et ohita, niin onhan sun silloin näkemyksesi perusteltava..... eikä siihen videoita tarvita, ihan vaan omin sanoin niinkuin me muutkin tehdään. En minä sinun arvostusta ansaitse enkä pyydä, mutta jos sanot minua paskanpuhujaksi jossakin ketjussa, niin totta helvetissä minä vaadin siihen muitakin perusteita kuin vain sen, että kuinka kova kepittäjä olet..... ja mielestäni minulla on jopa oikeus sellaisessa tilanteessa siihen. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
Kefiiri 07.11.2018 23:30:45 | |
---|
En ole musiikin asiantuntija. |
Juzpe 07.11.2018 23:39:25 | |
---|
hallu: Kuka täällä on kehunut itseään? kuka täällä on syyttänyt muita paskan puhumisesta? jos asia on jonninjoutava, niin miksi lähteä lainkaan äiväämään siitä? senkun vaan ohitat jonkun "paskapuheet". Mutta jos et ohita, niin onhan sun silloin näkemyksesi perusteltava..... eikä siihen videoita tarvita, ihan vaan omin sanoin niinkuin me muutkin tehdään. En minä sinun arvostusta ansaitse enkä pyydä, mutta jos sanot minua paskanpuhujaksi jossakin ketjussa, niin totta helvetissä minä vaadin siihen muitakin perusteita kuin vain sen, että kuinka kova kepittäjä olet..... ja mielestäni minulla on jopa oikeus sellaisessa tilanteessa siihen. Edelliseltä sivulta poimittua: iec: Jep. Tuntuu että joillakin on vain tarkoitus vängätä kaikesta. Ei lisättävää tähän. Paitsi ehkä tissit. Tissit on jees. |
BugBadWolf 07.11.2018 23:48:56 | |
---|
Juzpe: ...Paitsi ehkä tissit. Tissit on jees. Perseet ovat tärkeämpiä. Mitä tulee arvostukseen tai sen puutteeseen, ei sitä kyllä niin saa että ilmoittaa vain kaikille olevansa se, jota porukan pitää arvostaa ja kuunnella. Ihmiset päättävät tuollaiset asiat ihan itse. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
paskiaispaska 08.11.2018 00:04:27 (muokattu 08.11.2018 00:05:57) | |
---|
BugBadWolf: Perseet ovat tärkeämpiä. Mitä tulee arvostukseen tai sen puutteeseen, ei sitä kyllä niin saa että ilmoittaa vain kaikille olevansa se, jota porukan pitää arvostaa ja kuunnella. Ihmiset päättävät tuollaiset asiat ihan itse. Samaa mieltä - molemmista. Ja mun mielestä myöskään soittotaito ei kerro yhtään mitään muutaku sen, että kaveri osaa soittaa kitaraa. Ei välttämättä tiedä aiheesta yhtään sen enempää ku vähemmän ja huonommin kitaraa soittava henkilö. Kyllä oo tavannu erittäin taitavia soittajia, jotka ovat esimerkiksi ihan pihalla siitä millä ne ylipäätänsä soittaa ja teoriapuoli muutenki aika hataralla pohjalla. Mutta soitto kulkee siitä huolimatta. |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:05:43 | |
---|
Kyllä mä taipuisin olemaan samaa mieltä, että olisi ihan mukava kuulla niitä soittonäytteitä, keikkoja, demoja tai treenejä tai jotain, mistä jo aika pitkälti kävisi ilmi, missä mennään, mitä soitetaan, millä soitetaan ja tuleeko siitä touhusta ylipäätään mitään. Tietää sitten asettaa jutut oikeaan kontekstiin. Itse olen vähänlaisesti jaellut omaa soittoa, koska oletan, että se uskottavuus meni jo uosia sitten ilman niitä näytteitäkin. En ole sitten jaksanut. Ei mulla edes ole mitään matskua itsellä paitsi muutama raakaversio jostain keikoista ja pari treeniäänitystä. Siis nykyisen bändin kanssa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Funkånaut 08.11.2018 00:10:00 | |
---|
BugBadWolf: Mitä tulee arvostukseen tai sen puutteeseen, ei sitä kyllä niin saa että ilmoittaa vain kaikille olevansa se, jota porukan pitää arvostaa ja kuunnella. Ihmiset päättävät tuollaiset asiat ihan itse. Saatoin karjua, enkä niin hiljaa. "Suomessa pitäisi olla enemmän tissi bändejä. Missä on seuraava tissi bändin keikka?" - Angra Mainyu |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:12:52 | |
---|
paskiaispaska: Samaa mieltä - molemmista. Ja mun mielestä myöskään soittotaito ei kerro yhtään mitään muutaku sen, että kaveri osaa soittaa kitaraa. Ei välttämättä tiedä aiheesta yhtään sen enempää ku vähemmän ja huonommin kitaraa soittava henkilö. Kyllä oo tavannu erittäin taitavia soittajia, jotka ovat esimerkiksi ihan pihalla siitä millä ne ylipäätänsä soittaa ja teoriapuoli muutenki aika hataralla pohjalla. Mutta soitto kulkee siitä huolimatta. No siihen soittotaitoon nyt sisältyy aika paljon yleensä kaikenlaista osaamista. Vaikkei välttämättä tiedä fuzzinsa transistorien tekopäivää, niin tietää, miten siitä saa hyvää soundia. Ja se on mielestäni se, ketä kannattaa kuunnella. Jos joku lukee päivät tgp:tä ja spedujen speksejä heitellen knoppitietoa kamoista, mutta soitto ei kulje ja soundi on paska, niin kyllä mä skippaan heti sellaisen neuvot... Eikä kyse tarvitse olla edes tällaisesta hyvät vastaan huonot vastakkainasettelusta. Jos mä näen, että henkilöoletettu vetää synkkää metallia, niin kyllä mä skippaan mielipiteet ja suositukset ihan vaan, koska kaveri hakee (no okei, ei se ole mun kaveri) täysin erilaista soundia kuin minä. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
BugBadWolf 08.11.2018 00:12:59 | |
---|
Funkånaut: Saatoin karjua, enkä niin hiljaa. Nyt kun meillä on tämä tieto, mitä me sillä oikein tekisimme? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:14:27 | |
---|
BugBadWolf: Perseet ovat tärkeämpiä. Mitä tulee arvostukseen tai sen puutteeseen, ei sitä kyllä niin saa että ilmoittaa vain kaikille olevansa se, jota porukan pitää arvostaa ja kuunnella. Ihmiset päättävät tuollaiset asiat ihan itse. Itse asiassa eivät päätä, vaan radioasemat päättävät isojen levy-yhtiöiden kanssa, mitä suuret massat haluavat kuunnella. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:14:57 | |
---|
BugBadWolf: Nyt kun meillä on tämä tieto, mitä me sillä oikein tekisimme? Emme mitään, koska se tieto oli väärin. :( Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kefiiri 08.11.2018 00:18:26 (muokattu 08.11.2018 00:18:47) | |
---|
Onko väärä tieto tietoa? Minusta ei ole. En ole musiikin asiantuntija. |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:21:27 | |
---|
Kefiiri: Onko väärä tieto tietoa? Minusta ei ole. On se on tietysti tietoa, mutta väärää sellaista. Jos mulla on autoon väärä alatukivarsi, niin kyllä se silti on alatukivarsi, mutta vain väärä sellainen. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kefiiri 08.11.2018 00:22:05 (muokattu 08.11.2018 00:23:38) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jos mulla on autoon väärä alatukivarsi, niin kyllä se silti on alatukivarsi, mutta vain väärä sellainen. Totta, ja sehän voi olla suunniteltukin sellaiseksi. En ole musiikin asiantuntija. |
BugBadWolf 08.11.2018 00:26:20 | |
---|
Kefiiri: Onko väärä tieto tietoa? Minusta ei ole. Se on muistaakseni jotakin sellaista jota me maalaiset kutsumme valehteluksi. Vaikka se ei itsessään ole tietoa, siitä saa itse asiassa tietoa varsin paljon. Jos ei nyt itse asiasta, niin ainakin valehtelijasta. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:28:21 | |
---|
BugBadWolf: Se on muistaakseni jotakin sellaista jota me maalaiset kutsumme valehteluksi. Vaikka se ei itsessään ole tietoa, siitä saa itse asiassa tietoa varsin paljon. Jos ei nyt itse asiasta, niin ainakin valehtelijasta. Maalaiset puhelee, mitä sattuu, kun koulut jäi käymättä. Väärä tieto ei todellakaan ole sama kuin valehtelu. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kefiiri 08.11.2018 00:29:46 | |
---|
Ehkä BBW ajatteli väärää todistusta? En ole musiikin asiantuntija. |
Kefiiri: Ehkä BBW ajatteli väärää todistusta? Toki pitää muistaa tarkoitusperät. Voihan sitä valehdella tietämättäänkin. Tämä ei kuitenkaan muuta itse informaation arvoa, vaikka höpisisi hulluja "paremmasta" syystä. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 08.11.2018 00:32:10 | |
---|
Kefiiri: Totta, ja sehän voi olla suunniteltukin sellaiseksi. Jep. Ja maalaiset helposti käskevät suoristaa sen, koska heillä on väärää tietoa oikeasta tukivarresta, jonka kuuluukin olla väärä. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |