dewil: Silläpä se ainoo asia joka oikeastaan turhauttaa on se, että kun itse on aikoinaan hakannut päänsä siihen seinään ja yrittää sitten kertoa, että älä tee niinkuin itse, vaan kierrä se sudenkuoppa, niin ilmeisesti se nyt vaan on kuitenkin kaikkien tehtävä vuorollaan ihan samat virheet. Tämähän se on pulma elämässä yleensäkin! Vähänkö sujuisivat asiat hyvin, jos jokaisen ei tarvitsisi kantapään kautta opetella asioita, vaan suosiolla uskottaisiin kokeneempia. Mutta niin ei koskaan tapahdu. Ja turhan roinan haalimisestakin toki olen samaa mieltä. Lidlin kuulokkeiden kaltaisen kulttiesineen kohdalla vain ajattelin tehdä poikkeuksen! Pahoittelen sekaantumistani keskusteluun, mutta olihan se kiinnostavaa kenties muillekin keskustelua seuranneille, että sitä kuuloketapausta tuli selvitettyä tässä samalla :) En ole musiikin asiantuntija. |
anapena 05.11.2018 20:08:00 | |
---|
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
Kefiiri 05.11.2018 21:24:42 (muokattu 05.11.2018 21:25:13) | |
---|
Mutta eiväthän ne Lidlin aidot Silvercrestit ole noin tylsän mustia, vaan sellaisia hienon värisiä? Minun kannattaa nyt varmaan lopettaa ja päästää ammattilaiset keskittymään ketjun aiheeseen. En ole musiikin asiantuntija. |
anapena 06.11.2018 13:35:35 | |
---|
Kefiiri: Mutta eiväthän ne Lidlin aidot Silvercrestit ole noin tylsän mustia, vaan sellaisia hienon värisiä? Minun kannattaa nyt varmaan lopettaa ja päästää ammattilaiset keskittymään ketjun aiheeseen. Aina voi, ja pitää, tuunata&maalata:) Hyvä ketjuhan tämä on ollut, välillä voi vähän keventää. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
mhelin 10.11.2018 22:14:44 | |
---|
Hyviä ja halpoja kuulokkeita ei kyllä ole helppo löytää, tosiaan Lidlin tuotteet vaihtuvat. Superluxit eivät lopulta lunasta lupauksiaan vaikka niitä kuinka tuunaisi. Yhden dewilin/jazmanautin vanhemman blogikirjoituksen johdosta tilasin duuniläppärin kylkeen Sound Blasterin pelikuulokkeet joita tosin ei enää saa. Niistäkin tuli hyvät vasta kun vaihtoi pehmusteet isompiin jolloin luureista tuli over/around-ear malliset kun sitä ennen ne oliva on-earit. En tiedä onko firman uusimmissa pelikuulokkeissa vielä samat elementit. Jotkut HyperX:n pelikuulokkeet joita olen kuunnellut ovat olleet hyviä, tosin niilläkin alkaa olla jo nykyään hintaa. Ehdon hinta-laatu huippu on Philips SHP-1900 joita tosin ei saa enää kuin Vantaan Tammiston Gigantista (jonne on Tampereelta pitkä matka). Taitaa Philipsin audiopuolella mennä vähän huonosti emoyhtiö Gibsonin ongelmien vuoksi, vai tietääkö joku enemmän? Mutta 9,90 EUR on kyllä vähän noin hyvistä kuulokkeista kuin nuo Philipsit, ja varmaan modaamalla niitä voisi saada vielä paremmiksi. Täytyy kyllä sanoa että laadukkaat mutta edulliset magnetostaattiset luurit kyllä kiinnostaisi. Mahtaakohan muuten kukaan käyttää johdollisia vastamelukuulokkeita äänihommissa? Langattomissa on latenssia joka haittaa ainakin soittajan tai laulajan käytössä. |
Kalmo 12.11.2018 11:20:47 | |
---|
mhelin: o Mahtaakohan muuten kukaan käyttää johdollisia vastamelukuulokkeita äänihommissa? Langattomissa on latenssia joka haittaa ainakin soittajan tai laulajan käytössä. Toimivatko noiden hälysuodatus ja äänentoisto täysin erillään, vai aiheuttaako suodatus jo itsessään latenssia (mahdollisen langattomuuden lisäksi)? Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |