Eihän tämä kysymys välttämättä tänne kuulu, mutta tällä osastolla kaveri paljon vaikutti. Yli puoleentoista vuoteen ei ole Gabesta mitään täällä kuulunut, sitä aiemmin todella hyvää analyysiä ja keskustelua. Eli missä on Gabe?? |
hallu 05.11.2018 13:42:17 (muokattu 05.11.2018 13:42:59) | |
---|
Ei sillä ole varmasti mitään hätää. Jos oikein ymmärsin, niin se väsähti tän palstan rölötykseen ja päätti välillä keskittyä soittamiseen (ei mikään huono idea ja on itsellänikin ollut mielessä pari kertaa). Ehkä se joskus taas ilmaantuu tänne katselemaan mitä puuhataan. Mun mielestä se on yksi tämän palstan asiallisimmista kavereista ja aina positiivinen eikä ilkeillyt kenellekään, mullakin on ollut sitä ikävä. Sillähän oli aikoinaan se kitarablogi.... mahtaako olla vielä? "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
Jucciz 05.11.2018 14:14:49 | |
---|
|
Ochmo 05.11.2018 14:38:10 | |
---|
|
tuskiz 05.11.2018 21:31:40 | |
---|
Ei kai tätä persemestaa kukaan ikuisesti jaksa. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
Guitarfreak 05.11.2018 22:10:53 | |
---|
tuskiz: Ei kai tätä persemestaa kukaan ikuisesti jaksa. Nii määkin sua Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
TTV 05.11.2018 22:54:34 | |
---|
Gabe, jos luet tätä ketjua, niin nakkaappas YV:tä, ois taas tarvetta efektipiuhoille... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
VIPMetal 05.11.2018 22:57:57 | |
---|
Itekki ihmetelly missä Gabe on... samoin Pekurides nimimerkki takavuosilta. Ketäs muita? Kivi.. on niitä varmaan muitaki, jotka on hävinny johonki. |
MaxDamage 07.11.2018 15:11:23 (muokattu 07.11.2018 15:12:07) | |
---|
Onhan näitä mieleen painuneita käyttäjiä. Gabe kuuluu näihin. Missä on Bepop? Vai miten se kirjoitettiinkaan, se kaveri oli jolla oli Richie Blackmore-avatar? Muistan myös ainakin Mr.Speedin sekä MesaManin, joista ei kyllä kumpikaan ole ensin haulla löytyvä, vain vähän aikaa aktiivisena ollut henkilö. Kirjoitusasut taas hakusessa kai. Jokunen aika sitten (vai oliko jo muutama vuosi sitten) itsekin kyselin yhtä käyttäjää jolta aikoinaan ostin ekan Les Paulini. Tätä kautta sain sitten kuulla että Peki oli edesmennyt.. Pakko näin asian vierestä hehkuttaa Gary The Pinea, jonka kanssa ollaan treffattu ja tehty useamminkin kauppaa. Hyvä tyyppi ja yhä aktiivinen kirjoittaja. Nykyään välillä tuntuu, että Gary, Hallu ja Kylätohtori pitävät muuten aneemisia ketjuja virkeänä. Edit: VIPMetal, Pekurides tosiaan, ei ole näkynyt aikoihin. |
Tympee Huttunen 07.11.2018 15:19:49 | |
---|
MaxDamage: Onhan näitä mieleen painuneita käyttäjiä. Gabe kuuluu näihin. Missä on Bepop? Vai miten se kirjoitettiinkaan, se kaveri oli jolla oli Richie Blackmore-avatar? Muistan myös ainakin Mr.Speedin sekä MesaManin, joista ei kyllä kumpikaan ole ensin haulla löytyvä, vain vähän aikaa aktiivisena ollut henkilö. Kirjoitusasut taas hakusessa kai. Jokunen aika sitten (vai oliko jo muutama vuosi sitten) itsekin kyselin yhtä käyttäjää jolta aikoinaan ostin ekan Les Paulini. Tätä kautta sain sitten kuulla että Peki oli edesmennyt.. . Nimimerkki Peki on ollut pari viikkoa sitten aktiivinen ainakin. |
Lilli 07.11.2018 17:06:32 | |
---|
Tympee Huttunen: Nimimerkki Peki on ollut pari viikkoa sitten aktiivinen ainakin. Niin ja legendaarinen pedaaliguru Insane Kanekaan ei täällä kovin usein ole ollut näkösällä. Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen. (vaimoni Ulla juhannusaamuna Saarijärvellä taannoin) |
Decadetroll 07.11.2018 18:50:22 (muokattu 07.11.2018 18:50:55) | |
---|
En toisaalta ihmettele, miksi jotkut poistuvat laudalta takavasemmalle. Aina kaikki aiheet nykyään tuntuvat aiheuttavan vain tappelua ja besserwisseröintiä ja rölöä ei voi välttää. Toki rölölle on paikkansa ja pieni huulenheitto asian lomassa ei mielestäni haittaa mitään, mutta jos se aina on silkkaa rölöä ja informaatioarvo on toistuvasti nollassa, niin mitäpä sitä sitten suotta roikkumaan paikalla. Omienkin viestieni informaatioarvo liihottelee varmasti ihan pohjalukemissa, eikä nyt ketään kiinnosta vaikka täältä poistuisin, (mikä on toki käynyt mielessä useamman kerran viime vuosien aikana) mutta todella harmillista nähdä, kuinka mnet painuu pikkuhiljaa silkaksi rölömestaksi, kun ainoat oikeasti hyvät kirjoittelijat tippuvat pois yksitellen. Sanottakoot nyt, että ainahan täällä on rölötetty ja perseilty, mutta nyt viimeisen 5v aikana on yleinen taso alkanut laskea mielestäni... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
MaxDamage 07.11.2018 20:38:33 (muokattu 07.11.2018 20:39:23) | |
---|
Tympee Huttunen: Nimimerkki Peki on ollut pari viikkoa sitten aktiivinen ainakin. Juu tarkennettakoon, että miehen nimi oli Peki ja käyttis Pekip. Hänellä kuoleman vuoksi jo yli kuutisen vuotta offlinea. Jostain täältä löytyy se ketju jossa ystävänsä asian mulle kertoo. |
Juzpe 07.11.2018 22:15:49 | |
---|
Decadetroll: En toisaalta ihmettele, miksi jotkut poistuvat laudalta takavasemmalle. Aina kaikki aiheet nykyään tuntuvat aiheuttavan vain tappelua ja besserwisseröintiä ja rölöä ei voi välttää. Kylläpä, kyllä. Ei tänne jaksa kyllä tosissaan kirjotella mitään, koska joka ikinen kerta parikymmentä sängynlaita-diudiu patua tietää asiat mua paremmin. Vielä ku joskus kuulis miten kovia guruja ne jäbät on soittamaan niin mulla varmaan tajunta laajenis viereisen galaxin puolelle. |
iec 07.11.2018 22:39:46 (muokattu 07.11.2018 22:51:12) | |
---|
Juzpe: Kylläpä, kyllä. Ei tänne jaksa kyllä tosissaan kirjotella mitään, koska joka ikinen kerta parikymmentä sängynlaita-diudiu patua tietää asiat mua paremmin. Vielä ku joskus kuulis miten kovia guruja ne jäbät on soittamaan niin mulla varmaan tajunta laajenis viereisen galaxin puolelle. Jep. Tuntuu että joillakin on vain tarkoitus vängätä kaikesta. Toki on hyvä olla hieman kriittinen kaikkea mediaa kohtaan, mutta joillakin se menee vähän överiksi. Itse tunnustaudun täysin kotisoittelijaksi, joten yritän nöyränä kuunnella silloin kun itseäni kokeneemmat ja taitavammat antavat neuvoja. Toki jostain asioista on itselläkin ihan omakohtaisia kokemuksia ja tietämystä ihan harrastebändikaverien kanssa soittelun ja kotisoittelun perusteella tai muun rakentelun yms perusteella, vaikka ei ole tullut keikkailua kuin yhden kerran. Ymmärrän kuitenkin kyllä sapetuksesi ;) Lisäänpä vielä sen, että kaikkein useimmin olen saanut parhaat neuvot ihan face to face niiltä tutuilta soittajilta, jotka eivät täällä aktiivisesti kirjoittele. Suurin osa heistä kyllä käyttää toria aina välillä ja joskus jopa lueskelee mielenkiintoisimpia juttuja täältä, mutta eivät kirjoittele tänne. Toki täälläkin on mukana todella pätevää sakkia ja monet ahaa-elämykset on tullut muusikoiden.nettiä lukiessa. En jaksa alkaa tässä nimimerkkejä luettelemaan, sillä heitä on niin paljon. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
hallu 07.11.2018 22:54:08 | |
---|
Juzpe: Kylläpä, kyllä. Ei tänne jaksa kyllä tosissaan kirjotella mitään, koska joka ikinen kerta parikymmentä sängynlaita-diudiu patua tietää asiat mua paremmin. Vielä ku joskus kuulis miten kovia guruja ne jäbät on soittamaan niin mulla varmaan tajunta laajenis viereisen galaxin puolelle. Ei välttämättä tiedä, mutta sinunkin on argumenteillasi perusteltava mielipiteesi ei niillä muuten ole arvoa.... tai siis ne ovat mielipiteitä kuten muillakin. https://soundcloud.com/user-643320763/ tuolla on mun tekeleitä jotka tosin ovat kömpelöitä himassa väsättyjä demoja, mutta niistä kyllä kuulee minkälainen olen soittajana ja biisin tekijänä. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
Juzpe 07.11.2018 23:13:34 (muokattu 07.11.2018 23:14:19) | |
---|
hallu: Ei välttämättä tiedä, mutta sinunkin on argumenteillasi perusteltava mielipiteesi ei niillä muuten ole arvoa.... Joka kerta ei vaan jaksa/ huvita kuvata milloin mistäkin jonninjoutavasta aiheesta videota, jossa näyttää esimerkein miksi on jotain mieltä, varsinkin kun niistäkin toistaitoiset näppäimistösoturit tuppaa sanomaan "no joo, mutta oisin ite kyllä...."Siihen kun sanot että kamera käteen ja kuvaamaan, niin kamera menee hukkaan lopullisesti. Mä oon edelleen sitä mieltä, että aika helvetin paljon enemmän annan arvoa sellaisten henkilöiden mielipiteille, joilla on jotain muutakin näyttöä osaamisestaan kuin omakehu. Kitaransoitolla ja paskanpuhumisella on mm. se ratkaiseva ero, että ne on eri asioita. |
Kefiiri 07.11.2018 23:16:44 (muokattu 07.11.2018 23:18:14) | |
---|
Jees jees... yritetään me sängynlaitasoittajat nyt kumminkin olla provosoitumatta, tämä keskustelu ei kuulu ketjun aiheeseen. En ole musiikin asiantuntija. |
J.Nikkanen 07.11.2018 23:17:38 | |
---|
Mutta entäpä tissit? |
J.Nikkanen 07.11.2018 23:18:07 | |
---|
Ei ole täällä juuri mainittu, vielä vähemmän näkynyt. |