Ojankaivaja 29.10.2018 18:41:32 | |
---|
Metallica: The Frayed Ends of Sanity (Helsinki, Finland - May 28, 2014) https://www.youtube.com/watch?v=eF5OHUXamFQ Veto muutaman vuoden takaa uudelleen miksattuna, Fidelman saa nämä kyllä kuulostamaan niin paljon paremmalta kuin ne kämäset aiemmat versiot. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
santakasa 02.11.2018 12:51:52 | |
---|
Mä kuuntelin ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan Lulun työn ohessa. Onhan toi aikamoinen teos enkä yhtään ihmettele, miksi se on saanut niin paljon lokaa kuin on saanut. Täytyy kuitenkin sanoa, että ajoittain tunnelma oli kyl tosi jännä ja hyvällä tapaa raskas. Sellasta stonermaista raskautta. Oli siellä muutama hyvä riffikin. Lou Reedin osalta vaan oli tosi sääli kaikki haukut, kun mies ymmärtääkseni itse oli innoissaan levyn tuloksesta. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
-Spade- 02.11.2018 12:58:46 | |
---|
santakasa: Mä kuuntelin ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan Lulun työn ohessa. Onhan toi aikamoinen teos enkä yhtään ihmettele, miksi se on saanut niin paljon lokaa kuin on saanut. Täytyy kuitenkin sanoa, että ajoittain tunnelma oli kyl tosi jännä ja hyvällä tapaa raskas. Sellasta stonermaista raskautta. Oli siellä muutama hyvä riffikin. Lou Reedin osalta vaan oli tosi sääli kaikki haukut, kun mies ymmärtääkseni itse oli innoissaan levyn tuloksesta. Mun mielestä Metallicassa on aina ollut hienoa se, että ne on välillä uskaltaneet tehdä jotain muutakin, kuin mitä fanit ehkä odottavat. Ja paskaahan siitä on aina tullut niskaan aika huolella :) Ohan se varma. |
santakasa 02.11.2018 13:04:18 | |
---|
-Spade-: Mun mielestä Metallicassa on aina ollut hienoa se, että ne on välillä uskaltaneet tehdä jotain muutakin, kuin mitä fanit ehkä odottavat. Ja paskaahan siitä on aina tullut niskaan aika huolella :) Tämä on totta ja bändin yksi hienous tai huonous riippuen kuuntelijasta. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Oan 02.11.2018 13:21:54 | |
---|
santakasa: Lou Reedin osalta vaan oli tosi sääli kaikki haukut, kun mies ymmärtääkseni itse oli innoissaan levyn tuloksesta. Ongelma on se, että porukka ajattelee tuota jostain syystä ensisijaisesti Metallican tuotantona, vaikka se on Lou Reedin levy jossa Metallica soittelee taustabändinä. Noin päin ja suhteutettuna Reedin muuhun tuotantoon (Metal Machine Music...) Lulu on ihan mielenkiintoinen projekti. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
santakasa 02.11.2018 13:35:55 | |
---|
Oan: Ongelma on se, että porukka ajattelee tuota jostain syystä ensisijaisesti Metallican tuotantona, vaikka se on Lou Reedin levy jossa Metallica soittelee taustabändinä. Noin päin ja suhteutettuna Reedin muuhun tuotantoon (Metal Machine Music...) Lulu on ihan mielenkiintoinen projekti. Tämäkin juu hyvä tiedostaa. Kiva olis tietää, kuinka sovituksellisten asioiden osalta Lou on päättänyt. Paremmalla sovituksella kappaleista olisi saanut vielä enemmän irti. Esim. kappaleen Dragon pääriffi on makeen kuulonen ja erilaisella sovituksella siitä sais helposti jopa death metaliin sopivan riffin. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Röntgen-Jeesus 02.11.2018 14:27:53 | |
---|
Spotifyssä Justicen deluxe box setti. Seattle '89 jytisee hemmetinmoisella raivolla. Dyers Eve riff tape...aika mielenkiintoinen. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Hetfield 02.11.2018 15:27:24 (muokattu 02.11.2018 15:29:59) | |
---|
Alright, alright, alright! |
TTV 02.11.2018 16:47:05 | |
---|
Hyvältä kuulostaa ...And Remaster For All, tänään tuli postissa 3 CD:n versio. Ei tästä kyllä vieläkään bassot esiin tule, mutta eipä sitä tässä levyssä tarvitakkaan :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Ojankaivaja: Metallica: The Frayed Ends of Sanity (Helsinki, Finland - May 28, 2014) https://www.youtube.com/watch?v=eF5OHUXamFQ Veto muutaman vuoden takaa uudelleen miksattuna, Fidelman saa nämä kyllä kuulostamaan niin paljon paremmalta kuin ne kämäset aiemmat versiot. Sehän pysyi läjässä aivan jees, ja onhan tuo vaan rautainen biisi, ei siitä mihinkään pääse. |
Drummer-K 03.11.2018 00:04:00 | |
---|
Itse olen kuunnellut suurella mielenkiinnolla noita "work in progress"-raakamiksauksia. Bassohan sieltä kuuluu ja osa soundeista ja balanseista on hieman erilaiset, mihin on tottunut. Samoten osa lead- ja soolokitaroista ja lauluosuuksista puuttuu, mitkä tuovat uutta näkökulmaa biiseihin. Myöskin nämä livet ovat erittäin mukavaa kuunneltavaa, kun tuo Seattlen keikka on kuultu aika monta kertaa. www.facebook.com/secondinfinity Peaceful metallia Oulusta |
EilaPertti 03.11.2018 19:05:17 (muokattu 03.11.2018 19:19:12) | |
---|
Röntgen-Jeesus: Dyers Eve riff tape...aika mielenkiintoinen. On kyllä. Taitaa myös olla ainoa Metallican demo jolla on käytetty rumpukonetta. "Puutyöt kiinnosti niin pirusti, mä olin siellä ihan ihmeissäni että miten nää kiinnostaa niin saatanasti" |
Drummer-K 03.11.2018 19:30:25 | |
---|
Dyers Eve riff tape...aika mielenkiintoinen. Kuulostaa, niinku rummut ois otettu Doom-pelin soundtrackista ja James ois äänittänyt laulunsa ohutseinäisessä kerrostaloasunnossa keskellä yötä ja halusi välttyä vuokranisännän kuumotteluilta :D www.facebook.com/secondinfinity Peaceful metallia Oulusta |
Ojankaivaja 03.11.2018 21:31:59 | |
---|
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
Torniojaws 03.11.2018 22:03:20 | |
---|
|
Arkka 04.11.2018 00:17:49 | |
---|
Ojankaivaja: Tässähän se Justice on vihdoin sillä perkeleen bassolla: https://www.youtube.com/watch?v=jz1quYY9IgM Kumisee niin, että räjähti seksikeinu. Onneksi on takuu voimassa. Voisin muutenkin palauttaa kun yksin tylsä. |
Artturi 04.11.2018 13:01:47 | |
---|
|
Megakorkko 05.11.2018 17:21:16 | |
---|
Hitto miten hienosti remasteroitu Seattle-vedot. Kuulostaa mielettömän hyvältä. Tää on parasta Metällikää. |
trih 05.11.2018 23:46:38 | |
---|
Ojankaivaja: Tässähän se Justice on vihdoin sillä perkeleen bassolla: https://www.youtube.com/watch?v=jz1quYY9IgM Tämän kun olisi saanut silloin pienenä. Soittimet balanssissa Metallica-tyyliin mun makuun. Ulrichin tarve saada kannunsa esille bändin isoimpana äänenä pilasi tämän levyn, ja ehkä teki tiukkaa tästä eteenpäin saada muuta kuin rumpurokki-Metallicaa maailmaan sen herran kanssa. Mutta ymmärrän, että jos on maailman kovin rumpali ikinä, niin haluaa kannunsa ykköseksi bändissä, jossa kitarasoundi, riffit ja harvinaisen osuva laulusoundi ovat se juttu jolla breikataan. |
Unmasked 06.11.2018 00:23:45 | |
---|
trih: Tämän kun olisi saanut silloin pienenä. Soittimet balanssissa Metallica-tyyliin mun makuun. Mun mielestä Justicella rumpusoundi on melkein paras juttu, itsekäs kakarahan Lars oli mutta ei haittaa kun soitti niin helvetin hienosti. Konservatiivisemmalla miksauksella ei toimisi mun mielestä läheskään niin hyvin. |