Aihe: Rammstein - uusi levy ja Suomen keikka 2019
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Torniojaws
02.11.2018 16:14:11 (muokattu 02.11.2018 16:16:05)

Öhei, 99 euroa on aika tiukka hinta. Saa nähdä mitä ovat 10 vuoden laiskottelun jälkeen saaneet parsittua kasaan. Odotukset ei ole kovin korkealla, kun tuo LIFAD oli aika vaisu levy aiempiin verrattuna.
Vortech Industrial Death Metal | Mesa 4x12" kaupan
TTV
08.11.2018 16:26:33
Heh, 32 000 lippua meni 10 minuutissa. Kohta nähdään trokareiden hintataso...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
BulletFace
02.12.2018 08:39:38
Nyt hieman kyllä sylettää. Keikalle on liput hommattunna itselle ja vaimolle, mutta eikös kyseiselle päivämäärälle sitten tupsahtanut jotkin häät, joista ei voi oikein hyvällä/huonolla omallatunnolla olla pois.

Mitenkäs noiden PDF lippujen myynti oikein etenee? Itse huijannut koskaan yhtäkään ketään enkä niin aio ikinä tehdäkkään, mutta ymmärrän hyvin jos ostaja PDF lippuja ostaessaan on epäileväinen. Onkos näissä jokin systeemi, että ne voi jotenkin nimetä ostajalle tms?
Get the best and fuck the rest.
sustain65
02.12.2018 08:44:05
BulletFace: Nyt hieman kyllä sylettää. Keikalle on liput hommattunna itselle ja vaimolle, mutta eikös kyseiselle päivämäärälle sitten tupsahtanut jotkin häät, joista ei voi oikein hyvällä/huonolla omallatunnolla olla pois.

Mitenkäs noiden PDF lippujen myynti oikein etenee? Itse huijannut koskaan yhtäkään ketään enkä niin aio ikinä tehdäkkään, mutta ymmärrän hyvin jos ostaja PDF lippuja ostaessaan on epäileväinen. Onkos näissä jokin systeemi, että ne voi jotenkin nimetä ostajalle tms?

En ottanut selvää mistä noi sun liput on mahdollisesti ostettu, mutta esim. Lippupisteellä nimen muuttaminen lippuihin maksaa 5€ per tilaus. Juuri äsken jouduin tiedustelemaan asiaa, kun tyhmänä ostin tietyt liput lahjaksi tyttärelleni ja vaimolleni niin että lipuisssa on nimeni vaikken itse ole edes menossa mukaan.
TTV
02.12.2018 08:46:14
BulletFace: Nyt hieman kyllä sylettää. Keikalle on liput hommattunna itselle ja vaimolle, mutta eikös kyseiselle päivämäärälle sitten tupsahtanut jotkin häät, joista ei voi oikein hyvällä/huonolla omallatunnolla olla pois.

Ei kai niitä sen kummemmin voi nimetä, ellei sitä alkuperäistä lippua ole liitetty jotenkin sinuun? Ite oon pdf lippujen kanssa toiminut siten, että kun olen myynyt lipun, olen säilyttänyt siitä kopion varuiksi sitä uutta omistajaa varten, koska hänellä ei oo esim TicketMasterin e-lippua.

Tässäkin kaupanteossa vallitsee samat periaatteet: rehellisyys, luottamus ja riskinotto :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Angra Mainyu
02.12.2018 18:43:30
lukeeko lipuissa nimi miksi? tuohan on hanurista
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
Torniojaws
02.12.2018 23:33:00

Angra Mainyu: lukeeko lipuissa nimi miksi? tuohan on hanurista

Trokari-blokki.
Vortech Industrial Death Metal | Mesa 4x12" kaupan
Angra Mainyu
03.12.2018 08:31:43
enx mä pääse keikalle jos lipussa ei luve mun nimi?
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
Fantasmic
28.03.2019 20:36:36
https://www.youtube.com/watch?v=NeQM1c-XCDc

Nyt on sitten uusi sinkku ja video linjoilla. Ja ainakin omasta mielestä molemmat kyllä parasta piitkään aikaan tältä orkesterilta.
Torniojaws
28.03.2019 21:32:16

Perusjunttaa, muttei mitään suuria tunteita aiheuttava. Hissimusiikkia?
Vortech Industrial Death Metal | NHL-tulokset
Shredator
28.03.2019 21:51:33

Kommee video. Saksassa jo kukkahattutädit veti herneet nenään, eipä ihme haha.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Perro Stupido
29.03.2019 08:16:14
Rumpusoundi on ihan vitun hyvä tässä uudessa biisissä. Luonnollinen, lämmin, iso. Nam.
JohnJ
29.03.2019 09:56:25
Komea on kyllä video, ja biisin introkin kuulosti lupaavalta, mutta kertsi olikin sitten aika tuhnu. Videon kanssa toimii kyllä yhdessä mutta tuskin tuota biisiä erikseen tulee kovin montaa kertaa pyöräytettyä.
Metal meets the bone!
Decadetroll
29.03.2019 18:38:21
Kyllä tämä antaa uutta toivoa... Liebe ist für alle da ei säväyttänyt millään tavalla, mutta tässäpä olikin komea video ja ihan hieno oli itse biisikin. Lisäkuuntelua vaatii kyllä, mutta ensikosketus oli hyvä.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
kupteri
30.03.2019 01:58:55

Kyllähän noista historiajutuista osan hokas muutenkin, mutta tossa proffan analyysiä jos kiinnostaa:

https://www.loudersound.com/feature … ks-going-on-in-that-rammstein-video
Matoleka
31.03.2019 08:42:04
Kowa!
Keränny melko huikeat katselukerrat (13milj.) vuorokaudessa.
Mä oon katsonut niistä ainakin 5 :)
-säätö ei lopu koskaan
Röntgen-Jeesus
01.04.2019 16:36:24

JohnJ: Videon kanssa toimii kyllä yhdessä mutta tuskin tuota biisiä erikseen tulee kovin montaa kertaa pyöräytettyä.

Tämä pätee omalla kohdallani Rammsteinin viimeisen noin 10 vuoden tuotoksiin.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä.
Torniojaws
01.04.2019 16:48:43

Röntgen-Jeesus: Tämä pätee omalla kohdallani Rammsteinin viimeisen noin 10 vuoden tuotoksiin.

Eli yhteen levyyn + biisiin :D
Vortech Industrial Death Metal | NHL-tulokset
krautio
01.04.2019 21:13:51

Löysin videolta noin 80 pienempää ja isompaa viittausta Saksan historiaan. Osan päättelin itse, osan kaivoin forumeilta ja osan löysi eräs historiaa opiskellut tuttavani. Ihan kaikkiin en (esim. en osannut nimetä patsaita) löytänyt selitystä, mutta pitää katsoa, jos tietoa löytyisi jostain. Saatan laittaa listan tänne jossain vaiheessa.
Hey Ho, Let's Go!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)