Aihe: Vinkki: Torilla halpaa juuri nyt.
1 2 3 4 584 85 86 87 88153 154 155 156 157
Gary the pine
29.10.2018 19:52:35
StaggerLee: Joka ei hinnoittelultaan vain sovi mitenkään tähän ketjuun :)

Niin, ei se ilmainen ole enkä sillä siitä maininnutkaan, tää oli puhdasta täsmämarkkinointia ;-)
Tulin, näin, paskoin housuun.
Jucciz
30.10.2018 00:03:34 (muokattu 30.10.2018 00:04:29)
Gary the pine: Niin, ei se ilmainen ole enkä sillä siitä maininnutkaan, tää oli puhdasta täsmämarkkinointia ;-)

Jos joskus maalaat tämän räkkikehikon mustaksi ...

https://muusikoiden.net/dyn/tori/506425.jpg

... ota siitä valokuva. Haluan nähdä sen!

Vielä kernaammin, jos verhoilet sen samanlaisella levant tolexilla kuin Marshall-nupeissa ja -kaapeissa on. :D
VIPMetal
30.10.2018 07:42:50

Jucciz: Jos joskus maalaat tämän räkkikehikon mustaksi ...

Vielä kernaammin, jos verhoilet sen samanlaisella levant tolexilla kuin Marshall-nupeissa ja -kaapeissa on. :D

Tää Marshall -seinä on kyllä melkonen! =D
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Gary the pine
30.10.2018 10:08:15
Jucciz: Jos joskus maalaat tämän räkkikehikon mustaksi ...

No se oli se alkuperäinen tarkoitus, että marsukaappi-looker siitä tulee, alakaapista ne mitatkin otin sillä fiiliksellä. On vaan taas yks niistä jutuista mitkä on pikkusen vaiheessa...
Tulin, näin, paskoin housuun.
BugBadWolf
01.11.2018 20:36:28
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1408079/fb

Ainakin vielä halpa. Ja tehän sen päätätte, kuinka kauan ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Icy-Sun
01.11.2018 21:09:36
BugBadWolf: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1408079/fb

No ei tuo osta heti-hintakaan aivan överi ole. :D Ihan mielenkiintoinen konsepti myydä mnetissä huutokaupalla.
BugBadWolf
01.11.2018 21:11:30
Icy-Sun: ...Ihan mielenkiintoinen konsepti myydä mnetissä huutokaupalla.

Teen eläinkokeita mnetin ostajilla nyt ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
01.11.2018 21:33:58
BugBadWolf: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1408079/fb

Näistä huutokaupoista nousi joskus kauhea parku. Jotenkin oli (ainakin silloin) kait sääntöjen vastaisia (olevinaan).

Ei sillä, että meikäläistä haittaisi mitenkään. Päinvastoin - tuo on minusta hyvä tyyli ja toivotaan, ettei tällä kertaa ala turha valittaminen. Olen itsekin meinannut joskus laittaa samalla tavalla...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Lifelover
01.11.2018 21:48:33
Laulava Kylätohtori: Näistä huutokaupoista nousi joskus kauhea parku. Jotenkin oli (ainakin silloin) kait sääntöjen vastaisia (olevinaan).

Ei sillä, että meikäläistä haittaisi mitenkään. Päinvastoin - tuo on minusta hyvä tyyli ja toivotaan, ettei tällä kertaa ala turha valittaminen. Olen itsekin meinannut joskus laittaa samalla tavalla...

Kun tori uudistui niin myynti-ilmoituksissa hinta muutettiin pakolliseksi eliminoimaan turhaa veivaamista koska tavara liikkuu muutenkin hitaasti.

Mutta jos tarjoukset laitetaan juuri kommenttiosioon selkeästi kaikkien nähtäville niin voihan se toimiakin... joskus muinoin nähty kyllä sellaisiakin huutoilmoituksia torilla jossa tarjoukset jäävät myyjän tietoon. En kyllä sellaisiin lähtis mukaan...

Toisaalta voihan tossakin laittaa kaverit nostattamaan hintaa... :D
No love for killer babies
hallu
01.11.2018 21:49:37
Laulava Kylätohtori: Näistä huutokaupoista nousi joskus kauhea parku. Jotenkin oli (ainakin silloin) kait sääntöjen vastaisia (olevinaan).

Mikä parku? eikö "myydään tarjousten perusteella" tarkoita vähän samaa asiaa, mutta ei vain yhtä tarkasti määriteltynä. Mun mielestä tuo on ihan streitti tapa hoitaa myynti.
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
hallu
01.11.2018 21:55:35
Lifelover: Kun tori uudistui niin myynti-ilmoituksissa hinta muutettiin pakolliseksi eliminoimaan turhaa veivaamista koska tavara liikkuu muutenkin hitaasti.

Mutta jos tarjoukset laitetaan juuri kommenttiosioon selkeästi kaikkien nähtäville niin voihan se toimiakin... joskus muinoin nähty kyllä sellaisiakin huutoilmoituksia torilla jossa tarjoukset jäävät myyjän tietoon. En kyllä sellaisiin lähtis mukaan...

No hintakenttäänhän voi laittaa tuon "osta heti" hinnan ja kommenttikentässä voidaan käydä tarjouskilpailu jos joku ei halua "ostaa heti". Jos kaverit "nostattaa" hintaa, niin ne kaverit joutuu helposti myös ostamaan sen kamppeen :-) . En usko, että jengiä voi "yllyttää" maksamaan "ylihintaa". Porukat tuntuu olevan sen verran hintatietoista, että loppuu tarjoukset lyhyeen jos ei ala järkihinnalla irtoamaan. Ei tommonen Laney mikään kuparipannu sentään ole :-D .
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
VIPMetal
01.11.2018 21:56:32 (muokattu 01.11.2018 21:58:54)

Lifelover: Kun tori uudistui niin myynti-ilmoituksissa hinta muutettiin pakolliseksi eliminoimaan turhaa veivaamista koska tavara liikkuu muutenkin hitaasti.

Kiva, jos ei saa kaverilta rahaa. =D Eli toimii! Plussa huutokaupalle.

Kauheesti yritän miettiä jotain käyttöä Laneylle...
Laulava Kylätohtori
01.11.2018 21:59:09
En enää muista, mistä ne mielet varsinaisesti pahoitettiin, mutta Huutonettiinhän huutokaupat silloin oltiin lähettämässä.

Itse olen ilman muuta tämän kannalla, enkä ymmärrä, miten se voi ketään haitata.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
VIPMetal
01.11.2018 22:02:09

Laulava Kylätohtori: En enää muista, mistä ne mielet varsinaisesti pahoitettiin, mutta Huutonettiinhän huutokaupat silloin oltiin lähettämässä.

Itse olen ilman muuta tämän kannalla, enkä ymmärrä, miten se voi ketään haitata.

Tää on todellaki mnetin tulevaisuus. Itekki saattaisin huutaa jotain, vaikkei tarvetta ole.
BugBadWolf
01.11.2018 22:46:24
Tarkistin säännöt ennen ilmoituksen laittamista, eikä mikään niissä viitannut - ei edes vihjannut - huutokauppaan millään lailla. Ainoastaan kiellettiin myymästä samaa tuotetta huuto.netissä tms.

Pitäisi siis olla ihan ok. Mutta eiköhän tästä ole jo kantelunappi pauhannut, koska puheeksi tuli. Näemme siis lähipäivinä, mikä se ylläpidon kanta asiaan on.
Antsa Lipsanen
01.11.2018 23:18:54
BugBadWolf: Tarkistin säännöt ennen ilmoituksen laittamista, eikä mikään niissä viitannut - ei edes vihjannut - huutokauppaan millään lailla. Ainoastaan kiellettiin myymästä samaa tuotetta huuto.netissä tms.

Pitäisi siis olla ihan ok. Mutta eiköhän tästä ole jo kantelunappi pauhannut, koska puheeksi tuli. Näemme siis lähipäivinä, mikä se ylläpidon kanta asiaan on.

Mielestäni turhaa painella kantelunappia, tuohan on sangen mielenkiintoinen idea kokeilla muuten hiljaisen kaupankäyntitilanteen aktivoimista. Kommenttikentässä tapahtuva tarjousten esittäminen on läpinäkyvää, eikä sen pitäisi aiheuttaa parranpärinää kun minimimyyntihinta on selkeästi mainittu ja kaupankäynnin loppuhetkikin kerrottu. Siihen saanee kuitenkin varautua, että viikonloppujen jälkeen tulee tarjousten perumisia, kun "ostajilla" höyryt päästä haihtuu:) Seuraan kiinnostuneena tilanteen kehitystä.
Laulava Kylätohtori
01.11.2018 23:27:07 (muokattu 01.11.2018 23:27:36)
Antsa Lipsanen: Mielestäni turhaa painella kantelunappia, tuohan on sangen mielenkiintoinen idea kokeilla muuten hiljaisen kaupankäyntitilanteen aktivoimista. Kommenttikentässä tapahtuva tarjousten esittäminen on läpinäkyvää, eikä sen pitäisi aiheuttaa parranpärinää kun minimimyyntihinta on selkeästi mainittu ja kaupankäynnin loppuhetkikin kerrottu. Siihen saanee kuitenkin varautua, että viikonloppujen jälkeen tulee tarjousten perumisia, kun "ostajilla" höyryt päästä haihtuu:) Seuraan kiinnostuneena tilanteen kehitystä.

Koko kantelunapin saisi mielestäni poistaa.

Mutta onhan tuossa huutokaupassa se vaara, että itselle jää käteen jotain tarpeetonta, kun kukaan muu ei ymmärrä huutaa omaa tarjousta enemmän, vaikka itse vähän salaa laskee sen varaan. No kyllä jonu siitä varmasti vielä enemmän maksaa. Jos nyt vaikka huudan, kun on vielä niin halpakin. :D
Snapo
02.11.2018 07:55:11
Se vähäinen tulevaisuus mitä m.netillä on niin hyvä pistää päätä ulos pierunhajuisesta luolasta ja suhtautua avoimin mielin lähes kaikkeen kaupanedistämiseen.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
darrell
02.11.2018 10:58:37
Laulava Kylätohtori: Koko kantelunapin saisi mielestäni poistaa.

Kyllä se on hyvä olla piraattituoteiden ja ilmiselvästi huijausten/varastettujen kamojen ilmoittamiseen ylläpidolle mahdollisimman nopeasti.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)