Aihe: Exodus ja Testament @ Provinssi
1 2
Ben_D
21.06.2004 15:24:42

Olipas uskomattoman kovia keikkoja. Kyllä vanhassa on vara parempi sanon minä. Chuck Billyn ääni on edelleen täyttä timanttia; oli karvat pystyssä kun Testament soitti vanhoja klassikkobiisejään. Tapasin vielä kaupanpäälle Exoduksen Rick Hunoltin perjantaiyönä. Joo-o, matkamuistona on taas krapula (3 päivää tuli kupitettua) ja kädet täynnä haavoja/ruhjeita Exoduksen keikalta.
Super-Jari
21.06.2004 15:26:55
Tekivätkö mitään erityistä, siis sen ohella että soittivat Suomessa?

Onko Chuck niin iso miltä se kuvissa näyttää?
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ben_D
21.06.2004 15:30:53

Tekivätkö mitään erityistä, siis sen ohella että soittivat Suomessa?

Onko Chuck niin iso miltä se kuvissa näyttää?

Ei niiden tarvi tehdä mitään muuta kun soittaa. Musiikki puhuu puolestaan. On ne vaan ammattimiehiä ja Chuck on just niin helvetin iso, miltä se kuvissa näyttää. Exoduksen soittaminen Suomessa on harvinaisempi juttu, mutta Testamenthan käväs viimeksi Suomessa Gathering levyn tiimoilta 2000.
Weke
21.06.2004 15:34:23
Ei kellään sattus olemaan settilistoja noista keikoista?

Tais olla Exoduksen keikalla kova pitti jos on kädet ihan kakkana. =D
vamos
gheisari
21.06.2004 15:34:45
Hienoja keikkoja molemmat!

Testamentin aikana alkoi olemaan itseltä veto lopussa, mutta tuli kuitenkin ihan hyvin rokkailtua.
Ben_D
21.06.2004 15:38:36 (muokattu 21.06.2004 15:39:04)

Hienoja keikkoja molemmat!

Testamentin aikana alkoi olemaan itseltä veto lopussa, mutta tuli kuitenkin ihan hyvin rokkailtua.

Pahin virhe on festareilla lopettaa juominen ja päästää itsensä siihen kuntoon, että on veto pois.

Exoduksen aikana eturivissä ei ollut jaossa kun makuupaikkoja. Törmäsin siellä ainakin Nailgunnerin poikiin.
SusaN
21.06.2004 17:30:18
Exoduksesta en muista paljoakaan alkoholin takia, mutta Testament vetikin sitten helvetin hyvän keikan, oli mukava kattella:)
Paskakin hevi on aina parempaa kun Justin
kkeppana
21.06.2004 17:35:52
Olin pelipaikalla vaan perjantai-illan, joten TESTAMENTia en nähny, mutta jukopliuta että oli EXODUS kovassa vedossa! Vitun hyvä keikka oli!
All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far.
Vimpo
21.06.2004 17:52:34

Haha, Chuck Billyn koosta sai muuten hyvän kuvan sillon kun se yks kotimainen sankari kiipesi lavalle heilumaan. Oli kyllä kova keikka siitäkin huolimatta, että soundit oli ainakin lavan edessä aivan hirveät ja Eric Peterson puuttui rivistöistä.

Exodusta en vaivautunut katsomaan, kun Mokoma samana iltana vei niin totaalisesti mehut.
Incarnation
21.06.2004 18:55:19
Testamentin settlista kehiin!!
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Ben_D
21.06.2004 19:07:28 (muokattu 21.06.2004 19:19:34)

Testamentin settlista kehiin!!

Mitä sä sillä teet? Siellä varmaan on joku kynän ja paperin kanssa kirjottelemassa settilistoja. Ihan kun ei olis muuta tekemistä keikan aikana.

Tässä on heidän settilistansa maaliskuun keikalta New Jerseysta. Provinssin setti oli hyvin samansuuntainen:

D.N.R. (Do Not Resuscitate)
Down For Life
Low
Eerie Inhabitants
Practice What You Preach
The Haunting
Electric Crown
Three Days In Darkness
True Believer
Into The Pit
Over The Wall
Disciples Of The Watch
Deathrace King
21.06.2004 19:35:49

Aivan käsittämättömän kovia keikkoja! Vitti, kunnon moshpitti pystyssä varsinkin Exoduksen aikana. Varmasti menee molemmat meikän top5 listalle ja on sitä kuitenkin useampia satoja keikkoja tullut nähtyä.

Nyt koskee vissiin joka solua kropassa, kun tuli "hiukan" riehuttua. Onnistuin Testamentin aikana miltei kiipeämään lavalle Over The Wallin aikana, kun Chuck itse kehoitti yrittämään moista ;) Kehut tuli järkkäreiltä hyvästä yrityksestä, heh. Oli muuten ihme jätkä kuka siellä riehui, kun ei uskaltanut daivata, vaikka sehän siinä oli tietenkin idena.

Kaveri kävi ennen Exoduksen keikkaa juttelemassa niiden äijien kanssa, ja vei ne kattomaan Mokomaa. Tykkäsivät kuulemma. Sit ne väitti että Steve Vai olis soittomassa toista kitaraa, mut eipä tainnut olla. Ilmeisesti kitarateknikko soitti lavan takaa. Oli muuten Testamentilla aika hemmetin näyttävän näköinen lavashow, ja soittivat ihan saatanan hyvin, nyt voi kuolla hymyillen :)

Hypocrisy ja Meshuggah vetivät myös hemmetin kovat vedot.
Beniä tuli nähtyä ja mukavalta ukolta vaikutti, Cheers :)
Thrash and mosh 'till death!
J.Newkid
21.06.2004 19:38:57

Mulla on se Testamentin settilista tuolla pöydällä, mutta emmä jaksa sitä kirjotella tänne.. Exodus oli kovempi ku Testament, koska ei yhellä skeballa vedetä Testamenttiä vaikka se pasisti oliki vitun kova !
Eturivissä olin kummassakin ja pääsin vielä Gary Holtinkaa kuvaan !! se oli mageeta. Kauhea krapula ja kuume seuraus kolmen päivän dokaamisesta
____Dave Lombardo___ Kovin
Ben_D
21.06.2004 19:45:18 (muokattu 21.06.2004 19:46:56)

Mulla on se Testamentin settilista tuolla pöydällä, mutta emmä jaksa sitä kirjotella tänne.. Exodus oli kovempi ku Testament, koska ei yhellä skeballa vedetä Testamenttiä vaikka se pasisti oliki vitun kova !
Eturivissä olin kummassakin ja pääsin vielä Gary Holtinkaa kuvaan !! se oli mageeta. Kauhea krapula ja kuume seuraus kolmen päivän dokaamisesta

Olen samaa mieltä, että Testamentilla miinusta tuli toisen kitaristin puuttumisesta. No, hieno hommahan se on, että saadaan tänne Härmään vanhoja setiä vielä heilumaan.

Beniä tuli nähtyä ja mukavalta ukolta vaikutti, Cheers :)

Juu hyvät juttutuokiot ja ryyppysessiot oli. Tosin Pickup bändin basistin kanssa oli jutut aika vähissä tietystä syystä ;)
Deeku
21.06.2004 19:48:44
Näin molemmat Sweden Rockissa ja kyllä saatanan kovia olivat molemmat. Luin jostain, että Steve Smythin piti tulla paikkaamaan Ericiä, mutta näin ei sitten ilmeisesti ollut vai?
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Ben_D
21.06.2004 19:52:55

Näin molemmat Sweden Rockissa ja kyllä saatanan kovia olivat molemmat. Luin jostain, että Steve Smythin piti tulla paikkaamaan Ericiä, mutta näin ei sitten ilmeisesti ollut vai?

Niin luin minäkin, mutta eipä miestä näkynyt.
Deathrace King
21.06.2004 20:20:21

Olen samaa mieltä, että Testamentilla miinusta tuli toisen kitaristin puuttumisesta.

Meikäläistä tuo ei häirinnyt jostain syystä juuri lainkaan. Soundit olivat hyvät(vaikkakin tosi hiljaisella) ja meininki kohdillaan bändillä. Ei sitä voi edes uskoa miten kovia soittajia bändistä löytyy, jokaikinen! En myöskään lähtisi äijien kanssa heti riitaa haastamaan, sellaisia mörssäreitä kun ovat, varsinkin Chuck ;)

Juu hyvät juttutuokiot ja ryyppysessiot oli. Tosin Pickup bändin basistin kanssa oli jutut aika vähissä tietystä syystä ;)

Antti tuppas tuota viinaa hiukan kiskomaan, koko ajan pullo kourassa, heh. Taisi mieheltä kuitenkin jäädä Testament näkemättä, eli ei ihan putkeen.. Yks meidän leirin kavereista missas koko lauantain, kun makas teltassa tajuttomana iltaan asti. Eli viinanjuonti on kuin onkin taitolaji, ja itse onnistuin siinä tällä kertaa ;)
Thrash and mosh 'till death!
lapio
21.06.2004 22:16:53

Olen samaa mieltä, että Testamentilla miinusta tuli toisen kitaristin puuttumisesta. No, hieno hommahan se on, että saadaan tänne Härmään vanhoja setiä vielä heilumaan.

Swedurockissa toista kitaraa taisi Testamentissa soittaa Halfordin soolobändistä tuttu Mike Chlasciak.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Ben_D
21.06.2004 22:25:45

Swedurockissa toista kitaraa taisi Testamentissa soittaa Halfordin soolobändistä tuttu Mike Chlasciak.

Nyt se soitti sitä ainutta kitaraa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)