tjj2000 01.10.2018 19:32:22 | |
---|
Mitenkäs roots 536 saa download moodiin ilman tunnusta tuonne? Vaiko olenko siis vain tumpelo? Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
apenaattori 01.10.2018 19:36:24 (muokattu 01.10.2018 19:42:49) | |
---|
tjj2000: Mitenkäs roots 536 saa download moodiin ilman tunnusta tuonne? Vaiko olenko siis vain tumpelo? Nyt on vähän teknisiä ongelmia ilmoilla, koitan säätää kuntoon. E: Noniin, nyt on tausta tutussa ja turvallisessa maihinnousussa ja homma toimii. |
apenaattori 12.10.2018 18:22:42 | |
---|
Sattuiko kukaan tunnistamaan mistä Robben Ford -veisusta tausta on? Olisi kiinnostavaa käydä tutkimassa mitä maestro itse on vedellyt varsinkin tuohon loppupuolen kikkailuun. |
Kuha 12.10.2018 19:41:35 | |
---|
apenaattori: Sattuiko kukaan tunnistamaan mistä Robben Ford -veisusta tausta on? Olisi kiinnostavaa käydä tutkimassa mitä maestro itse on vedellyt varsinkin tuohon loppupuolen kikkailuun. Kuulostaa aika lailla When I Leave Here -biisiltä: https://www.youtube.com/watch?v=IV5ccAmjUMU Old Fenders never die |
apenaattori 12.10.2018 21:45:39 | |
---|
|
Kuha 14.10.2018 22:44:09 | |
---|
Sielon uutta. Old Fenders never die |
krk 15.10.2018 08:12:58 | |
---|
Onnittelut Kuhalle! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
WanhaWetäjä 15.10.2018 10:21:13 | |
---|
Pahoittelut äänestyksen unohtamisesta, tulokseen sillä ei ollut vaikutusta, onnittelut Kuhalle. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
stratomaster 20.10.2018 11:08:08 | |
---|
krk: Arvaus: stratomasterilla Mojon keskiasento? Hyvät korvat sulla! ;-) |
krk 21.10.2018 19:57:06 | |
---|
stratomaster: Hyvät korvat sulla! ;-) :) toi on vaan niin hieno soundi että täytyy tässä vielä joskus tommonen Mojokin laittaa... Unicornin keskiasento on sinne päin mutta ei kuitenkaan toi. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Kuha 21.10.2018 21:02:16 | |
---|
Skaban pisteet: stratomaster: 11p krk: 8p WanhaWetäjä: 5p Onnea kaikille ja Stratomasterin työt. Old Fenders never die |
krk 21.10.2018 21:02:37 | |
---|
Onnittelut Kuhalle! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Jep, Kuhahan tän harjasi. Katselen taustaa, mutta menee huomiseen. |
stratomaster 22.10.2018 20:18:39 | |
---|
Skaba 538 avattu. |
WanhaWetäjä 03.11.2018 15:34:58 (muokattu 03.11.2018 15:35:42) | |
---|
blaekie: WanhaWetäjä: Hyviä yksittäisiä teknisiä juttuja, mutta muutoin hitusen vaisu läpisoitto. Tältä herralta on kuultu huomattavasti parempaa. Nyt ei tainnut keskittyminen olla kohdallaan, miksi ei ? Hyvä kysymys. Oisko osasyynä se että en pääse juuri koskaan sisälle tuohon ns tyylinmukasuuteen joka tuntuu olevan (lievästi karrikoiden) rajattua lähinnä pentatoniseen harmoniaan (jota toki oli mukana) ja rupiseen tulkintaan, joskus jopa hieman epätarkkaan rytmiseen esittämiseen joita multa ei ihan tarpeeksi löydy kun ne eivät ole mun soitossa olleet koskaan johtoajatuksena. Kukin vetää tavallaan ja aina ei voi onnistua, kiva näitä on silti soitella. No joo,nyt kun tuon oman huitaisun kuuntelin niin melko päämärätön läpijuoksu se oli mutta sellasiahan spontaanit vedot varsinkin pienessä sievässä tuppaavat usein olemaan. Ja kun eihän mulla ole mitään ko alueeseen sopivia G tai F reliikki/vintage-vermeitäkään, vain Yamaha Sg ja Logicin plugarit joten tää peli on hävitty oikeastaan jo ennen kuin se on alkanutkaan ;-) Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Jarkre 03.11.2018 18:21:20 | |
---|
WanhaWetäjä: blaekie:
Hyvä kysymys. Oisko osasyynä se että en pääse juuri koskaan sisälle tuohon ns tyylinmukasuuteen joka tuntuu olevan (lievästi karrikoiden) rajattua lähinnä pentatoniseen harmoniaan (jota toki oli mukana) ja rupiseen tulkintaan, joskus jopa hieman epätarkkaan rytmiseen esittämiseen joita multa ei ihan tarpeeksi löydy kun ne eivät ole mun soitossa olleet koskaan johtoajatuksena. Kukin vetää tavallaan ja aina ei voi onnistua, kiva näitä on silti soitella. No joo,nyt kun tuon oman huitaisun kuuntelin niin melko päämärätön läpijuoksu se oli mutta sellasiahan spontaanit vedot varsinkin pienessä sievässä tuppaavat usein olemaan. Ja kun eihän mulla ole mitään ko alueeseen sopivia G tai F reliikki/vintage-vermeitäkään, vain Yamaha Sg ja Logicin plugarit joten tää peli on hävitty oikeastaan jo ennen kuin se on alkanutkaan ;-) Turha näistä on provosoitua koska kyseisen henkilön tarkoituksena on sanavalinnoista päätellen juuri provosointi. Pisteytys kannattaa jättää luokkaan "hälläväliä" tai "kaveripisteet". |
blaekie 03.11.2018 19:51:26 | |
---|
Jarkre: Turha näistä on provosoitua koska kyseisen henkilön tarkoituksena on sanavalinnoista päätellen juuri provosointi. Pisteytys kannattaa jättää luokkaan "hälläväliä" tai "kaveripisteet". Vai että provosointi. Heh, heh. Kaikki vedot kuunneltu, kuten kuuntelen aina ja juurikin jäi mielikuvaksi nuo asiat mitä mainitsin. Esim WW:llä on täällä ja sooloskaboissa ollut useinkin mahtivetoja, mutta jos veto ei ole hyvä, ei sitä kannata sokerilla kuorruttaa. Jos näitä "ulkopuolisia" kommentteja ei haluta, laittakaa sääntöihin kielto. Itseklin olisin varmaan ollut tuossa pisteettömien joukossa , jos olisin osallistunut. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Jarkre 03.11.2018 20:03:46 | |
---|
blaekie: Vai että provosointi. Heh, heh. Kaikki vedot kuunneltu, kuten kuuntelen aina ja juurikin jäi mielikuvaksi nuo asiat mitä mainitsin. Esim WW:llä on täällä ja sooloskaboissa ollut useinkin mahtivetoja, mutta jos veto ei ole hyvä, ei sitä kannata sokerilla kuorruttaa. Jos näitä "ulkopuolisia" kommentteja ei haluta, laittakaa sääntöihin kielto. Itseklin olisin varmaan ollut tuossa pisteettömien joukossa , jos olisin osallistunut. Tulit kuitenkin tänne "keskustelua Roots-skabasta" osiolle tarkistamaan jotain vaikka et osallistunut skabaan. Ehkä tarkistamaan sitä onko porukka ehkä provosoitunut. Aika läpinäkyvää. |
blaekie 03.11.2018 20:13:24 | |
---|
Jarkre: Tulit kuitenkin tänne "keskustelua Roots-skabasta" osiolle tarkistamaan jotain vaikka et osallistunut skabaan. Ehkä tarkistamaan sitä onko porukka ehkä provosoitunut. Aika läpinäkyvää. Juurikin näin, mutta ihan eri syystä. Koska jos oikeat kommentit soitosta antaa, aina joku ei vaan tykkää, ja tulin perustelemaan valintojani. En ollut väärässä. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
MadMatt 03.11.2018 20:20:13 | |
---|
Mitäs provoa tuossa arvostelussa nyt muka on... Ihan asia kommenttia blaekieltä. Blaekie on vanha päällikkö-tason rootsmies joka soittaa hyvänä päivänään pallinaamatkin suohon :) |