Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 512 13 14 15 1667 68 69 70 71
Juha86
20.06.2004 17:24:09
Apulannan miehistön kans on päässyt montakin kertaa jutteleen keikkojen jälkeen. Samoin The 69 Eyesin. Eilen provinssissa HIMin keikan jälkeen Technicolourin kitaristi Gary ja Negativen rumpali kävelivät kadulla ohi, mutta herroilla tuntui olevan kiire jonnekin niin enpä sitten juossut perään häiritsemään..
~totuus ei pala tulessakaan~
leka
20.06.2004 17:43:14
iiiiiiikkk!!!!

mä koskin siihen hivesin laulusolistiin!!! olenko nyt kuuluisa?
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
Dunga
20.06.2004 18:00:28
iiiiiiikkk!!!!

mä koskin siihen hivesin laulusolistiin!!! olenko nyt kuuluisa?

Jos koskit Pellen pyllyyn niin olet.
Koittivat heittää mua jollain muusinuijalla... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Jucciz
21.06.2004 11:23:47
Hyvin satunnaisessa järjestyksessä:

Bill Bruford (ja koko Earthworks-yhtye)
Nguyên Lê
Maarit ja Sami Hurmerinta
YUP
Jean-Luc Ponty
U-Street All Stars
Pave Maijanen
Micke Björklöf & Blue Strip
Samuli Edelmann
Neljä Ruusua
Lauluyhtye Rajaton
Don Byron
Kirka
Bill Öhrström Blues Band
Jukka Perko
Sami Saari
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
Machine Men
Zero Charisma
Tuomo Dahlblom Trio
Ilkka Rantamäki
Jukka Tolonen
Pepe Ahlqvist & Dave Lindholm
Zen Café
J. Karjalainen Electric Sauna
Susi Hyldgaard
Aki Sirkesalo & Lemmen Jättiläiset.
Virve Rosti Freeman ja Menneisyyden Vangit
HBTB
Maija Vilkkumaa
Breadmachine
Steel Pan Lovers
Pepa Päivinen Trio
Joachim Kühn Trio
Mino Cinelu
Quartet Coyote
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit
Änglaspel
Rigmor Gustafsson Quintet
Anders Widmark Trio
Nnenna Freelon

Ja muutamia muitakin.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Epämuusikko
21.06.2004 12:05:32
Bill Bruford (ja koko Earthworks-yhtye)
Jean-Luc Ponty
Maija Vilkkumaa

K-A-D-E!
Svengi on vain tehokeino
Aerodactev
21.06.2004 12:56:33 (muokattu 21.06.2004 12:57:19)
Soitin kohtalaisen pitkän (ei pila)puhelun Roman Schatzille.

EDIT: Ja se perkele on muusikko, kuunnelkaa vaikka Das ist Deutschlandin alkumusa!
Long = progressive = good
MrQ
21.06.2004 14:32:29
Joe Satriani - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin Surfing With the Alienin kanteen ja kättelyn päälle.
Steve Vai - Mannerheimintien Free Record Shopissa, sain nimmarin The 7th Songin kanteen.

Pakko todeta että nimmareiden vonkaaminen on mun mielestä niin vitun ankeata....

Vaikka ois kuinka iso stara, niin jos se ehdottomasti haluaa antaa mulle nimikirjoituksensa ja oikein kauniisti suorastaan vaatii, niin saatanhan silloin kolleegaa ilahduttaa vastaanottamalla moisen, mutta vain maksusta.

Mitä helvetin hohtoa fanittaa jotain? Hyi saatana ja vielä kerran hyi.
MrQ
21.06.2004 15:09:32
Itse mieluummin vaikka kättelisin ja vaihtaisin sanan tai pari arvostamani ihmisen kanssa. Tällöin olisi edes silmäkontakti. Tai sitten en tekisi mitään, koska jos olisin hänen saappaissaan, niin varmasti kokisin moisen ylistämisen häiritseväksi.

Vitut mitään ylistämistä.... "mitä Maynard? Lähe äijä jammaa puistoon, meil on bissee ja pilvee..."
NHR
21.06.2004 15:22:01

Pakko todeta että nimmareiden vonkaaminen on mun mielestä niin vitun ankeata....

Onhan se, hyvä sanoa, kun en ole kans koskaan tullut nimmarien keräilyä harrastaneeksi. ;)

Tuli silti nimmareista mieleen yks hauska tapaus vuosien takaa. Meidän silloinen rumpali kävi jonkun keikan jälkeen pyytämässä Deep Turtlen (huom! ei siis sentään Purplen;) pojilta nimmarit muistaakseni Vomitsprinkler-levyn kanteen. "Voi vittu!" oli Pena sanonut ja kirjoittanut tikkukirjaimilla ja tavuviivalla nimensä: PENT-TI. Pientä piruilua kai puolin ja toisin, kun kuitenkin tuttuja tai ainakin puolituttuja keskenään kai olivat, samoja kouluja käyty ja silleen.

Itse en sen paremmin näitä Turtlesejakaan tunne, vaikka basisti oli kai samassa lukiossa samaan aikaan. Mutta hyvää musiikkia tekivät/tekevät kuitenkin.
juuso a
21.06.2004 15:34:29

jarkko martikainen - tutkiskeli levykaupassa ihan vieressä levjä. jostain syystä en osannut sanoa yhtäkkiä mitään. oli siellä se toinen kitaristikin..

mikko kuustonen - nimmari on vieläkin tallessa vaikka se on vuodelta yksjakaks.

andy mccoy - oli vaimonsa angelan kanssa paikallisessa baarissa esiintymässä. lähinnä ihmetytti että miten se tällaiseen tuppukylään on eksynyt.

janne joutsenniemi - kävi koululla kertoilemassa uuden levyn tekoprosessista.
Elämä on kivaa, jippii!!!
Esko Deel
21.06.2004 17:49:38
Ai niin, unohdin että olen ollut Neville Brothersien kanssa jammaamassa Järvenpään puistobluesissa. Jihaa!

Kuten myös minä. Soittelin bassoa No Explanationissa muutaman vuoden.
...
NORTON
21.06.2004 20:20:17

Pakko myöntää, että Ville Leinosen ja Röyhkän nimmarit on tullut otettua, koska ne on melkeistä ainoat artistit Suomessa, joita voin ihan todella arvostaa.
Anteeksi!
Jaristoteles
21.06.2004 20:24:57
A. W. Yrjänän ja Kauko Röyhkän yhteishaastattelin Runorockromaani -kiertueen aikana Oulussa.

Nylon Beatin hihitteet nauhin myös haastattelun muotoon joskus 2000-luvun vaihteissa.

Tik Takin tyttösiä haastattelin pukuhuoneessansa.

Hynynen, Hongisto ja Sinkkonen kirjoittivat nimmarit perseeseeni Tomusta ja tuhkasta -levyn aikaisella kiertueella Oulussa. Viime kesänä ylistin Hongiston kanssa Kumikamelia Oulun Nelivetosessa Rotuaari Piknikin keikan jälkeen.

Timo Rautiainen käski mun lähteä kotiin ja lopettaa juominen samassa tilaisuudessa.

YUP:n Hyyryisen kera ja ex-Aknestikin Maakon kanssa eksyin Nelivetoiseen myöskin. Tämä tapahtui YUP:n keikan jälkimainingeissa.

Haapavedella rallatessani Jarkko Martikainen piirsi minusta karikatyyrin Varjoleikkejä-singlen sisäkanteen.

Viime viikonloppuna hengailin Soulstabin hölmöläisten ja Valtavan ja Teräsbetonin yätkien kanssa.

Kikka on halannut minua ja kirjoittanut nimmarin levyynsä.

"Kun taivas repeää" - Pablo soitti minulle kerran vahingossa puhelimella.

Äsken kävin vessassa juttelemassa peilikuvalleni.

Kaikki tapaamiset ovat tähän mennessä olleet riemusta ratkenneita tilanteita.
Naama ei mahdu päähän!
Mr.Babbit
22.06.2004 09:42:47
Molen myös tavannut Gimmelin tytöt 'takahuoneessa ennen keikkaa'. Piti ruinata haastattelua. Onneksi ei saatu, se pari minuuttia samassa huoneessa niitten kiljuvien tsubujen kanssa oli liikaa.
(-saako haastatella -kysy meidän kiertuemanagerilta - jaa, onko se täällä paikalla, minkä näkönen se on? - se on tosi hyvännäkönen, se on salosta kotoisin! -O.K.)
KantriKatri
22.06.2004 10:26:17

Kuten myös minä. Soittelin bassoa No Explanationissa muutaman vuoden.

hehe, ollaankin sitten tuttuja:-)
Cat Lee & Co. Kanneltalossa 30.9.Klo.19.00.Sinne siis!!!Liput lippupalvelusta tai minulta:-)
kärsä
22.06.2004 10:27:54

Mulle ne kirjoittivat nimensä kitaraani.

Me too, vaikka ovet suljettiinkin hetkeksi, mutta kärsivällinen odottelu auttoi. Joo, nyt pitää ostaa uusi kitara soittelua varten. Heh.
Life is a bummer baby.
Capu
23.06.2004 05:57:24
B.B Kingin kanssa ollut samalla lavalla

Pepe ja Hector on molemmat tuttuja, käyneet ryyppäämässä katinkullassa meijän mökissä lähes joka vuos.

Kaverini soittaa indikassa vai mikä se ny o.

Melrosen kundejen kanssa tullut juttuun

en muista kaikkii..
Esko Deel
23.06.2004 09:59:37
hehe, ollaankin sitten tuttuja:-)

Sovitaan niin, heh. Ronikin kävi kesällä Suomessa, oli jännä nähdä miestä pitkästä aikaa.
...
leather rebel
23.06.2004 11:24:41
Mä kättelin Steve Vaita ja Joe Satriania perjantaina. Tunsin itseni ihan teinitytöksi.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)