Aihe: Metallica
1 2 3 4 526 27 28 29 30146 147 148 149 150
Röntgen-Jeesus
10.10.2018 17:26:55

Vessajono: King Crimsonin keikalla oli jotenkin ihanalla tavalla hämmentävää kun joku känninen idiootti ei koko ajan mölissyt korvan juuressa tai laulanut kaikkia biisejä pienen noonin verran pielessä. Parille kaverille oli kuulemma niiden Tukholman keikalla tultu jo vähän biisien välissä mussuttamaan kun olivat olleet laivareissun jäljiltä vähän liian äänekkäissä tunnelmissa.

Hämmentävää oli King Crimsonin keikalla Amsterdamissa kun nautti paikallisia luonnontuotteita ennen keikkaa ja välitauolla. Ainoastaan eka näkemäni Metallican keikka pääsee samalle tasolle. Täydellisyyttä. Elämälle kiitos.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä.
Tympee Huttunen
10.10.2018 17:28:44
Itse vedin matkalla keikalle muutaman lonkeron ja sisälle vein taskumatin täynnä jägeriä. Sitä sai nautittua pitkin keikkaa koko ajan sopivassa humalassa. Se on taitolaji se.
Tympee Huttunen
11.10.2018 08:21:37
varpio: Onko Metallica muka sinusta niin paska ettei sitä pysty kuuntelemaan selvin päin? Kyllä ei minusta ole.

Lähes kaikki rock'n'roll on pienessä maistissa parempaa.
Ojankaivaja
17.10.2018 18:55:47
Kohta tulee toi boksi niin Justicee vähä livenä:

Metallica: Dyers Eve (Los Angeles, CA - March 5, 2004): https://www.youtube.com/watch?v=rqAGHsZomn8

Metallica: Harvester of Sorrow (Newark, DE - August 7, 1989): https://www.youtube.com/watch?v=RT002KJMxrM
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Jucciz
18.10.2018 01:16:29 (muokattu 18.10.2018 01:17:18)
Ojankaivaja: Metallica: Harvester of Sorrow (Newark, DE - August 7, 1989): https://www.youtube.com/watch?v=RT002KJMxrM

Haha! Miten tuo biisin käyntiinlasku liittyi itse biisin tempoon, vai tarkoituksellako Lasse laskee pisteellisiä kahdeksasosia muulle bändille? :D
Ruutukunkku
18.10.2018 10:30:58
Jucciz: Haha! Miten tuo biisin käyntiinlasku liittyi itse biisin tempoon, vai tarkoituksellako Lasse laskee pisteellisiä kahdeksasosia muulle bändille? :D

Ihan mukavasti lähti kuitenkin biisi käyntiin, joten asiasta kiinnostuneita lisäksesi: 0kpl.
You are number six
Megakorkko
19.10.2018 17:04:03
Ruutukunkku: Ihan mukavasti lähti kuitenkin biisi käyntiin, joten asiasta kiinnostuneita lisäksesi: 0kpl.

Nokkelalle pojalle painoin varoitusta. Ensi kerralla sitten jotain sisältöä viestiin, kiitos.
Ojankaivaja
19.10.2018 17:38:19
Megakorkko: Nokkelalle pojalle painoin varoitusta. Ensi kerralla sitten jotain sisältöä viestiin, kiitos.

Nokkelaa varoittaa tyyppiä koka kertoi trollille totuuden. Kannattaisko reportoida se trolli mielummin vai onko vasten mnetin sääntöjä kuunnella musiikkia eikä epäolennaisuuksia.
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Jeszse
19.10.2018 17:40:33
Megakorkko: Nokkelalle pojalle painoin varoitusta. Ensi kerralla sitten jotain sisältöä viestiin, kiitos.

:D &#032 &#032
Funkånaut
19.10.2018 21:15:10 (muokattu 19.10.2018 21:15:36)

Painoin plussaa.

Ojankaivaja: Nokkelaa varoittaa tyyppiä koka kertoi trollille totuuden. Kannattaisko reportoida se trolli mielummin vai onko vasten mnetin sääntöjä kuunnella musiikkia eikä epäolennaisuuksia.

Painoin miinusta.
"Ei kannata ryhtyä matkimaan Don Quijotea. Parasta on vain tyytyä jäätelön syöntiin."
Artturi
20.10.2018 01:52:52
Kuuntelinpa tauon jälkeen Hardwired-levyn.. Onhan se ihan saatanan hyvä hevi-levy! Sanoipa siihen paremmin tietäjät ihan mitä vaan. Halo, Moth, Spit ym. heittämällä ihan klassikkokamaa..
santakasa
20.10.2018 07:31:57
Artturi: Kuuntelinpa tauon jälkeen Hardwired-levyn.. Onhan se ihan saatanan hyvä hevi-levy! Sanoipa siihen paremmin tietäjät ihan mitä vaan. Halo, Moth, Spit ym. heittämällä ihan klassikkokamaa..

Välillä tulee kuunneltua levyn kappaleita, sillä onhan ne vaan hyviä.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Unmasked
20.10.2018 11:13:06
Mun mielestä ManUNkind on ehdottomasti yksi hienoimpia biisejä mitä ovat tehneet, vähän erilaisempi biisi mutta toimii. Larskin tekee mielestäni hyvää työtä ko. raidalla.
Ojankaivaja
20.10.2018 11:46:15
Unmasked: Mun mielestä ManUNkind on ehdottomasti yksi hienoimpia biisejä mitä ovat tehneet, vähän erilaisempi biisi mutta toimii. Larskin tekee mielestäni hyvää työtä ko. raidalla.

Olen samaa mieltä. Paras biisi koko lätyllä.
Decadetroll
20.10.2018 13:29:54
Kyllä atlas, rise! toimii mulle parhaiten tuolta lätyltä.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Megakorkko
20.10.2018 13:54:09
Unmasked: Mun mielestä ManUNkind on ehdottomasti yksi hienoimpia biisejä mitä ovat tehneet, vähän erilaisempi biisi mutta toimii. Larskin tekee mielestäni hyvää työtä ko. raidalla.

Sarkasmi haisee viestistäsi. Painoin varoitusta.
Unmasked
20.10.2018 14:18:41
Megakorkko: Sarkasmi haisee viestistäsi. Painoin varoitusta.

Eikö sulla ole mitään muuta sisältöä elämässäsi kuin jauhaa paskaa internetissä? Voin kuvitella kuinka hymyilet itseksesi kun keksit hauskan viestin Metallica-ketjuun.
Megakorkko
20.10.2018 16:40:47
Unmasked: Eikö sulla ole mitään muuta sisältöä elämässäsi kuin jauhaa paskaa internetissä? Voin kuvitella kuinka hymyilet itseksesi kun keksit hauskan viestin Metallica-ketjuun.

NO pikkasen on tylsää juu näin lauantai-iltaan. Pitää vissiin rueta kaljaa juomaan ja kuuntelemaan Metallicaa.
santakasa
20.10.2018 18:39:34

Kunnon Sabbathia värssyriffi ja sitten väliosiossa hienot tunnelmalliset laululinjat. Ainoa mikä biisissä häiritsee on valitettavasti soolo.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)