Aihe: Britney, Aguilera, Shakira vai Anastacia?
1 2 3 4
Mankelikissa
21.06.2004 11:33:10

Aguilera on kamalassa horo-lookissaan ihan kelpo tekijä. Hirveitähän sen biisit ovat ja laulutyylistäkään en pidä, ulkonäöstä puhumattakaan, mutta jokin siinä asenteessa viehättää.

Shakiralla on hyviä biisejä ja sillä on mielestäni aika mukava ääni. Ennen maailmanlaajuista tähteyttä julkaistu Unplugged on aivan loistava.

Kun ensimmäisen kerran kuulin Anastaciaa, ajattelin, että "wau, onpa hyvä ääni. Tämä on varmasti kirkkokuorosta karannut tummaihoinen täti." Yllätys oli suunnaton, kun näin ensimmäisen musiikkivideon. Anastacia on aika kissa, mutta jos jätetään ulkonäköseikat huomioimatta, se on silti ehdoton ykkönen. Hyvä ääni ja parhaat biisit, ei siitä sen enempää.

Britneystä ei ole oikeastaan mitään sanottavaa. Kai sillä on ihan hyvä meikkaaja.
Krendel
21.06.2004 11:38:54
Anastacialla honottava ääni? No ei tosiaan.. Shakira tekee juu kaikki biisit itse ja sillä on pisin ura takana. Teknisesti taitavin laulaja, mut se osaaminen ei säväytä niin paljoa kuitenkaan.

Britney on ihan toivoton tapaus ja tähti alkaa muutenkin jo sammua.. :P
Aguileraan en oo oikeestaan niin kauheesti tutustunu, mut Fighteri iskee kuin tauti. Jos muutkin sen biisit on samanlaisia, se vie kyl kakkospaikan Shakiralta.
miscage
21.06.2004 11:48:04
Shakiral on paras perse.
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
el Bastardo
21.06.2004 12:05:32
Shakiral on paras perse.

Kyllä. Ja muutenkin diggailen mimmistä ihan jonkin verran. Kantsii tsekata Unplugged-livensä, etenkin se dvd.
Epämuusikko
21.06.2004 12:10:17
Turha arpoa kuka on paras. Antaisin kyllä noille kaikille, jos olisi ihan pakko....
Svengi on vain tehokeino
JCM
21.06.2004 12:23:04

Eihän noita muita voi verratakaan Shakiraan...

Shakira siis.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
JCM
21.06.2004 13:01:18

Anastacia tulee perästä vaikka aika ajoin häen äänensä ärsyttää suunnattomasti.

Syytä tuottajaa ja miksaajaa, älä Anastaciaa;?D
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
paavi
21.06.2004 13:45:46
Anastacialla on asennetta enemmän kuin muilla yhteensä. Ja shakiralla enemmän kuin britneyllä ja aguileralla yhteensä.

Anastacia saa mun pisteet. Pidän äänestä, musiikki ihan ok, mutta erityisesti ihailen, kuinka hän on kääntänyt henkiseksi voitoksi rintasyövän ja parantumattoman vatsasairautensa (Crohnin tauti).
NHR
21.06.2004 15:05:14

Anastacialla honottava ääni? No ei tosiaan..

No minä nyt en ole montaa biisiä kuullut, mutta sellainen kova, kylmä ja huutava ääni sillä minusta tuntui olevan. Saattaa johtua paljon tuotannollisistakin seikoista.

Vai sekoitanko sen nyt johonkin toiseen? Sellainen vaalea pitkätukkainen ämmä, jolla on usein ne typerät aurinkolasit. Näitä ei varmaan silti edes kolmeatoista tusinaan mahdu...
orvokkih
21.06.2004 15:22:25
Itse en osaa laittaa näittä artisteja järjestykseen. Shakira on siinä mielessä muiden yläpuolella, kun hän kuitenkin itse tekee kappaleensa (näin olen kuullut.)

Britneylläkin on muutama hyvä biisi, joihin vain jää koukkuun. Aguileran beautiful kappaleesta tykkään erittäin paljon :)

Anastacia ei pahemmin kiinnosta.. tummaihoisen naisen ääni valkoihoisella laulajalla :D
Pluto
21.06.2004 17:46:37
Mä en ymmärrä tuollaista asennetta, että "Shakira on paras koska se tekee omat biisinsä". Jos ne omat biisit on hirveetä skeidaa niin eipä siinä silloin paljoa juhlimista ole! Kuunnelkaa sitä musiikkia, älkää miettikö artistin rispektikerrointa. Jos niin teette niin mietitte täysin ulkomusikaalisia seikkoja, ja silloin olette yhtä epäaitoja massahöpönassuja kuin kaikki wannabeTr00teinit...Hehee.

Nyt kun saarna on ohi, niin ilmoitan virallisesti, juhlallisesti oman mielipiteeni:

1. Anastacia... Pari hyvää biisiä ja ihan kivannäköinenkin pimu.

2. Aguilera... Jotain kivoja kipaleita tällläkin, varsinkin se eka hitti Weenie In a Bottle oli hyvä. Hirveän näköinen se vaan on ja pistäisi vaatteita päälle!

3. Spears... Ihan hyvänkuuloista laulua, olkoon vaikka miten autotunetettua, joka ei kelpaisi kapakassa partaansa hierovalle tosimusadiggarille.

4. Shakira... Hirveä ääni, hirveitä biisejä, hirveät soundit joka biisillä. Ja kuunnelkaapa sen Objection -kipaleen rokkitähtikirkasua... Hyi helveta! Pois tällaset.
Dillon, you son of a bitch!
Peoplez
21.06.2004 17:55:17
Aguilera tai Shakira. Anastacia on rasittava ja Britneytä ei kannata sekoittaa edes musiikkikeskusteluun. Sanotaan nyt Aguilera.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Marlowe
21.06.2004 18:47:10
Hoo, loistava gallup! Jos huomioon otetaan sekä musiikilliset että ulkomusiikilliset ansiot (tosin ensiksi mainittuja painottaen), niin järjestys on seuraava:

1. Anastacia (muutamia aika tarttuvia popralleja, lisäksi kaunis nainen)
2. Shakira (pari hyvää MTV-osaston biisiä, lisäksi alkupään tuotanto oli aika kiinnostavaakin - missähän mahtaa olla nykyään?)
3. Britney (Mennyt koko ajan alamäkeä "Hit Me Baby, One More Timen" jälkeen ja sijoittuu kolmanneksi vain, koska kisassa on mukana myös Aguilera.)
4. Christina (Yäk)

Tämän kisan voitto irtosi kyllä aika vähäisillä ansioilla...
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Ola_90
21.06.2004 19:03:55
Shakiral on paras perse.

Jep, ja se on muutenkin hyvännäkönen. Ja tekee vielä ite biisinsä! Eli se on paras. Anastacian ääni on kauhea, Britney nyt on vaan niin Britney ja Aguileran laulustakaan en pidä.

Mitä helvettiä mä teen tämmösiin topicceihin vastaamassa?
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
KooAa
21.06.2004 19:17:00
Anastacia, kolme levyllistä (kaikki) löytyy. Plussaa ääni ja tissit + muu vartalo. Biisitaso yleisesti ottaen aika hyvä.
Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ...
NHR
21.06.2004 20:34:19

Mitä helvettiä mä teen tämmösiin topicceihin vastaamassa?

Kysyin kuule just iteltäni ihan samaa... ja vastaus oli kieltävä!
-Mickill-
21.06.2004 20:56:56
Shakira on paras, ehdottomasti. Ainut noista 4 joiden levy löytyy hyllystä, Anastacian uusi olisi kyllä tarkoitus hankkia joku päivä.

Mutta Britney on kaikista kaunein!
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
juuso a
21.06.2004 21:01:34

britneyllä on pari hyvää biisiä. shakira... blääh entiiä, kait se ihan hyvin persettä keinuttaa... aguileralla ei ole ensimmäistäkään hyvää kappaletta enkä ymmärrä miksi joku voi pitää sitä maailman kauneimpana.

anastacia on näistä paras. kaikki biisit mitä olen kuullut on olleet hyviä ja ääni on persoonallinen.
Elämä on kivaa, jippii!!!
nneeoo
22.06.2004 01:08:45
Unofficial TIISTAI fan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)