Onko kenelläkään kokemusta tube factor:n virtalähteeseen / virtaplugiin liittyvistä ongelmista. Itse ostin kyseisen vehkeen käytettynä ja huomasin että virta tuppaa katoamaan kesken soiton jos virtajohto liikahtaa "väärään" asentoon virtapistokkeessa. Olen kokeillut vaihtaa toiseen muuntajaan (ei kylläkään valmistajan malli, joten on pikkasen löyhemmin paikallaan) Muuten vehje on aivan loistava, mutta tuon homman ajattelin hoitaa siihen kuntoon niin sitten ei tarvitse miettiä keikalla että katoaako virrat vai ei + voi sitä sitten hyvällä omallatunnolla myydä eteenpäinkin sitten joskus. Olen kuullut että muuntajan kanssa on muillakin ollut kyseisen laitteen kanssa ongelmia. onko teillä kokemusta ? "Jos jokin sanomamme voidaan tulkita kahdella tavalla, ja toinen niistä tekee sinut vihaiseksi tai surulliseksi, tarkoitimme sitä toista." |
Ei ole kokemusta juuri kyseisestä vermeestä, mutta hyvin tyypillinen ongelmahan tuo on. Vikahan on siis joko muuntajan plugissa tai laitteen jakissa (tai molemmissa). Plugi on joskus vääntynyt, joku juotos on vähän huono, ja virta sitten pätkii helposti. Ei muuta kun vie korjattavaksi (jos et itse ole kova poika kolvaamaan). |
Ei ole kokemusta juuri kyseisestä vermeestä, mutta hyvin tyypillinen ongelmahan tuo on. Vikahan on siis joko muuntajan plugissa tai laitteen jakissa (tai molemmissa). Plugi on joskus vääntynyt, joku juotos on vähän huono, ja virta sitten pätkii helposti. Ei muuta kun vie korjattavaksi (jos et itse ole kova poika kolvaamaan). Joo..en ole kova poika kolvaamaan...täytynee käyttää korjaajasedän luona kun ehtii. Saapahan sen sitten kuntoon. "Jos jokin sanomamme voidaan tulkita kahdella tavalla, ja toinen niistä tekee sinut vihaiseksi tai surulliseksi, tarkoitimme sitä toista." |