Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ed Sheeran
1 2 3 4 5
HaloOfFlies
20.08.2018 22:44:31 (muokattu 20.08.2018 23:00:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tämä brittiläinen laulaja-lauluntekijä Muusikoiden.netin porukalle tuttu? Minun mielestäni on hienoa, että joku pystyy nykyaikana nousemaan stadionluokan artistiksi pelkällä mies ja kitara-meiningillä. Sheeran oli viime vuonna maailman myydyin pop-artisti. Hänen albuminsa ovat myös hauskasti nimettyjä. Vähän samaan tapaan kuin Adelella on numerot, Sheeranilla on plussia, jakoviivoja sun muita.
 
Galway Girl oli se biisi, joka minut tähän hienoon laulaja-lauluntekijään tutustutti. Mykistävän hieno kappale. https://www.youtube.com/watch?v=87gWaABqGYs
 
Tähän mennessä mies on siis julkaissut levyt:
 
+(2011)
x(2014)
/(2017)
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Thubby
21.08.2018 00:41:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nevöhööd.
 
Virhe.
 
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Danko
21.08.2018 01:42:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se Andrea Bocellin kanssa tehty biisi oli hyvä niissä kohdissa missä vaan Andrea Bocelli lauloi https://youtu.be/eiDiKwbGfIY
 
"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903
ballfish
21.08.2018 12:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multiplyn aikaan oli sävellyskynä huipussaan mun makuun. Silloin tuli käytyä wembleyllä kattomassa, kun veti siellä ne kolme keikkaa. Mykistävän komia elämys, ja tosiaan koko show lavalla yksin kitaran kanssa.
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
HaloOfFlies
23.09.2018 21:42:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ed Sheeran esiintyy Malmin lentokentällä ensi kesänä.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Welho-77
24.09.2018 08:26:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ballfish: Multiplyn aikaan oli sävellyskynä huipussaan mun makuun. Silloin tuli käytyä wembleyllä kattomassa, kun veti siellä ne kolme keikkaa. Mykistävän komia elämys, ja tosiaan koko show lavalla yksin kitaran kanssa.
 
Paljonko Wembleylle mahtuu porukkaa muuten?
 
Siis mietin vaan onko kyse isostakin artistista.
 
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
The Rikza
24.09.2018 08:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Paljonko Wembleylle mahtuu porukkaa muuten?
 
Siis mietin vaan onko kyse isostakin artistista.

 
100 000 about tuo taitaa keikkakäytössä vetää
 
F.K.A. Mallaslahti
Seba
24.09.2018 08:40:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Rikza: 100 000 about tuo taitaa keikkakäytössä vetää
 
Jep, ja 3 iltaa putkeen tupa täys jo 3 vuotta sitten, niin voinee kutsua isoksi artistiksi.
Melko huikea kun on vaan ukko akkarilla ja loopperilla lavalla.
Toki oli vähän jotain pientä yllärivierailijaa mm Elton John joka kuvassakin näkyy, mutta kyllä sinne pari katsojaakin mahtuu.
https://www.livedesignonline.com/si … leystadium035hi_1.jpg?itok=9ny6eo4e
 
Kefiiri
24.09.2018 09:04:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sehän on semmoinen vanhanaikaisen hyvä lauluntekijä, ei lälly eikä toisaalta mukarankka. Nykyaikana harvinaisuus.
 
En ole musiikin asiantuntija.
Epämuusikko
30.09.2018 00:05:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.rumba.fi/uutiset/kommen … ran-heratti-tynnyrissa-oleskelevat/
 
uliuli
Seba
30.09.2018 08:33:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: https://www.rumba.fi/uutiset/kommen … ran-heratti-tynnyrissa-oleskelevat/
 
Ei tuo kyllä mua yllättänyt. Itsekin menisin mielellään katsomaan, mutta tuo 60K ihmisen sekaan lähteminen ei varsinaiseati houkuta.
 
Kefiiri
30.09.2018 09:53:14 (muokattu 30.09.2018 09:54:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ed Sheeranilla on semmoinen nimi, että heti tulee joku epäilyttävä kikkailija mieleen.
 
Onneksi olen niin vanha, että kuuntelen toisinaan radiota. Sieltä tuli joku Sheeranin biisi josta tuli mieleen Van Morrisonin Moondance -levy. Myöhemmin luin, että VM on yksi Sheeranin esikuvista. Biisit kuulostavat siltä, että niitä tehdessä on nähty hieman vaivaakin, mutta lopputulos kuulostaa vaivattomalta.
 
En ole musiikin asiantuntija.
Funkånaut
30.09.2018 23:17:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: https://www.rumba.fi/uutiset/kommen … ran-heratti-tynnyrissa-oleskelevat/
 
Sinänsä huvittavaa kun tuo artikkelikin on omien pierujen haistelua parhaimmillaan.
 
"Ei kannata ryhtyä matkimaan Don Quijotea. Parasta on vain tyytyä jäätelön syöntiin."
sticky fingers
01.10.2018 05:36:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Sinänsä huvittavaa kun tuo artikkelikin on omien pierujen haistelua parhaimmillaan.
 
En käytä sinäkään tiennyt, kuka on Ed Sheeran?
 
"'I've got, as they say, a well-developed talent for observation when it's already too late and some unpleasantness has happened"
Welho-77
01.10.2018 08:51:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en Ed Sheerania tiennyt vaikka yleensä nyt luulisi edes nimeltä tietävän suositun artistin vaikka biisejä ei olisi kuullut. En mitenkään ylpeile tällä vaan ihmetyttää oikeasti jos suomessakin tolleen loppuun myy kaksi keikkaa, niin kyllä pitäisi tietää :D
 
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
Funkånaut
01.10.2018 09:13:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: En käytä sinäkään tiennyt, kuka on Ed Sheeran?
 
Olisi se melko komea suoritus, jos edes nimeä ei olisi koskaan nähnyt/kuullut.
 
Nimen olen nähnyt, ammatin tiedän ja varmasti joillekin veisuilleen olen jossakin altistunut. Nimetä en tosin biisejään osaa, äkkiseltään ainakaan. Todennäköisesti kyseessä on mulle "ai tää on ton biisi" -henkinen artisti.
 
"Ei kannata ryhtyä matkimaan Don Quijotea. Parasta on vain tyytyä jäätelön syöntiin."
Kefiiri
01.10.2018 11:17:09 (muokattu 01.10.2018 11:17:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko: se Andrea Bocellin kanssa tehty biisi oli hyvä niissä kohdissa missä vaan Andrea Bocelli lauloi https://youtu.be/eiDiKwbGfIY
 
Lopetin katsomisen siinä kohdassa kun tajusin että tämä Bocelli onkin mies.
 
En ole musiikin asiantuntija.
seppo69
01.10.2018 14:51:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Sinänsä huvittavaa kun tuo artikkelikin on omien pierujen haistelua parhaimmillaan.
 
Oli kyllä pöljä juttu. Ymmärsin ehkä mitä tällä haettiin takaa, mutta oli se silti pöljä.
 
Kun musiikkikentän minkä tahansa kolkan henkilö toteaa, ettei ole kuullut Sheerania, se on mielestäni rinnastettavissa siihen, että koulussa työskentelevä ei tietäisi kuka on Amerikan presidentti. Ja kehtaa ilmoittaa asian julkisesti sen sijaan että googlaisi posket punottaen.
 
Ei sellaista henkilöä ole kuin "Amerikan presidentti". Että kyllä minä ainakin kehtaan sanoa ihan julkisesti etten tiedä tällaista henkilöä edes olevan olemassa :D
 
A for effort, muuten 1/5 ja toimittaja voi mennä takaisin kouluun opiskelemaan tai yrittää edes miettiä mitä kirjoittaa.
 
Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita.
antnis
01.10.2018 20:08:48 (muokattu 01.10.2018 20:09:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Onkos tämä brittiläinen laulaja-lauluntekijä Muusikoiden.netin porukalle tuttu? Minun mielestäni on hienoa, että joku pystyy nykyaikana nousemaan stadionluokan artistiksi pelkällä mies ja kitara-meiningillä. Sheeran oli viime vuonna maailman myydyin pop-artisti. Hänen albuminsa ovat myös hauskasti nimettyjä. Vähän samaan tapaan kuin Adelella on numerot, Sheeranilla on plussia, jakoviivoja sun muita.
 
Galway Girl oli se biisi, joka minut tähän hienoon laulaja-lauluntekijään tutustutti. Mykistävän hieno kappale. https://www.youtube.com/watch?v=87gWaABqGYs
 
Tähän mennessä mies on siis julkaissut levyt:
 
+(2011)
x(2014)
/(2017)

 
Paska biisi ja ärsyttävä ääni eikä sitäpaitsi tuossa ollut jälkeäkään pelkästä mies+kitara-meiningistä.
 
Unmasked
01.10.2018 20:48:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon vaan aina miettinyt että kuinka tälläinen musiikki toimii isoilla ulkoilmakeikoilla. Ei innostaisi jotain Shape of Youta kuunnella 60 000 kuulijan seassa skriiniä tihrustaen, jossain pienessä paikassa voisi mennäkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «