Aihe: Velvet Revolver
1 2 3
Trollmama
21.06.2004 00:53:03
Moniko teistä menossa Kulttuuritalolle 10.8. Velvet Revolveria kuunteleen? Soittavatkohan veteraanit yhtään Gunnaribiisejä, vai pelkästään Velvet -kamaa.. jos jollain tietoa, olisin kiitollinen vastauksesta :)
Lenita Airisto Diablosta Levyraadissa: "En halua arvostella tällaista musiikkia, koska en sitä itse kuuntele"
hjukke
21.06.2004 01:01:05

Tuskin alkavat Gunnareita Revolverit soitamaan, en usko.
Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;)
HaloOfFlies
21.06.2004 01:10:03

Slash ja Weiland on jossain haastattelussa todenneet että keikoilla kuullaan sekä bändin omaa materiaalia että vanhoja GNR ja Stone Temple Pilots-klassikoita. Joten todellista herkkua luvassa Kultsalla!
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Zakk
21.06.2004 10:31:29
Näin on, eiköhän siellä ainakin joku gunnarien biisi tule, kyl pitää mennä kattoo ku slashi veivaa..
Ussr
21.06.2004 10:43:24

Näin on, eiköhän siellä ainakin joku gunnarien biisi tule, kyl pitää mennä kattoo ku slashi veivaa..

Eikös ne joitakin biisejä Appetitelta ole soittaneet, muistaakseni ainakin Mr. Brownstonea ja It's So Easya.
Maa - tuo jumalan golfpallo.
The Freakdolls
EtG
21.06.2004 10:47:23 (muokattu 21.06.2004 10:47:38)
onko se k-18?

EDIT: huhuja
Pakkanen karistaa nudistit
PekkaRii
21.06.2004 10:50:03
onko se k-18?

EDIT: huhuja

Taitaa olla, kun siellä on anniskelua kaikkialla puljussa.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
stickyfinger
21.06.2004 11:23:30
"It´s so easyä" ja "Mr.Brownstonea" ainakin ovat Gn´R:ltä vetäneet joka setissä.
Shake your money maker!
Trollmama
22.06.2004 09:30:27
Kyllähän se K-18 on. Jonotin äsken lippupalveluun puhelimitse, kun nettisivut näyttivät olevan aivan tukossa, enkä ehtinyt saada lippua.. kuten arvata saattaa. Nyt harmittaa ja paljon..
Lenita Airisto Diablosta Levyraadissa: "En halua arvostella tällaista musiikkia, koska en sitä itse kuuntele"
stickyfinger
22.06.2004 09:36:49
Jep, jäin minäkin sitten ilman lippua. Voi helvetin helvetti...
Shake your money maker!
madu
22.06.2004 09:46:22
Ehdin saada lipun jonnekkin ylätakakatsomoon. Todella nopeesti meni. Naurettavaa, että siellä on taas joku ensimmäisenä päässyt vetänyt lippuja kunnolla ohi. Vain onkohan näin... Tiedä sitten. Ilmoitelkaa jos joku sai permannolle paikat.

Perkele, että sapettaa jos sitten noita myydään taas netissä sikahinnoin. Todella raivostuttavaa.
Dr. Muff
22.06.2004 09:49:03
Mä sain lipun, itse en sitä tosin ostanut. Me neljä saatiin kaikki liput, kaverin takana oleva ei kuulemma saanut enää lippua. hähähä. =)
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
madu
22.06.2004 09:51:12
Mä sain lipun, itse en sitä tosin ostanut. Me neljä saatiin kaikki liput, kaverin takana oleva ei kuulemma saanut enää lippua. hähähä. =)

Minkälaiset paikat?
C.F.D.T
22.06.2004 09:57:04
VITTTTUUUU!

heräsin kesälomallani aivan turhaan liian aikaisin, menin järvenpään lippupalvelulle -KIINNI! ajoin keravan lippupalveluun -KIINNI tulin himaan soitin: kaikki liput varattu! vitun lippupalvelu. kyllä johonkin 15 kertaa suomessa käyneeseen metallicaan pannaa vittu yleinen lomapäivä, että ihmiset voi rauhassa ostella lippujaan, mut nyt pidetään toimipisteet kiinni jihuu!

VAROITUS: jos joku täällä tai jossain ihan sama osti liian monta lippua ja yrittää kiskoa niistä ylimääräistä, niin minä sahaan jalat irti ja tämä on fakta ei uhkaus, koska mikään ei ole säälittävämpää mielestäni kuin nyhtää pari hikistä kymppiä voittoa jostain lipuista (ohh big businessman.)

kiitos ja anteeksi.
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Dr. Muff
22.06.2004 09:59:22 (muokattu 22.06.2004 10:02:30)
Minkälaiset paikat?

Istumapaikat, en tiedä tarkemmin. Istumaan halusinkin kun olen sitä verta kääpiö(175cm) etten tykkää olla permannolla, hiki haisee ja ei saa henkeä. =)

EDIT: Taisi muuten liput mennä aika hätäisesti kun kaveri soitti jo 09:11 että saatiin liput ja ne oli jo siinä vaiheessa loppu.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Antero
22.06.2004 10:00:53
VITTTTUUUU!

heräsin kesälomallani aivan turhaan liian aikaisin, menin järvenpään lippupalvelulle -KIINNI! ajoin keravan lippupalveluun -KIINNI tulin himaan soitin: kaikki liput varattu! vitun lippupalvelu. kyllä johonkin 15 kertaa suomessa käyneeseen metallicaan pannaa vittu yleinen lomapäivä, että ihmiset voi rauhassa ostella lippujaan, mut nyt pidetään toimipisteet kiinni jihuu!

VAROITUS: jos joku täällä tai jossain ihan sama osti liian monta lippua ja yrittää kiskoa niistä ylimääräistä, niin minä sahaan jalat irti ja tämä on fakta ei uhkaus, koska mikään ei ole säälittävämpää mielestäni kuin nyhtää pari hikistä kymppiä voittoa jostain lipuista (ohh big businessman.)

kiitos ja anteeksi.

Odota ny siihen asti kun varaukset pitää lunastaa ja vedä ranteet vasta sitten auki...
C.F.D.T
22.06.2004 10:03:52 (muokattu 22.06.2004 10:04:05)
Odota ny siihen asti kun varaukset pitää lunastaa ja vedä ranteet vasta sitten auki...

enhän mä omiani ny vedä vaa jonkun muun :)
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
PekkaRii
22.06.2004 10:06:27
Jeah, liput irtos permannolle ohan puhelimella. Kymmenessä minuutissa meni. Voa. Vitura mä sanon jos siellä on jotku ostanu kymmeniä lippuja ja niitä rupee huutonetissä näkyyn. Stana. Kokeilkaa ens tiistaina kun noita varauksia varmaansilloin aukeaa, jos ei ole noudettu.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
madu
22.06.2004 10:21:08 (muokattu 22.06.2004 10:31:17)
Joo multa ei kyllä tollasille huuto.netissä myyjille heru sympatiaa. Luultavasti huomenna on jo huudettavana lippuja...

Ja yrittäkäähän vielä jotka ei saanut niitä peruutuspaikkoja. Firmat varaa monesti ison määrän lippuja ja sitten ne ei ota kaikkia ja osa palautuu.

EDIT:
Tässä hyvä pohjapiirrustus josta omat paikat voi hahmottaa:
http://www.kulttuuritalo.fi/images/Aalto_hall_big.gif
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)