Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Splanky, vinkkiä tai jelppiä
1
Zeeboo
25.09.2018 21:03:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Partituuri tekisi mieli löytää. Voisi toki plokkailla siihen tarpeeseen, mihin tätä kaipaisin, mutta aattelin koettaa ensin vaivattomampaa konstia. Paikallinen kirjasto tarjosi eioota.
 
Vinkkejä/jelppiä?
 
White men can't Monk
baron
25.09.2018 22:23:27 (muokattu 25.09.2018 22:32:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Partituuri tekisi mieli löytää. Voisi toki plokkailla siihen tarpeeseen, mihin tätä kaipaisin, mutta aattelin koettaa ensin vaivattomampaa konstia. Paikallinen kirjasto tarjosi eioota.
 
Vinkkejä/jelppiä?

 
Mulla on itse väsätty melodia/soinnut lappu joka perustuu kyllä ihan oikeisiin nuotteihin. Mutta en nimittäisi sitä "partituuriksi" kun vain yksiääninen melodia A-osaan. B-osaan sen verran moniäänistä kun yhdellä kädellä pianoa saa.
Jos kiinnostaa, anna pikaviestillä osoite jonne lähettäisin.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Zeeboo
26.09.2018 20:59:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mulla on itse väsätty melodia/soinnut lappu...
 
Ehdottomasti!
Soitin big bandissä muinoin, ja ohjelmistossa oli Splankykin. Mulla oli silloin omien lappujen lisäksi lead sheetit kaikkiin ohjelmiston kappaleisiin, mutta nyt ne mapit on tallessa varmassa paikassa. Eli jossain ;)
 
Baronin lapusta on varmasti iso apu, mutta jelppi ja vinkit kokonaisen partituurin saalistukseen otetaan kiitollisena vastaan.
 
White men can't Monk
baron
26.09.2018 23:03:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Ehdottomasti!
Soitin big bandissä muinoin, ja ohjelmistossa oli Splankykin. Mulla oli silloin omien lappujen lisäksi lead sheetit kaikkiin ohjelmiston kappaleisiin, mutta nyt ne mapit on tallessa varmassa paikassa. Eli jossain ;)
 
Baronin lapusta on varmasti iso apu, mutta jelppi ja vinkit kokonaisen partituurin saalistukseen otetaan kiitollisena vastaan.

 
No joo, ei mun lappu varmaan big band sovituksesta käy, olen soittanut sitä pianotriolla, mutta lähetän kuiteskin.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «