Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5386 387 388 389 390414 415 416 417 418
Kimd
29.08.2018 17:43:45
Krice: Se 18" crash jonka ostin tuli, Meinl Jazz Traditional Light. Tarkistin vielä uudestaan, että se ei ollut b-stock, mutta käytetty kiekko sieltä tuli (täynnä sormenjälkiä) ja näyttääkin joltakin maanantaikappaleelta, kun kellon päältä on jätetty vähän viimeistelemättä. 317 oli aika tiukka hinta siitä. Mukana ei tullut edes Meinlin muovipussia, vaan kääritty pelkkään ohueen muoviin. Nyt kyllä loppui tilaamiset Thomannilta, ei vaan jaksa enää.

Sen voi palauttaa ilman kustannusta. Reklamoi thomannille niin infoavat kuinka palauttaa
Ei irtoa
Krice
29.08.2018 18:37:17

Kimd: Sen voi palauttaa ilman kustannusta. Reklamoi thomannille niin infoavat kuinka palauttaa

Tiedän kyllä, mutta en aio palauttaa, koska siinä menee viikkotolkulla, että saa rahat takaisin. En muutenkaan edes jaksa, parempaakin tekemistä. En tilaa enää Thomannilta.
Krille
05.09.2018 21:11:07
Ludwig Super classic psychedelic red 1969 keystone badgella.Olen happy,näitä kun ei löydy noin vaan.. Nyt sitten metsästämään vähän osia. Railmountti+pari siipimutteria. Ja putsaus/vahaus pitää tehdä kanssa.
Onko muuten kukaan pessyt lugeja+ kromiosia ultraäänipesurissa?
Drums since 1983
hollmi-5
09.09.2018 10:45:46
Krille: Ludwig Super classic psychedelic red 1969 keystone badgella.Olen happy,näitä kun ei löydy noin vaan.. Nyt sitten metsästämään vähän osia. Railmountti+pari siipimutteria. Ja putsaus/vahaus pitää tehdä kanssa.
Onko muuten kukaan pessyt lugeja+ kromiosia ultraäänipesurissa?

Hienoa! Kromiosat olen pessyt Fairylla. Kuivauksen jläkeen vahaus autovahalla.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Mikael
09.09.2018 11:29:49

Krille: Ludwig Super classic psychedelic red 1969 keystone badgella.

Onnea. Järjettömän hieno väri ja rummutkin on melko kohtuulliset :D
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
Krille
09.09.2018 12:08:32
Mikael: Onnea. Järjettömän hieno väri ja rummutkin on melko kohtuulliset :D

Kiitoksia.Ja vielä Suomesta löytyi:) Laitan kuvia jossain vaiheessa.Olen purkanut setin palasiksi,ja vahannut rungot v.loppuna.Railmountti löytyi Saksan ebaystä,vielä pitäisi löytää kaksi siipimutteria.Saa tarjota:) Kiitos Holmi:lle myös vinkistä.
Drums since 1983
Krille
09.09.2018 19:19:11
Ostin Autosol:ia tänään.Aivan mahtavaa kromin/metallin puhdistusainetta. Tämä ja päälle vielä autovahaa niin kiiltää tosi mahtavasti. Suosittelen...
Drums since 1983
Muovinen
11.09.2018 12:46:07

Krice: Tiedän kyllä, mutta en aio palauttaa, koska siinä menee viikkotolkulla, että saa rahat takaisin. En muutenkaan edes jaksa, parempaakin tekemistä. En tilaa enää Thomannilta.

Itse tilasin vasta rumpumaton, akustiikkaelementin ja akustiikkaliimaa. Varaston jyrgen oli survonut maton laatikon pohjalle, laittanut paljon kuplamuovia väliin, rullannut akustiikkaelementin sisään ja heittänyt kaksi muovipurtiloa sinne sekaan heilumaan. Sanomattakin selvää, että maton kumipohja oli repeillyt taitoksen kohdalta ja akustiikkaelementin pyramidin malliset pintakuviot oli alkaneet halkeilla irti taustasta. Paketti oli muuten hyvässä kunnossa, ei Postin murjoma. Laitoin aiheesta raportin thomannille kuvineen ja pian tuli viesti, että lähettävät uudet kamat, eikä vanhoja tartte lähetellä takasi. Monta tilausta olen tehnyt ja tämä oli eka kerta kun Thomann itte mokasi ja jouduin reklamoimaan. Hienosti hoitivat homman.
Krice
11.09.2018 15:55:51

Muovinen: Monta tilausta olen tehnyt ja tämä oli eka kerta kun Thomann itte mokasi ja jouduin reklamoimaan. Hienosti hoitivat homman.

Luulenpa, että lähetän ainakin palautetta tuosta kiekosta.
Kefiiri
12.09.2018 05:10:54
Onkos symbaalin sointi odotetun kaltainen?
En ole musiikin asiantuntija.
Krice
12.09.2018 19:37:09

Kefiiri: Onkos symbaalin sointi odotetun kaltainen?

Vähän vaikea sanoa, mutta jotakin huojuntaa siinä kuuluu ja muutenkaan en edes oikeastaan pidä koko symbaalista. Kyselivät kuvia joten aion napata muutaman huomenna ja saa nähdä mitä ne sanovat siitä. Jotenkin ei ole kovin luottavainen tunne, ja palauttaminen maksaa 14 päivän jälkeen, vaikka rahat saa itse tuotteesta takaisin. Uskonpa, että jos jotakin pitää maksaa niin en todellakaan lähetä sitä takaisin. Muutenkin ärsyttää, että pitää sählätä kaikkea tuollaisen virheen vuoksi, kun siellä on joku kesähessu pakannut käytetyn symbaalin pakettiin.
Krice
13.09.2018 14:48:12

Olisin ostanut alumiinisen Tama SLP:n, mutta Levytukulla ei ollutkaan sitä vaikka varastossa näytti olevan. Eivät myös saaneet sitä tilattua (varmaan valmistus loppunut), joten sain rahat takaisin. Sitten huomasin, että Millenium (Thomann) on tekemässä alumiinirumpuja (ennakkotilattavissa), joilla on hintaa 170-180 euroa mallista riippuen. Kuulostaa paremmalta kuin 300 euroa mielestäni. Minulla on Milleniumin 13x3,5 teräsvirveli, ei ole yhtään huonompi, mitä nyt mattomekanismi on aika epävarman tuntuinen.
Krice
17.09.2018 17:28:13

Thomann olisi antanut 15 euroa takaisin tuosta käytetystä Byzancesta, mutta kieltäydyin siitä. Pitää jossakin vaiheessa myydä se pois, varmaan halvalla lähtee kun en kehtaa pyytää kovinkaan paljon niin huonokuntoisesta symbaalista.
Epämuusikko
18.09.2018 17:47:52
Onneksi meni varatuksi K Consta 22" med. ride. Mulla oli ennestään jo semmoinen, mutta tuon hinta houkutti kovasti...
uliuli
Thomas Bleu
19.09.2018 09:29:57
Epämuusikko: Onneksi meni varatuksi K Consta 22" med. ride. Mulla oli ennestään jo semmoinen, mutta tuon hinta houkutti kovasti...

Eipä kestä, uhrauduin ilomielin!
Lucky 7
25.09.2018 22:32:58
Gretsch alumiini virppa, vissiin 70-lukunen ja -68 premier setti 12,14,20.
Kunto molemmissa hyvä, ellei jopa loistava.
TÄ?
ilebe
27.09.2018 12:59:12
Tulipahan heräteostoksena ostaa päräytettyä Pearlin uuden tuotannon Session Studio classic virpeli 14x6,5 koossa. Lätkäsin tuohon puuvanteet ja aquarianin vintaget molemmin puolin, niin aika makia peli kyllä tuli! :P Profiilista löytyy kuvakin uteliaille!
Useful Idiot
07.10.2018 18:02:31 (muokattu 07.10.2018 20:47:32)

Tori.fi:tä selasin ja löysin parillakympillä Sabianin B8 Pro 18" chinan ja Meinl Laser (time series) 20" riden.

Ikinä kuullutkaan tuosta raidista, että jos joku tietää tosta laser-sarjasta jotain, niin voisi valaista. Aika heavy tuntui olevan ja en pääse vielä testailemaan.

Eiköhän nuo pellit varalle hyllyyn toistaiseksi mene, mutta ihan hyvät kaupat kun maksoin tosiaan noista yhteensä sen 20€.
Hello Oslo my name is Koslo
jp351
10.10.2018 19:55:23
Jes! Vihdoinkin Rosewood Phonic -settiin mätsäävä virveli D516 PA ferromangaanisen D505:sen kaveriksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)