Aihe: Paras nuppi, miksi?
1 2 3
yanera
16.09.2018 20:50:48

Haeroe: En ole ihan varma, ymmärsinkö oikein, mutta mun mielestä kitara vaikuttaa saundiin vähiten kolmikosta nuppi, kaappi ja kitara. Toki ääriesimerkkejä saa suuntaan ja toiseen, kun oikein kaivaa.

No asioista saa olla erimieltä. Ostin tossa jokunen vuosi sitten ESP:n straton ja siinä oli mikkeinä Duncanin SSL-1 mikit tehoa niistä lähti. OUTPUT DCR:6.5 K. Ei riittänyt mulle tiesin sen jo ostaessa, muuten loistava keppi. (en myy kuin konkurssin partaalla.)

Sitten vaihdoin tallaan isotehoien 20k mikin ja kaulaan 16K tarjoavan mikin. Erot alkuperäisiin oli ja on kuin yöllä ja päivällä.

Eli mielestäni kun sen kitaran tuunaa mieleisekseen, niin kyllä se soundiin vaikuttaa todella paljon.

Mulla on käytössä kaikissa kitaroissa mikit joissa tallassa minimitehona on keraamisessa humbuckerissa jotain 13.5K ja kyllä sillä on iso ero verrattuna niihin pienitehoisiin mikkeihin, kun hevirokkia vääntää.
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
Laulava Kylätohtori
16.09.2018 22:52:10
TTV: Ens viikolla tulee eka Revv taloon, saas nähä jääkö pitemmäksikin aikaa... Melkein aina on vaihtamalla parantunut ja joka kierroksella on rahaa palanut, eli harrastus toimii :-)

...kitaroissa järjestysluku viimeisimmälle hankinnalle on 68 ja pedaaleissa 55 ...

Revv taitaa mennä yli meikäläisen särötarpeen, mutta mielenkiinnolla kyllä seuraan mielipiteitä siitä, kun jengi alkaa niitä kotiuttamaan. Arviota odotellessa..

Ihan hyvän määrät olet kyllä kitaroitakin kierrättänyt. Itse taida päästä edes puoleen tuosta... :D
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)