Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marzi Nymanin kitarakamat
1
Teihryn
08.03.2009 10:26:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin kuuntelemassa Marzi Nyman Ensemblen ja Avantin keikkaa eilen ja kiinnitin huomiota Marzin hyviin saundeihin. Sen perusteella mitä näin hänellä oli kitarana Fenderin SRV-strato ja yhdessä vaiheessa Ibanezin JEM, vahvistimenä taisi olla Bogner Shiva 1x12.
Efekteistä en saanut selvää, mutta ne minua kiinnostavat joten voisiko joku valaista asiaa minulle?
 
Simo78
08.03.2009 10:41:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teihryn: Olin kuuntelemassa Marzi Nyman Ensemblen ja Avantin keikkaa eilen ja kiinnitin huomiota Marzin hyviin saundeihin. Sen perusteella mitä näin hänellä oli kitarana Fenderin SRV-strato ja yhdessä vaiheessa Ibanezin JEM, vahvistimenä taisi olla Bogner Shiva 1x12.
Efekteistä en saanut selvää, mutta ne minua kiinnostavat joten voisiko joku valaista asiaa minulle?

 
Taitaa Marzin suurin efekti löytyä sen sormista:-D.
Typerä!! Liian m.netmainen vastaus!!
 
Kuno
08.03.2009 12:46:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teihryn: Olin kuuntelemassa Marzi Nyman Ensemblen ja Avantin keikkaa eilen ja kiinnitin huomiota Marzin hyviin saundeihin. Sen perusteella mitä näin hänellä oli kitarana Fenderin SRV-strato ja yhdessä vaiheessa Ibanezin JEM, vahvistimenä taisi olla Bogner Shiva 1x12.
Efekteistä en saanut selvää, mutta ne minua kiinnostavat joten voisiko joku valaista asiaa minulle?

 
Taitaa Marzi vaihdella aika paljon tuota pedaalisettiään, mutta ainakin T-rexin mudhoney, line6:n iso delayloota ja whammy on ollut käytössä. Luulenpa että kannattaa kysyä marzilta ihan itseltään, on ainakin ennen vastannut ihan mielellään nettisivunsa kautta kysymyksiin.
 
Paskakitaristi #4
kimurantti1
08.03.2009 12:49:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuno: Taitaa Marzi vaihdella aika paljon tuota pedaalisettiään, mutta ainakin T-rexin mudhoney, line6:n iso delayloota ja whammy on ollut käytössä.
 
Ainakin Husbandin keikalla Popparissa oli aikamoinen läjä purkkeja. Noiden lisäksi oli ainakin se Line6:n violetti modulaatioloota, MXR:n Distrtion (se keltainen), Tubescreamer ja Bossin viritin. Taisi siinä vielä joku olla, mutten muista enää että mikä, vaikka purkkeja siitä metrin päästä saikin tsekkailla.
Swan
08.03.2009 13:18:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari vuotta sitten oli eräällä keikalla käytössä Shivan rinnalla Line 6 Vetta, ja splitterinä toimi Line 6 DL4.
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
Tuomas.
08.03.2009 15:54:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep oli kyllä hienot saundit. Jemi tais olla käytössä vaan siinä täppinki-konsertossa jousien kanssa. :D Eli SRV:llä mentiin.
 
henrikarijuhani
15.03.2009 14:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuraavat bongasin Iiro Rantala New Trion keikalta:
Fulltone 70's, Line6 DM4, Line6 Fm4, Digitech Whammy, T-rex Mudhoney.
 
Jankku
15.03.2009 15:20:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Husbandin kanssa oli Bognerin kaverina Marshallin JCM2000 ja noita jo edellä mainittuja purkkeja...
 
Hell is where the heart is!
McLeach
01.09.2018 10:52:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt on nostojen nosto.
 
Tuli taas eilen ihailtua marzin soittoa livenä koko illan ja ai että! Tuntuu viihtyvän vuodesta toiseen tuon saman stratonsa(srv?) kanssa. Niin tyylikkäästi taipuu popit, rokit ja rankemmat menot niin tuli mieleen että miten saisi omasta stratosta vähän enemmän irti. Ja siis omilla sormilla. Tietääkö joku sisäpiiriläinen mitkä mikit marzilla tuossa stratossa on? Nyt en varsinaisesti kaipaa luentoa siitä mistä se saundi lähtee.
 
Carvel
01.09.2018 14:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: No nyt on nostojen nosto.
 
Tuli taas eilen ihailtua marzin soittoa livenä koko illan ja ai että! Tuntuu viihtyvän vuodesta toiseen tuon saman stratonsa(srv?) kanssa. Niin tyylikkäästi taipuu popit, rokit ja rankemmat menot niin tuli mieleen että miten saisi omasta stratosta vähän enemmän irti. Ja siis omilla sormilla. Tietääkö joku sisäpiiriläinen mitkä mikit marzilla tuossa stratossa on? Nyt en varsinaisesti kaipaa luentoa siitä mistä se saundi lähtee.

 
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/ … essa-koulusoittimilla-hammentavan#!
 
Bluesmies
01.09.2018 20:38:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: Tietääkö joku sisäpiiriläinen mitkä mikit marzilla tuossa stratossa on? Nyt en varsinaisesti kaipaa luentoa siitä mistä se saundi lähtee.
 
En tiedä, mutta eiköhän ne sormista lähde ne soundit.
Guitarfreak
01.09.2018 20:55:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: En tiedä, mutta eiköhän ne sormista lähde ne soundit.
 
Pitää olla Sith-lord että voi soittaa sähkökitaraa sit.
 
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
aristoteles666
01.09.2018 21:25:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: No nyt on nostojen nosto.
 
Tuli taas eilen ihailtua marzin soittoa livenä koko illan ja ai että! Tuntuu viihtyvän vuodesta toiseen tuon saman stratonsa(srv?) kanssa. Niin tyylikkäästi taipuu popit, rokit ja rankemmat menot niin tuli mieleen että miten saisi omasta stratosta vähän enemmän irti. Ja siis omilla sormilla. Tietääkö joku sisäpiiriläinen mitkä mikit marzilla tuossa stratossa on? Nyt en varsinaisesti kaipaa luentoa siitä mistä se saundi lähtee.

 
alkuperäiset texas speciallit.
 
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «