Muusikoiden.net
19.11.2018

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Squier bassot?
1
Tinnittus
26.08.2018 19:39:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis palautella tuo vanha Eko mm-100 lainabasso omistajalleen ja oman hankinta edessä. Ajattelin, että Squier on varmaan jotain samaa laatuluokkaa.

Mitenkäs noi Squier sarjat menee täällä basso puolella? Hintahaarukka näyttäisi olevan aika huima, 200 ja ylös melkein 500.

Onko noi halvimmat jotain vaneria vai mistä noin kova hinnan ero "budjetti" luokan soittimissa?
Vai onko noitten kalliimpien laatuero esim MIM vehkeisiin todellakin noin pieni, mitä hinta antaisi ymmärtää?

"Let's all clap together and ruin a fine performance."
jukka490
27.08.2018 08:28:20

Halvimmasta Affinity sarjasta ei ole kokemuksia. Vintage Modified sarjan bassoja on tullut kokeiltua musakaupiossa ja työn laatu ei vakuuttanut. Minun kokemuksen perusteella Classic Vibe Squierit ovat MIM Fenderin kanssa samalla tasolla työn laadun ja soundin suhteen.

Kefiiri
27.08.2018 08:48:45

Varmaan ne Affinityt ovat Ekon kanssa samalla viivalla. Hiukan rimpulampi kokonaisvaikutelma kuin kalliimmissa Squiereissa, mutta täysin käyttökelpoisia soittimia kuitenkin. Ei mitään semmoisia vikoja jotka rajoittaisivat sujuvaa käyttöä.

En ole musiikin asiantuntija.
vt_17
27.08.2018 08:56:01

Halvimmista ei mullakaan kokeusta, mutta muutamaa Vintage Modified Squieria olen kokeillut ja mielestäni ihan päteviä pelejä ovat.

Haeroe
27.08.2018 16:57:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just ostin tyttärelle ensimmäiseksi bassoksi tästä nelikielisen version:
https://www.andertons.co.uk/squier- … -5-string-bass-in-3-colour-sunburst - siltä varalta, että linkki lakkaa toimimasta, kyseessä Squierin aktiivibasso. Varsin hyvältä saundaa. Suomeen saapumisen jälkeen intonaatiota piti vähän justeerata, mutta varsin soiva peli on.

Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
zombywoof
27.08.2018 18:08:49

vt_17: Halvimmista ei mullakaan kokeusta, mutta muutamaa Vintage Modified Squieria olen kokeillut ja mielestäni ihan päteviä pelejä ovat.

Joo mullakin kokemusta näistä. Hintaluokassaan päteviä pelejä.

"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
arhipp
31.08.2018 15:40:36

Mulla on yksi skuieri, siinä ei ole ollut mitään moittimista. Hyvä soitin.

Tämänkin hankinnan olen onnistunut vaimolta pimittämään. ***** Google kääntäjä: I am just interested about Recording Custom drums - Olen kiinnostunut vain rullalaukun tallentamisesta
anapena
31.08.2018 19:46:15 (muokattu 31.08.2018 19:51:14)

Mikä sulla on budjetti, pitääkö olla uusi, entä käykö muu kuin squieri jne?
tori-osastossa on paljon ihania käytettyjä
Kaverin affinity on ihan jees, kaupoissa olen hypistellyt jotain halpoja, en muista tarkemmin mallia, ei ole oikein värähtänyt oikealla tavalla, kauheen paxu ja inha lakka oli kaulassa...
Mulle on tulossa joku käytetty squier-presari, jossa lie humbuckeri ja kofa laukku.

TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
barclay
04.09.2018 16:46:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Squier Broncon omistin kymmenisen vuotta. Erinomainen soitin halppikseksi. Etenkin kaulasta tykkäsin. Erillistä otelautaa ei tainnut olla. Hinta näkyi sitten viimeistelyssä: pleksi oli asennettu vähän vinoon, samoiten ruuveja oli vinossa, mutta se on pientä se.

Vaihdoin sitten sen vasenkätiseen Ibaneziin, vasuri kun olen. Bronco-miehiä olisin varmaan muuten vieläkin.

Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli: P. M. Kostiainen Project
j4kk1
16.09.2018 16:22:29

Laadullisesti nuo halvemmat squierit on mielestäni hyvin lähellä Harley Benttonia. Jos työkalut pysyy yhtään kädessä, niin suosittelen lämpimästi HB:tä. Pientä fiksaamistahan nuo molemmat aina tahtoo vaatia. PS. tsekkaa mun signature :)

Ostetaan harley benttoneita!
MultiPena
18.09.2018 13:19:55

Vintage Modified Jazz basson kaulapuu oli ihan margariinia. Kaularaudan prikka ei pysynyt puussa kiinni, vaan kiristäessä vuoli pehmeästä kaulasta lastun, joka lopulta halkaisi otelaudan. Kaula lensi metsään ja sen tilalle hankkimani Classic Vibe Presarin kaula olikin huomattavasti laadukkaampi.

LepakonNahka
16.11.2018 05:00:29

Oma Vintage Modified 77 Jazz Bass on ollut itselle kovinkin mieluisa soitin, suoraan paketista ajoon sen kummemmin säätämättä, G-kielen viritin tosin särkyi osuessaan rumpalin väräjävään peltiin mutta maahantuojan takuu korvasi sen kummemmitta kysymyksittä. Lämpimät suosittelut täältä, siis. Yleisesti ottaen kaikki kokeilemani (useat) ja omistamani (molemmat) "high end" Squierit ovat olleet ihan oikeita soittimia, samaa ei voi sanoa Affinity tai Bullet -sarjoista.

velluh
16.11.2018 13:14:41

On mullakin Squier, hyvin toimii:
https://muusikoiden.net/dyn/users/159456.jpg

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti