miscage 14.06.2004 23:03:07 | |
---|
Yeah!! Perkele ne tulee. Mahtavaa, olo on kuin karkkimaassa. "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
waldemarx 15.06.2004 14:58:41 | |
---|
Vittu Slayer, jumalauta!!! Pakko mennä jos tämä pitää paikkansa. En tosta slipknotista niin välitä, mut näkeepähän sen siinä samalla. seek and destroy |
Prowler 15.06.2004 20:46:52 | |
---|
Ei jumalauta. Pakko lähtee kattomaan kun missasin Slipknotin edelliselläkin kerralla ja Slayer on ihan pakko nähä... Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six. |
Snowblind 20.06.2004 12:33:00 | |
---|
Suuaatana, neljäntenätoista on synttärit joten tämä on pakollista kamaa. Slipparithan jytisti kovaa jo Stadikalla ja nytten on Slayer ohjastamassa helvetinvaunuja! Tämä rulettaa, ja tänne on päästävä! Whitesnake, Slayer&Slipknot, luultavasti joulukuussa Iced Earth...SUATANA kun tulee kalliiksi mutta makoisaksi. Iced Earth on aivan pakko, pitää tsekkailla jos löytyisi rahaa tähänkin. 0100100001101111011010000110111100101110 |
Keppis 20.06.2004 12:47:30 | |
---|
Kyllä slayer pitää nähä, ku metallicaa jouduin katteleen katsomosta. Tilutus on sairasta. |
Metallityöläinen 20.06.2004 19:08:02 (muokattu 20.06.2004 19:09:53) | |
---|
Saatana sentään! Tuskin on Metallicasta toivuttu kun tulee tällaisia uutisia. Slipknotkin tulee korvaamaan paskan viime keikkansa. "No onkos tullut joulu, nyt kesän keskelle"... Onko tietoa milloin liput tulee myyntiin? Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä mennee! -Tommy Taberman |
bedlam 20.06.2004 21:05:14 (muokattu 20.06.2004 21:05:34) | |
---|
Onko tietoa milloin liput tulee myyntiin? Kuten tässä ketjussa on jo todettu, liput tulevat ilmeisesti vasta pari viikkoa ennen keikkaa myyntiin. Kiroillaan kaikki yhdessä. http://www.mikseri.net/kiasma |
mrk 20.06.2004 22:44:12 (muokattu 20.06.2004 22:47:34) | |
---|
Kuten tässä ketjussa on jo todettu, liput tulevat ilmeisesti vasta pari viikkoa ennen keikkaa myyntiin. Kiroillaan kaikki yhdessä. Äääh, eiköhän ne tule aiemmin, tuon oli sanonut joku lippupalvelun myyjä (ja senkin kuullut jonkun serkunkumminkaima tjsp). Ne eivät oikeasti tiedä hevonvittua siitä koska liput tulevat myyntiin tai tulevista keikoista... tietävät vasta siinä vaiheessa kun Welldone (tai muu järjestäjä) on heille ilmoittanut että näitä alatte myymään silloin ja silloin. Kukaan järjestäjä ei ota sellaista riskiä että panttaa lippujen myyntiä viime hetkille asti ilman mitään järkevää syytä... mitä pitempään niitä voidaan myydä sen varmemmin halli on täynnä jengiä ja kaikki osapuolet laskevat tyytyväisenä eurojaan/dollareitaan |
Äääh, eiköhän ne tule aiemmin, tuon oli sanonut joku lippupalvelun myyjä (ja senkin kuullut jonkun serkunkumminkaima tjsp). Ne eivät oikeasti tiedä hevonvittua siitä koska liput tulevat myyntiin tai tulevista keikoista... tietävät vasta siinä vaiheessa kun Welldone (tai muu järjestäjä) on heille ilmoittanut että näitä alatte myymään silloin ja silloin. Kukaan järjestäjä ei ota sellaista riskiä että panttaa lippujen myyntiä viime hetkille asti ilman mitään järkevää syytä... mitä pitempään niitä voidaan myydä sen varmemmin halli on täynnä jengiä ja kaikki osapuolet laskevat tyytyväisenä eurojaan/dollareitaan oon kans samaa mieltä et kyllä ne tulee varmaan aiemmin myyntiin ku jokuha meinas aiemmi että trokaamasien takii ei tulis enne myyntiin... uskon vaa et ku niille lipuille on määrätty hinta jolle tulee tarpeeksi katetta ni ei niitä kiinnosta kuka ne ostaa... Olen mikä olen ja muuksi en voi VALITETTAVASTI muuttua... |
rc 20.06.2004 23:28:43 | |
---|
Araya sanoi muutama vuosi sitten että tätä musiikkia ei voi soittaa enää kauan, että voi olla viimeinen kerta kun Slayer tulee Suomeen. Kuinka hyvänsä, pakko tämä on nähdä. Oikotie Onneen |
hit 27.06.2004 12:18:37 | |
---|
Huono lämppäri, mutta Slayer olisi kyllä kova tapaus. Sitä ei viellä tiedetä kumpi lämppää kumpaa, amerikassa Slipknot oli kuulemma pääesiintyjä. "For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea |
Weke 27.06.2004 12:25:18 | |
---|
Sitä ei viellä tiedetä kumpi lämppää kumpaa, amerikassa Slipknot oli kuulemma pääesiintyjä. Aikasemmassa postissa olleessa linkissä ainakin luki että Slayer on pääesiintyjä. Slipknot on pääesiintyjä vaan muutamalla euroopan keikalla. musta pentagrammi! |
Ben_D 27.06.2004 16:14:35 | |
---|
Sitä ei viellä tiedetä kumpi lämppää kumpaa, amerikassa Slipknot oli kuulemma pääesiintyjä. No sitten jotain rajaa. Eiköhän se ole vielä toistaiseksi Slayer, joka on talossa herra ja hidalgo. |
Skebaholikko 27.06.2004 19:03:57 | |
---|
No sitten jotain rajaa. Eiköhän se ole vielä toistaiseksi Slayer, joka on talossa herra ja hidalgo. Hmmm, Slipparitkin on sen verta kova nimi jo nykyään että uskon kiertueen olevan niinkutsuttava "Co-Headlining"-rundi että kummatkin heittävät ihan yhtämittaiset setit. Varsinaisesta "lämppärin" ja "pääesiintyjän" paikasta lienee silloin turha puhua, vaikka tietysti toinen soittaa vain ennen toista. Luulen kuitenkin historian aiheuttaman maineen tekemän sen ilmiselvän päätöksen että Slayer soittaa jälkimmäisenä illat loppuun, mikä tietysti i ollenkaan ole paha asia, vaan aivan rouhea. En tosin kuolisi jos jostain ihmeen syystä oliskin bändit toisin päin. Joka tapauksessa HELL AWAITS ja (non-metallic-)PEOPLE=SHIT!:) "Satan: Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!
Bart: Yes, sir!" |
Kakemakeväke 27.06.2004 21:28:10 | |
---|
Samaa mieltä siitä, että ei ole väliä kumpi soittaa ensin. Onhan se joka tapauksessa Slayer, joka soittaa Slipknotin suohon, olkoon se nykyään kuinka kova nimi tahansa. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Ben_D 27.06.2004 21:34:31 | |
---|
Samaa mieltä siitä, että ei ole väliä kumpi soittaa ensin. Onhan se joka tapauksessa Slayer, joka soittaa Slipknotin suohon, olkoon se nykyään kuinka kova nimi tahansa. Toisaalta jos Slayer soittaisi ensimmäisenä niin pääsis lähteen aikasemmin Stadiin ja baariin. Kyllä mä tykkään himassa/autossa kuunnella Slipknotia, mutta jotenkin ei vaan sen ensimmäisen Helsingin keikan jälkeen jaksa mennä uudestaan katsomaan. |
MV 28.06.2004 01:43:30 | |
---|
Toisaalta jos Slayer soittaisi ensimmäisenä niin pääsis lähteen aikasemmin Stadiin ja baariin. Kyllä mä tykkään himassa/autossa kuunnella Slipknotia, mutta jotenkin ei vaan sen ensimmäisen Helsingin keikan jälkeen jaksa mennä uudestaan katsomaan. Enpä olisi benistä uskonut että lämpiää yhtään slipknotille. Mua ei haittais yhtään jos ois knotti pääartisti. Slayerillä on hyviä biisejä mut myös paljon paskoja mutta se livemeininki saattaa olla sen verran kaoottinen että jaksais pitempäänkin katsoa. Se ois mun mielest ok jos molemmat vetäis jotain pualtois tuntii. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 28.06.2004 10:14:18 (muokattu 28.06.2004 11:16:29) | |
---|
Enpä olisi benistä uskonut että lämpiää yhtään slipknotille. Mua ei haittais yhtään jos ois knotti pääartisti. Slayerillä on hyviä biisejä mut myös paljon paskoja mutta se livemeininki saattaa olla sen verran kaoottinen että jaksais pitempäänkin katsoa. Se ois mun mielest ok jos molemmat vetäis jotain pualtois tuntii. On mulla vinyylinä se ensimmäinen ja Iowa (ja Disasterpieces DVD). Kyllähän niitä kuuntelee, mutta vähän se on sellasta pomppumetallia. Mun mielestä saa hakemalla hakea huonoja riffejä/biisejä Slayerin tuotannosta. Uusin levy on kieltämättä vähän pettymys. Olihan Slipknot Hartwall Areenalla aika liekeissä; täytyy myöntää että yks sen vuoden parhaista keikoista. Slayer on yksi tulisimmista livebändeistä, jonka olen nähnyt. Sieltä tulee 2 tuntia täyttä tykitystä. Eturivissä ei ole jaossa muita kun makuupaikkoja ;) Livesetissä ei Slayerilla ole ainuttakaan paskaa biisiä. |
MikkoPaskavasara 28.06.2004 18:44:40 | |
---|
Hemmetti vieköön, taitaa olla mahtava keikka tulossa, jos moinen toteutuu. Slayer on kyllä tiukka bändi, mutta kyllä 'Knot vetää homman kotiin viimeistään. Ei väliä kumpi on headlinena - molemmat ovat mahtavia yhtyeitä! Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens! |
Da Make 28.06.2004 21:45:17 | |
---|
Slayer on yksi tulisimmista livebändeistä, jonka olen nähnyt. Sieltä tulee 2 tuntia täyttä tykitystä. Eturivissä ei ole jaossa muita kun makuupaikkoja ;) Livesetissä ei Slayerilla ole ainuttakaan paskaa biisiä. Kyllä näin on! Tiukkaa settiä livenä. Muuten itse kun en päässyt viime keikalle, niin vetivätkö Necrophilliacin? Siinä on täydellinen kappale! Todella tiukka! |