Artist 13.08.2018 20:34:48 | |
---|
Funkånaut: Semmoisen, jota soittaessa soitto kuulostaisi mielessäni soivalta musiikilta käsistäni lähtevän älämölön sijaan. +1. Tosin tällaista kitaraa, jolla meikäläisen soitto kuulostaisi musiikilta ei vielä ole keksittykään, voisin tyytyä sellaiseen joka olisi joko mahdollisimman hieno tai tuottaisi (tavalla tai toisella) mahdollisimman paljon rahaa. 8) "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
ituvirtanen 13.08.2018 23:16:13 | |
---|
|
LaMotta 15.08.2018 11:41:54 (muokattu 15.08.2018 11:57:19) | |
---|
24-nauhainen PRS 513 ohuella kaulalla ja black-grey värityksellä sekä 30th anniversary koristeilla. Tällaista ei ole tietääkseni valmistettu. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
velipekka 15.08.2018 12:01:34 | |
---|
Lamotta:24-nauhainen PRS 513 ohuella kaulalla ja black-grey värityksellä sekä 30th anniversary koristeilla. Tuollainen voisi olla myös mun listalla. Värista ja koristeista voisin tinkiä, mutta kaulaprofiili taitaa nykyään vaan olla se paksumpi. |
LaMotta 15.08.2018 12:12:38 | |
---|
velipekka: Tuollainen voisi olla myös mun listalla. Värista ja koristeista voisin tinkiä, mutta kaulaprofiili taitaa nykyään vaan olla se paksumpi. Myy anniversary custom minulle. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
velipekka 15.08.2018 12:15:01 | |
---|
:) Ei siitä pysty luopumaan... |
LaMotta 15.08.2018 13:15:23 | |
---|
velipekka: :) Ei siitä pysty luopumaan... Olen noita katsellut Brittein saarten suunnalta. Siellä niitä olisi tarjolla. Tekisi oman custom 24 tilalle koristellumpaa samanlaista. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
2randpo 15.08.2018 13:22:56 | |
---|
LaXu: Riippuen missä vaiheessa olisit kysynyt, vastaus olisi ollut ihan eri kitara. Nuorempana mielestäni unelmakitara olisi ollut superstrato, jossa kuumat mikit, ohut kaula ja Floyd Rose -talla. Nyt suosin paksumpaa kaulaa, kiinteää tallaa ja maltillisemman ulostulon mikkejä. Jos mulla ei olisi jo vinoa pinoa hyviä kitaroita, varmaan joku Les Paul henkinen tulisi valittua. Mulla meni niin päin, että vasta tänä vuonna hommasin superstraton kun kaikki perinne-skebat ja -bassot ajat sitten hommattu. Ja vuosikymmenet veivattu bluussia ja perinne-ties mitä. Ja siis en enää/tällä hetkellä halua mitään kitaraa. Tele puuttuu mutten (kai) tarvitse sellaista. Superstaroakaan en olisi tarvinnut, halusin vain ja osoittautui ettei sekään kitaraa kummempi vehjes ole. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
Mental_Schok0_Gummi 15.08.2018 23:01:55 (muokattu 15.08.2018 23:07:58) | |
---|
Swan: V:n muotoisen. Ok. Mulla on T-kaupan seli Tompan B-stock Flywari. Eli Harley Benton Flying V. Hyväsointi, nopee soittaa, ohut kaula. En löytänyt 118 eken hintaan, juurikaan mitään moitittavaa. Ainut kohta mikä heikko puoli, niin se oli ns. aaltoileva ts. epäsuora pleksi. Tuo skeba on ollut aivan oikeesti myös mukana tv:ssa! Se on tosi jutska tää. Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha... |
Mental_Schok0_Gummi 15.08.2018 23:06:08 (muokattu 15.08.2018 23:10:46) | |
---|
Halajaisin saada ts. peräpohjalaisaittain: saaha, SG:n. Ei vielä juuri väliä, että onko kopio taikka Epiphone. Epiphonehan on Gibsonin ns. halpamerkki. Mulla oli jo vuonna kasikasi ('88) Epiphone Flying V, kimalle-koristeltu 'pikku-musta' ja superkevyt. Se suunnilleen pyöri kaulan ympäri! *reps* Oli tosin nopee soittaa, kevytkaula, sustainii kohtuuvella jne. mutta virityslukko katkoi kieliä ja oikeestaan jopa söi niitä aivan tuhottamana! =(( Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha... |
Mental_Schok0_Gummi 15.08.2018 23:16:21 (muokattu 15.08.2018 23:20:22) | |
---|
Aivan oikeasti haluaisin takaisin oman Road-Stratoni. Sen olen tuunannut hyvin erityisellä tavalla. Ja siksikin haluaisin lahjoittaa sen maakuntamuseoon. Ostin tuon skeban muistaakseni 115 eurolla Torniosta, ja vuonna 2003. Silloin monen harmistukseksi elvytin uudelleen tuon edelleen osaamattoman kitara-harrastukseni. En vieläkään osaa todellakaan soittaa oikein enkä kunnolla. Kitarointini on likinnä riipimistä, rääpimistä, henkistä meditointia. Eli leluttelevaa tilutointia. Kitaran kanssa olen kokenut saavuttavani sen tietyn henkisen meditoivan yhteyden, mitä en koskaan millään muulla tavoin ole kokea saanut. Kirjallisuutta: Jukka Tervo, Teräskitara. Kun kasvat isoksi, niin ymmärrät, että kysymys: "Kumpi on parempi, Marshall vai Behringer", on turha... |
RoketiLuka 16.08.2018 16:41:39 | |
---|
Viime aikoina on ollu kovasti mielessä nuo Telecaster Thinlinet. Ehkäpä tuollainen American Elite. Jos soittaa liian kovaa, tinnittää, mutta jos soittaa liian hiljaa, v*tuttaa |
hallu 16.08.2018 18:03:14 | |
---|
No nyt kun mietin, niin pari sellaista kestohalua on olemassa. Nimittäin seitkytluvun Gibsonit ja tarkemmin sanottuna LP custom sieltä seitkytluvun puolen välin tietämiltä ja/tai lp recording olisi ihania. Tiedän, että viimeksi mainittu on sen verran erikoinen tapaus, että ei ehkä ainoaksi kitaraksi sovi, mutta jos se kelpasi herralle itselleen, niin se kelpaisi myös minulle. Samoin joku seitkyt luvun ES355 varitonella olisi aika ihqodaa. Tiedän, että mitään mainituista en koskaan tule saamaan, mutta kun haaveista kysyttiin tossa vähän haastetta :-D. Kitaroista ja kaikenlaisesta soittamisesta pahasti riippuvainen AK:lainen (AK= anonyymit kitaranistit) |
2randpo 16.08.2018 18:43:45 (muokattu 16.08.2018 18:44:00) | |
---|
hallu: No nyt kun mietin, niin pari sellaista kestohalua on olemassa. Nimittäin seitkytluvun Gibsonit ja tarkemmin sanottuna LP custom sieltä seitkytluvun puolen välin tietämiltä ja/tai lp recording olisi ihania. Piti sitten sunkin tulla luomaan kulutuspaineita vertaisryhmään;): nimittäin nyt kun asian mainitsit, niin jos jotain kitaraa olen vielä viime aikoina (laimeasti) haikaillut niin kyllä se on Gibson LP custom ja nimenomaan em. aikakaudelta. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
Jeszse 16.08.2018 20:36:46 | |
---|
RoketiLuka: Viime aikoina on ollu kovasti mielessä nuo Telecaster Thinlinet. Ehkäpä tuollainen American Elite. Tervetuloa. |
Vainottu 16.08.2018 20:54:40 | |
---|
Vuoren Sakun kitarat kuumottaa vakavasti. Kuumottaneet jo aika pitkään. Ainakin tämän hetken ykköstoive olisi tuommonen Vuorensaku T. Family. Speksit alkaa pikkuhiljaa rakentua mielessä. :) Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Juzpe 16.08.2018 23:06:25 (muokattu 16.08.2018 23:07:55) | |
---|
|
munkero 16.08.2018 23:09:27 | |
---|
Kevyt, mutta halpa ja hyvä Les Paul Custom. Ei taida tapahtua lähitulevaisuudessa. :) Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
munkero: Kevyt, mutta halpa ja hyvä Les Paul Custom. Ei taida tapahtua lähitulevaisuudessa. :) Niillähä oli niitä ohkasia Lite-malleja. Ne oli aika halpojakin ainaki oikeeseen cussuun verrattuna. |
hallu 16.08.2018 23:13:50 (muokattu 16.08.2018 23:16:35) | |
---|
munkero: Kevyt, mutta halpa ja hyvä Les Paul Custom. Ei taida tapahtua lähitulevaisuudessa. :) Eiks semmonen viis kiloinen ole kevyt custom, mutta halpoja ei taida olla.... ei ainakaan lähitulevaisuudessa. E: Tokailla taisi muuten olla jopa 4,5 kiloisia customeita.... vai olsiko sekin ollut 4,7kg ? en nyt muista tarkkaa, mutta tuntui jo kovin kevyeltä customilta :-) Kitaroista ja kaikenlaisesta soittamisesta pahasti riippuvainen AK:lainen (AK= anonyymit kitaranistit) |