lapio 13.08.2018 08:05:40 | |
---|
Varmaa laatua oli ja aihekin lähellä sydäntä. |
Arkka: Uusi levy tulossa 5.10. Nimibiisi ulkona: High On Fire - Electric Messiah https://www.youtube.com/watch?v=op9E1fhyV2Y Tyylipuhdasta tykittelyä. 5/5. Koin muuten melkoisen viipeellä tajuamisen yks päivä kun huomasin, että Matt Pike oli Sleepissä. E: ja toisen: Sleep on vielä olemassa. Missä ihmeen tynnyrissä olet asunut |
Arkka 13.08.2018 17:18:49 | |
---|
Herrah: Missä ihmeen tynnyrissä olet asunut Aika monesta suosikkibändistä en osaa nimetä yhtäkään jäsentä :) |
Dropped C 29.08.2018 15:44:47 | |
---|
Perus ryttäys, Motörheadia kolminkertaisella vauhdilla. Toivottavasti lätyllä on myös tunnelmallisempia kappaleita. Vaikka kyllä tämäkin saa kaljahampaan kolottamaan. |
Arkka 03.10.2018 21:01:58 | |
---|
|
Dropped C 04.10.2018 10:06:41 | |
---|
Perusryttäys tämäkin kappale. |
Dropped C 05.10.2018 12:13:59 | |
---|
Nyt ei oikein lähde. Mielestäni päämäärätöntä kamaa tämä uusin. Tälläinen ensivaikutelma tuli.... |
Arkka 06.10.2018 20:09:56 | |
---|
Dropped C: Nyt ei oikein lähde. Mielestäni päämäärätöntä kamaa tämä uusin. Tälläinen ensivaikutelma tuli.... Meikällä taas ensivaikutelma oli tosi positiivinen. Vaatii tosin lisää kuuntelua - en oikein uusista levyistä osaa ikinä sanoa mitään äkkiseltään ja joka kerta se ensivaikutelmafiilis muuttuu suuntaan tai kolmanteen. Parit selkeesti yhden oton (mahdollisesti ekan oton?) kitarasoolot ovat "kuinka pilvessä kehtaa levyjä äänittää" -osastoa, mutta rokkenrollia ja traditiota on siinä, vaikka itse en ikinä moiseen spontaaniuteen uskaltaisi. Jotenkin Motörhead-tyylistä asiaa sikäli(kin). Tiedä sitten oliko se ideana. Myönnän myös, että halusin pitää tästä levystä, eli pieni confirmation bias saattaa olla kokemuksessa läsnä. |
ubik 08.10.2018 08:24:19 | |
---|
Ainakin nimibiisi kertoo Lemmystä. Hyvältä on kuullostanut mitä oon pari kertaa läpi kuunnellut, rumpu soundit varsin jykevät. Olikos tässä semmonen että itse nauhottivat suurimmaksi osaksi ja Balou sitten miksasi? |