Vimpo 08.06.2004 13:14:53 | |
---|
Tulee ROCK matka kun lähdetään viidestään Joensuu-Seinäjoki, vain yhdellä on kortti ja ajoneuvona toimii kuulemma vm. 85 2-ovinen Toyota Corolla. |
vanttera 15.06.2004 00:14:28 | |
---|
Miittiä? "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Dunga 15.06.2004 09:46:49 | |
---|
Pöh, taitaa jäädä reissu tekemättä kun kaverit eivät lähde mukaan, enkä yksin viitis lähteä. buu You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
FatSam 15.06.2004 10:49:11 | |
---|
Miittiä? Joo. FatSam - the most man of them all. |
vanttera 15.06.2004 14:56:13 | |
---|
Joo. Milläs olet muuten Sam menossa? Kimppakivaa? "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
FatSam 16.06.2004 18:58:27 | |
---|
Milläs olet muuten Sam menossa? Kimppakivaa? Oon velipoikien kaa menossa. Mutta Siikaisista, P-Satakunnasta lähdetään. Toki kimppakiva aina kiinnostaa, jos sinne jollain pääset. FatSam - the most man of them all. |
mzg 17.06.2004 00:50:30 | |
---|
Aamulla matkaan, metsästämään hyvää telttapaikkaa... "kaljat on loppu, kuolema tulee" |
vanttera 17.06.2004 15:04:19 | |
---|
Oon velipoikien kaa menossa. Mutta Siikaisista, P-Satakunnasta lähdetään. Toki kimppakiva aina kiinnostaa, jos sinne jollain pääset. Kahtellaan, tällä hetkellä luultavasti en. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
doolittle 17.06.2004 15:45:11 | |
---|
Pitäis löytää hyvä tekosyy, jolla perustella omaa menemättä/ tulematta jättämistään. Hmm...raha? "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Jenka 17.06.2004 18:16:04 | |
---|
Nonniin..menkää te vaan sinne kunnolla rokkailemaan ja kuuntelemaan niinkin hyviä bändejä kuin AIR, The Soundtrack of our lives jne... Mä menen pienempimuotoiseen festaritapahtumaan, mutta ei se mitään: On siellä Tehosekoitin.. Provinssin jälkeen sitten kaikki kertomaan kuulumisia tänne! Ihan vaikka ulkomusikaalisiakin juttuja. Summer make good. |
Walrus 17.06.2004 21:43:19 | |
---|
Huomenna lähdettävä aikasin aamulla ajeleen kohti Seinäjokea auton takakontti kaljaa täynnä. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
1960-1980 17.06.2004 23:09:07 | |
---|
Noniin aamulla lähtee provinssijuna Helsingistä 10:50. Seinäjoella nähdään. |
Ou Zei 19.06.2004 15:22:05 | |
---|
Provinssissa ollaan! Täällä on kyllä kaikkee (kuten tää inter-net yhteys :) Pieni määrä takaa suuren laadun. |
heville 19.06.2004 16:24:12 | |
---|
Perjantai tuli vietettyä. Tehosekoitin oli löysä, Mokoma loistava, Crash TYLSÄ, Niskalaukaus kulunut, SCB oikein miellyttävä, Black Eyed Peas pettymys nätistä naislaulajasta huolimatta ja Roots tykitti. Rootsissa miellyttivät erityisesti intensiiviset basso- ja kitarasoolot. Basisti sai oikein kielenkin katki kun oikein peukutti ja poppaili, ja kitaristi veti kunnon henkkamaiset lavashöyt lantionkeikutuksineen ja yhdenkäden tilutuksineen. Järkkärit olivat vähän ikäviä niiden vesiletkujensa kanssa. Ruukkukasvia kiusaavaa kissaa voi kyllä ruiskauttaa suihkepullosta, mutta festarikansan rauhoittelu vesisuihkulla ei oo kivaa. Nyt menen uhraamaan sieluni materialismin alttarille. Ruokakauppaan. |
Heissi 20.06.2004 17:44:05 | |
---|
Parhaat moshpitit ikinä. Diablon ja Dillingerin aikana siis. Ja Meshuggahilla oli varmaan parhaat livesoundit mitä olen koskaan kuullut. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
-K- 20.06.2004 19:09:18 | |
---|
Ja Meshuggahilla oli varmaan parhaat livesoundit mitä olen koskaan kuullut. Joo, streokuvan takia oli pakko olla aika keskellä ja nojailla keskiaitaan (toinen tekijä oli toki pieni kiuumeilu ), pojilla oli käytössä Ibanezin tekemät uudet 8-kieliset lapiot. Hypocrisy yllätti myös hyvilä soundeilla, säkkijärven polkka oli aika huippu veto btw. Dillingerin pitti oli varmaan festarin paras, harmi että teltassa ei ollut loppuviimeksi hirveästi jengiä. ...Vaikka 3.päivän lippu olikin ei oikeen viitsinyt enää paikanpäälle lähteä tänään, kuitenkin lauantaina olivat ne esiintyjät joita lähdin katsomaan. Dillingerin pitissä näkyi btw vilaus uudesta mnet-paidasta. Ihan cuuli oli. Ei suotta elämys. |
Lauantaina olin. The Hives veti niin että meinas tulla mällit housuun! Hullun tiukaa musaa ja tyylikkään näköstä menoa. Apiksella oli aika mielenkiintoinen show vaikken nyt aivan satasella sitä yhtyettä diggailekkaan... Rock'n roll will never die!!! |
PomppoK 21.06.2004 01:32:22 | |
---|
Meshuggah oli huomattavasti parempi kuin Nosturissa viime vuonna, kitaratkin vihdoin murisivat kunnolla ja Jens oli iskussa. Harmi vain, että Nosturin keikan 'varjolla' jätin leikin kesken jossain vaiheessa ja suuntasin Rytmi-teltalle, jossa esiintynyt Magyar Posse oli lopulta melko kehno, itse en ainakaan pitänyt kauheasti. Dillinger Escape Plan oli murha! "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Rattata 21.06.2004 13:03:24 | |
---|
Loistavaa! Bändeistä joita tuli katsastettua: Tehosekoitin, Suburban Tribe (vähän), Mokoma, Niskalaukaus, Exodus, Disco Ensemble, Apulanta, Don Johnson Big Band, Him, Neljä Ruusua ja tietenkin David Bowie. Ja täytyy sanoo monet heitti hyvän keikan. Mutta siis loistava meininki oli ainakin meikäläisellä. Mutta nyt kyllä väsyttää... "take seven aspirins and call me in the morning"
Disco Ensemble - Masquerade |
noiseHXC 21.06.2004 14:41:43 | |
---|
Dillinger Escape Plan oli kyl kovin.oikeesti paras keikka mitä oon ikinä nähny!ei pysty vieläkään tajuun miten ne pystyy soittaan niin tarkasti mutta myös hullulla aggressiolla.btw jos jollekki tuo DEP kolahti niin tarkastakaa myös Converge. Myös Meshuggah loisti.huiput soundit ja bändin äijämeininki lämmitti=) muita loistavia bändejä oli Exodus,The Hives,Testament,Diablo ja Distillers... Are you the someone? |